Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategický záměr provozovatele služeb cestovního ruchu
Chytil, Martin ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a analýzou regionálního cestovního ruchu a analýzou makroprostředí potenciálního penzionu s restaurací. Účelem je poskytnout dostatečnou informační základnu pro strategická rozhodnutí a doporučení strategického záměru.
Analysis of causes of succesful business of particular company
Magdinová, Romana ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Cílem této práce je analýza klíčových faktorů úspěchu společnosti MOVYCHEM s.r.o. a zároveň vypracování strategické analýzy podniku. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části jsou definovány metody analýzy, důvody sestavování a především struktura nezbytná pro přípravu strategické analýzy. Ve druhé, praktické části jsou poznatky aplikovány na konkrétní podnik. Hlavní důraz je kladen na vytyčení klíčových faktorů úspěchu podniku, které budou vyvozeny právě na základě strategické analýzy.
Návrh na zlepšení pozice malého podniku
Horák, Jakub
Horák, Jakub. Návrh na zlepšení pozice malého podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Překládaná bakalářská práce má za úkol doporučit návrh strategie na zlepšení pozice podniku Horimex cars s.r.o. Práce obsahuje strategickou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí pomocí vybraných metod, cílem těchto metod je určení silných a slabých stránek podniku, příležitostí a hrozeb a klíčových faktorů úspěchu. Výsledkem analýz je strategie na podnikové úrovni a dílčí strategie, které podporují strategii celopodnikovou, včetně konkrétních opatření.
Strategická analýza s důrazem na klíčové faktory úspěchu pro založení nové společnosti
Vostarková, Šárka ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení. Cílem této práce je provedení strategické situační analýzy konkrétního podniku za použití metod popsaných v teoretické části. Hlavní důraz je kladen na klíčové faktory úspěchu podniku, které budou vyvozeny právě na základě strategické situační analýzy. Diplomová práce má dvě části. V teoretické části jsou představeny základní pojmy strategického řízení, metody využívané pro strategickou situační analýzu a způsob hodnocení a výběru dané strategie. V praktické části jsou popsané metody aplikovány na zvolený podnik, konkrétně na základní školu.
Odhad hodnoty start-up projektu při využití metod strategického marketingu
Štěpánek, Michal ; Svačina, Pavel (vedoucí práce) ; Rýdlová, Barbora (oponent)
Primárním cílem práce je navrhnout postup, kterým lze kvalifikovaně odhadnout hodnotu start-up projektu. Cílem druhotným je pak již samotný odhad hodnoty. Teoretická část popisuje několik vybraných metod strategického managementu, které společně směřují k jednomu cíli, a to definici strategické pozice projektu na cílovém segmentu trhu. Teoretickou část uzavírají kapitoly věnované financím a riziku projektu, které přímo navazují na závěry učiněné o strategické pozici projektu. V aplikační části je pak zpracován celý teoreticky navržený postup a to včetně odhadu tržní hodnoty projektu. Vzhledem k rozsahu tématu je při zpracování kladen důraz pouze na klíčové aspekty hodnocení a zejména pak ilustrativnost celého postupu.
Strategická analýza podniku
Knapová, Jitka ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Březina, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce bylo vypracovat strategickou analýzu ve zvolené firmě. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoreticko-metodologické a praktické. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů strategického řízení, strategií, vizí, externí a interní analýzou a SWOT analýzou. Teoretická východiska jsou v praktické části aplikována na zvolenou firmu. Na závěr je uvedeno doporučení.
Strategická analýza podniku
Voborská, Jana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Janů, Ilona (oponent)
Diplomová práce popisuje strategickou analýzu společnosti zabývající se výrobou interiérových a fasádních barev. V práci jsou použity analýzy PEST, 4C, 5F Porterův model, analýza vnitřních zdrojů a schopností a SWOT analýza. Za pomoci SWOT analýzy je vyvozena strategie a doporučení pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.