Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Emocionální kartografie
Rygálová, Monika ; Pfeiffer, Jan (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce je výtvarné zpracování vnímání map, jako určitého faktu, podle kterého vyhodnocujeme a vyobrazujeme si celý svět. Pracuji s daty, které získám pomocí zobrazovací techniky eye-tracking, která mi umožní zaznamenávat trasu pohybu očí po obrazu, který budu předkládat lidem s navzájem odlišným trvalým bydlištěm, národností či pobytem. Získané data mi poslouží jako studie, kterou budu nadále zpracovávat a zakomponovávat do map a jiných vizuálních podob zobrazující zemi nebo místa na planetě. V práci reflektuji i můj samotný individuální postoj k světu - s čímž jsem se fyzicky nesetkala, to pro mě neexistuje. Studie bude zahrnovat všechny aspekty vnímání map a systematicky zobrazeného světa ke vztahu k člověku, jeho vzpomínkám na místo, fyzický kontakt a dopadu jeho samotného v měřítku člověk versus svět.
Marketingová strategie nové produktové řady
Machala, Martin ; Hačunda, Pavol (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro již zavedenou firmu vyrábějící zdvihací zařízení pro tělesně postižené, která rozšiřuje svůj sortiment o prodej výtahů. Marketingová strategie je sestavena na základě teoretických poznatků a analýzy stavu firmy. Zavedení strategie by mělo vést k dostání se do povědomí nových klientů a snazšímu vstupu firmy na nový trh.
Marketingový mix maloobchodu
Hon, Marek ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro maloobchodní prodejnu. Zavedení těchto marketingových strategií do podniku. Tento podnik se zabývá prodejem smíšeného zboží, masa, masných výrobků a farmářských produktů. První část práce je zaměřena na teorii marketingového plánování. V druhé části je pozornost věnována podniku a jejímu popisu. V části návrhové je pak cílem analýza jejího současného stavu a vytvoření návrhu marketingového plánu.
Fenomén města a místa
Trojanová, Kristýna ; Sládeček, Svatopluk (oponent) ; Kristek,, Jan (vedoucí práce)
Co je to vzpomínka? Co je to minulost? Vzpomínka se neodehrává v režimu terénu, řezu nebo půdorysu - vše se odehrává v rovině pohledu. Odmítám “nekonečnou” plochu výkresu a tyranii měřítka a začínám navrhovat od detailů, od útržků vzpomínek na obývání míst. V duchu procházím místnosti a domy, které jsou součástí tekutého prostoru mé paměti. Čas vytváří vztahy mezi věcmi, nábytkem, budovami. Vrstvy se překrývají, vznikají zvláštní momenty prolnutí. Zapomenuté objekty, zazděná okna, předměty, které leží na místech ze zvyku a mnoho let bez “funkce”. Vzpomínky jsou jako nezaostřený pohled fotoaparátu. Nejedná se přitom o pocit romantické nostalgie ale o existenciální potřebu kontinuity. Příběh rané moderny o odmítnutí minulosti a klamu ornamentu, který byl nahrazen “pravdivostí materiálu”, později vystřídal příběh abstrakce, optimalizace a efektivity. Ten kromě masové produkce, normových velikostí prostorů a prefabrikace umožnil také paradoxní návrat materiálu jako povrchové dekorace v podobě umělých potisků nejrůznějších druhů dřevin, chromového nástřiku na umělohmotné součásti interieru nebo umělého kamene od mramoru až po terraco. Projekt se pohybuje meziprostorech paradoxů moderny: nemaskuje současnost ale ani nepopírá minulost.
Domov jako místo rituálů / Nevstupovat prosím! / Zóna domova
Kubátová, Veronika ; Baráčková, Daniela (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Tématikou panelových domů a sídlišť jsem se zabývala ještě donedávna. Zajímala mě především jejich estetika. Řád, mřížka a jistá pravidelnost a opakovatelnost. Zároveň mě, ale vždy zajímaly i jeho sociální konotace a to především z důvodu, že v těchto místech sama bydlím. Postupně mě začaly mnohem více zajímat témata spojená s mým vlastním domovem. A tak jsem se od obecných témat přesunula ryze na půdu vlastní zkušenosti. Co však tvoří můj domov? Domov je místo, které v naší společnosti má naprosto zásadní význam. Domov tvoří lidé, rodina. Lidé jej mají spojený s mnoha rituály, které provází jejich život často bez toho aniž by je za ně skutečně považovali. Díky těmto rituálům mimo jiné zvládáme každodenní příval pozitivních i negativních vlivů okolí a vyrovnáváme se s nimi různými způsoby. Ranní káva, čištění zubů, zapálit si svíčku, utřít prach, napustit si vanu, rozprášit vodu na květiny apod. Rovnováha je klíčem ke všemu co děláme. A právě tyto rituály spojené s domovem a osobním prostorem bych chtěla v této práci analyzovat, dokumentovat a zpracovávat. Výsledná závěrečná diplomová práce bude složena z volné série maleb s možnými intervencemi a přesahy do videa či instalace apod.
Marketingový mix společnosti
Indra, Jan ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti MEDDI hub a.s. pro slovenský trh. V teoretické části jsou popsány důležité marketingové pojmy a analýzy, důležité kpochopení problematiky, o niž práce pojednává. V analytické části je představena společnost MEDDI hub a.s. a provedena analýza vnějšího a vnitřního prostřední společnosti. Návrhová část obsahuje sestavení marketingového mixu společnosti pro vybraný trh, který vychází z přechozích analýz.
Návrh marketingového plánu v podniku
Dlabal, Tomáš ; Klásek, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu v podniku. Jde o analýzu současného stavu firmy, zjištění jejích nedostatků a návrh nového řešení. První část je teoretická, zabývající se základními pojmy marketingu a komunikace. Druhá část patří praktickému výzkumu. Jeho cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.
Zlepšení marketingového mixu obchodu s nábytkem
Jančar, Jaroslav ; Domanižová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu podniku. Ve své práci se budu zabývat analýzou aktuálního stavu firmy, zjištěním nedostatků a následným návrhem nového řešení marketingového mixu a zlepšení. První část práce je teoretická, se zaměřením na základní pojmy marketingu a představení jednotlivých analýz. Druhá část patří praktickému výzkumu, jehož cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.