Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 96 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Echo-Based Distance Measurement on Mobile Phone
Richter, Jiří ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
The aim of this work is to create an application for mobile device to measure distance using echo. It focuses on testing of device components and signal selection with appropriate parameters. In the first part of work --- evaluation of device ability to play and record sound --- the result is determination of sound frequency and strength with which the device is able to work. Next, the work describes the algorithm to measure distance based on using cross-correlation of transmitted and received signals. Finally, the implementation of aforementioned algorithm in application for Android operation system is presented, with solution for communication and synchronization between individual components of application. Implementation of designed algorithm in application is tested. Based on the data, we can conclude that it is possible to measure distance from half a meter to approximately three meters, based on noises, with a precision of tenth of a meter.
Development of a Mobile Application and a Business Plan for a New Start-up
Miklánek, Peter ; Novák, Lukáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The Master‘s thesis deals with the design, implementation and creation of a mobile application and a business plan for a new-coming start-up which offers rental intermediation for movable goods. The application is designed for a mobile platform Android. It focuses on user-friendly interface while containing functionality of adding and viewing rental advertisements for movable goods. The first part of the thesis deals with theoretical outcomes of the operating system Android and the structures of business plan. The following parts concern the analysis, design and implementation. The conclusion is aimed towards the business plan blueprint.
Komiks kamera pro Android
Štefl, Lubomír ; Herout, Adam (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace komiks kamera v reálném čase pro mobilní zařízení s operačním systémem Android. Práce popisuje základy práce s operačním systémem Android, způsob práce s knihovnou OpenGL ES 2.0, možnost zpracování obrazu pro potřeby této práce a jejich následné použití v aplikaci. Výsledkém této práce je aplikace pro platformu Android, která bude zobrazovat komiksovou kameru v reálném čase s efektem napodobující komiks a při vyfocení se obrázek uloží do paměti mobilního zařízení.
Android Music Player with the Song Selection by a Device Context
Chmelařová, Gabriela ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
This thesis deals with creation of context-aware mobile application that selects and recommends songs of the music player according to the current context of the device. The device context is obtained from the measured values, which are acquired from the integrated device sensors and from other device system values. The selection of the particular song is based on a machine learning model solution, that classifies the context based on the current data and selects the appropriate song belonging to that context.
Hra Mravenci pro mobilní zařízení
Hovorka, Petr ; Novosad, Petr (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje problematiku vývoje her pro mobilní zařízení. Obsahuje popis dnes nejvíce používaných platforem mobilních zařízení a snaží se vybrat jednu z nich, vhodnou pro vývoj jednoduché karetní hry Mravenci. Dále popisuje návrh a implementaci této hry na platformě Windows Mobile v programovacím jazyce C#. Podstatná část práce se zabývá tvorbou uživatelského rozhraní. V závěru jsou diskutována možná budoucí rozšíření hry a obecné problémy provázející vývoj her pro mobilní zařízení.
Mobilní aplikace pro objednávání drobných služeb
Vican, Peter ; Orság, Filip (oponent) ; Semerád, Lukáš (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá vývojom mobilnej aplikácie pre objednávanie drobných služieb. Aplikácia je vyvíjaná pre mobilnú platformu Android. Mobilná aplikácia je písaná podľa najnovších trendov pomocou jazyka Kotlin a cloudového riešenia Google Firebase. V prvej časti sú definované špecifikácie s návrhom mobilnej aplikácie, druhej časti je predstavená platforma Android a posledná časť je venovaná samotnej implementácii a testovaniu.
Mobilní aplikace pro hráčskou podporu ve hře Pokemon Go
Pihrt, Patrik ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Pokémon Go je jedna z nejúspěšnějších mobilních herních aplikací na světě. Hra je podporována platformami Android a iOS. Tato bakalářská práce se zaměřuje hlavně na získávání potřebných dat pro výpočty ze snímků Pokémonů ze hry. Snímky jsou vkládány do aplikace a výstupem jsou data informující hráče o individuálních hodnotách jeho Pokémonů. Všechny vyhodnocené informace jsou ukládány a je možné k nim kdykoliv znovu přistupovat. Dále hráčům předává informace, které se často mění.
Inteligentní správa vyzváněcích profilů v OS Symbian
Houšť, Marek ; Koutný, Jiří (oponent) ; Čermák, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá operačními systémy v mobilních telefonech, se zaměřením na operační systém Symbian. Popisuje návrh, implementaci a testování aplikace pro inteligentní správu vyzváněcích profilů. Aplikace je implementována v operačním systému Symbian. Na závěr je diskuze o budoucím rozvoji aplikace.
Noční obloha na mobilním zařízení
Plešek, Jan ; Dittrich, Petr (oponent) ; Koutný, Jiří (vedoucí práce)
p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 11.0px Menlo} Práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožňuje co nejsnadnější a nejintuitivnější pozorování noční oblohy za použití konceptu rozšířené reality. Na základě stručného popisu nejrozšířenějších mobilních operačních systémů byl vybrán iOS jako implementační platforma. Jsou popsány metody pro výpočet polohy nebeských těles, ke kterým jsou zapotřebí data z GPS modulu, magnetometru a tříosého akcelerometru. Vykreslování hvězd, planet a dalších objektů probíhá za pomoci stereografické projekce. Aplikace je ovládána natočením přístroje požadovaným směrem, přičemž jsou na displej přístroje vykreslena nebeská tělesa, která pozorovatel sleduje. Aplikaci je možné využít pro rychlou navigaci na noční obloze během amatérských astronomických pozorování nebo pro výukové účely.
Měření vzdálenosti pomocí senzorů mobilního telefonu
Hubr, Ivo ; Endrle, Pavel (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Vzdálenost a s ní související parametry mohou být měřeny konkrétními senzory mobilního zařízení. Úvod práce se zaměřuje na popis těchto senzorů a vlivů na jejich přesnost. K měření vzdálenosti existuje řada vhodných postupů, které jsou v práci popsány a demonstrovány zdrojovými kódy realizované aplikace pro platformu Android. Projekt pracuje celkem se třemi senzory, kterými jsou akcelerometr, magnetometr a fotoaparát. Hlavním cílem této práce je definice a aplikace metod pro měření vzdálenosti použitím příslušných senzorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 96 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.