|
Spokojenost zákazníků
Vajsarová, Markéta ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy, ze kterých dále vychází následná analytická část. V analytické části je popsána stávající situace vybrané společnosti, její vnější a vnitřní marketingové prostřední, na tuto část dále navazuje dotazníkové šetření s vyhodnocením zjištěných výsledků. Poslední část diplomové práce se zabývá vlastními návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
|
| |
|
Návrh na zvýšení motivace a spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Marková, Denisa ; Babák, Dalibor (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti a motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s danou problematikou. V praktické části je spokojenost zaměstnanců zjišťována pomocí dotazníkového šetření a motivace zaměstnanců metodou volných asociací slov. Výsledkem práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení spokojenosti a motivace zaměstnanců, a tím ke zvýšení produktivity práce.
|
|
Jakost v podniku
Adler, Ondřej ; Kučera, Jiří (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem a analýzou úrovně spokojenosti zákazníků fir-my OXOID CZ s.r.o. Teoretická část se věnuje problematice zákazníka, marketingové-ho výzkumu a dotazníku, jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky z dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
|
|
Měření spokojenosti zákazníků v pivovaru Zubr, a. s.
Coufalíková, Helena ; Dostál,, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Zubr, a. s. Na základě provedeného marketingového výzkumu jsou získaná data zpracována pomocí programu Microsoft Excel a následně vyhodnocena. Výsledkem je interpretace návrhů a doporučení, směřující ke zvyšování spokojenosti zákazníků Pivovaru Zubr, a. s. V teoretické části jsem se snažila podrobněji popsat, jak probíhá marketingový výzkum. Dále je nastíněna problematika metodiky měření spokojenosti zákazníků a souhrnně popsáno marketingové prostředí. V praktické části byl navržen dotazník spokojenosti zákazníků, jehož výstupem byly informace, na základě kterých byl doporučen návrh na zlepšení pro větší spokojenost zákazníků.
|
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka jazykové školy Topschool
Gelnar, Jiří ; Mgr.Veronika Kočurová (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníka pro jazykovou školu TOP School. V úvodní části jsou vymezeny cíle práce. Dále jsou zpracována teoretická východiska a popsány metody, které budou použity při analýze spokojenosti. V navazující praktické části je vyhotovena analýza současného stavu, součástí je rovněž marketingový výzkum, který je proveden na základě dotazníkového šetření. Na základě získaných informací jsou formulovány návrhy a opatření, která povedou k vyšší spokojenosti zákazníků.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Fojtíková, Kristina ; Hluštík, Radovan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků bowlingových heren v Uherském Hradišti a navrhnout pro jednu z nich opatření pro její zlepšení. Teoretická část je zaměřena na možnosti marketingového výzkumu, jehož výsledky budou analyzovány v praktické části. Na základě získaných informací budou sestaveny návrhy a opatření, která by měla vést k celkovému zvýšení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami a ke zvýšení tržeb firmy.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Honsová, Radka ; Technik, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Gebr. Ostendorf - OSMA zpracování plastů s. r. o.. Tato společnost se zabývá výrobou a prodejem plastových kanalizačních potrubí a působí v mnoha zemích. Cílem bude analyzovat výši spokojenosti zákazníků a navrhnout opatření na její zvýšení. Práce se zkládá z několika částí. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. Následuje samotná analýza spokojenosti dotazováním a vyhodnocování dotazníků. V poslední části navrhneme vlastní řešení a ohodnotíme jejich přínos.
|
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro Electro World Brno Avion
Zahradník, Tomáš ; Krčmař, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o měření spokojenosti zákazníků navštěvujících prodejnu Electro World v Brně v obchodním centru Avion Shopping park. V první části práce jsou vymezeny hlavní cíle, dílčí cíle a metody k jejich dosažení. V druhé části je zpracována teorie, kterou je nutno ovládat pro pochopení problematiky. V navazující praktické části je vyhotovena analýza současného stavu a následně vytvořen dotazník, jehož výsledky jsou posléze analyzovány. V závěru jsou shrnuty veškeré poznatky vyplývající z dotazníkového šetření a následná doporučení pro zlepšení.
|
|
Návrh na zlepšení řízení jakosti
Holubová, Pavla ; Matoušková, Soňa (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu řízení jakosti ve společnosti LABARA, s.r.o. Je zde popsána metodika jakosti obecně a v souvislosti se spokojeností zákazníků, která je předmětem teoretické části této práce. Praktická část je zaměřena na návrh systému hodnocení spokojenosti zákazníků, na vyhodnocení informací a návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků.
|