Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Autoři: Honsová, Radka ; Technik, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza spokojenosti; dotazník; loajalita zákazníka; měření spokojenosti; průzkum; SWOT analýza; zákazník; a questionnaire measuring satisfaction; Analysis satisfaction; customer loyalty; customer survey; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34084

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-564956


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet