Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ovládání robotického manipulátoru mikrokontrolérem
Lengyel, Kristián ; Strnadel, Josef (oponent) ; Růžička, Richard (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá návrhom a implementáciou algoritmu na ovládanie servomechanizmu robotického manipulátora. V prvej fázi bolo potrebné pripojiť robotický manipulátor ROB 1-3 a bežný joystick k mikrokontroléru rady HC08 od firmy Motorola používaný v školských laboratóriach. V druhej fázi som navrhol a implementoval samotný program pre mikrokontrolér MC68HC908LJ12 s využitím jazyka C a vývojového prostredia Freescale CodeWarrior. Úlohou programu bolo previesť signály prijímané z operátora joysticku na pokyny pre servomotory.
Všesměrový mobilní robot
Štěrba, Ondřej ; Baránek, Radek (oponent) ; Zezulka, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá řízením robotického podvozku na bázi všesměrových („švédských“) kol, tzn. řízením úhlových rychlostí jednotlivých kol za účelem dosažení pohybu robotu žádaným směrem a žádanou rychlostí. Dále se práce zabývá detekcí překážek před robotem pomocí přídavných senzorů.
Ergonomie kabiny sklizňových strojů
Solař, Josef
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení přístupu výrobců sklízecích mlátiček k ergonomii ovládaní. Cílem bakalářské práce bylo porovnat pět ovládacích prvků mezi čtyřmi nejprodávanějšími výrobci sklízecích mlátiček na českém trhu. K porovnání došlo vytvořením metodiky, která vychází z parametrů použitých z vybrané literatury a byla přizpůsobena pro ovládání sklízecí mlátičky s rozdělením podle ohledu na motoriku, zorné pole, rozpoznatelnost, zobrazení a počet potřebných kroků k aktivaci. V práci nechybí ani popis sklízecích mlátiček a ergonomie v obecném hledisku i v kontextu se sklízecími mlátičkami, kdy je v závěru popsán i vývojový trend ovládání sklízecích mlátiček.
Klasifikace trajektorií kurzoru ve výzkumu schizofrenie
Vaňková, Michaela Elen ; Provazník, Ivo (oponent) ; Schwarz, Daniel (vedoucí práce)
Použitím herních ovládačů při experimentech s funkční magnetickou rezonancí můžeme získat nejen cenná neurozobrazovací data, ale také důležitá behaviorální data a data o průběhu experimentu. Tato práce se zabývá využitím joysticku ve výzkumu schizofrenie. Dále se práce věnuje zpracováním a klasifikací získaných dat a jejich přípravou k analýze.
Joystick s měnitelnou silou v řízení
Peťovský, Dan ; Horpatzká, Michaela (oponent) ; Zikmund, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem mechanismu joysticku, který umožňuje silovou zpětnou vazbu. První část obsahuje popis sil v ručním řízení letounu a popis několika používaných mechanismů u joysticků s funkcí force feedback. Druhá část obsahuje návrh mechanismu a poznatky při kompletaci prototypu.
Elektronická informační tabule LCD
Bureš, Michal ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce ve svém začátku pojednává o průzkumu existujících řešení elektronických informačních LCD systémů. Účelem tohoto průzkumu je nabytí inspirace, co je uživatelům těmito profesionálními systémy nabízeno, potažmo co od těchto systémů uživatelé očekávají. Na základě takto nabytých poznatků se dále práce věnuje návrhu vlastního systému, který může sloužit jako další alternativa profesionálních řešení firem na trhu, ve smyslu struktury konceptu řešení zadané úlohy. Po vlastním návrhu systému práce chronologicky pojednává o zvolených „nástrojích“ použitých pro vlastní realizaci zadané úlohy Elektronické informační tabule LCD. Jak hardwarové, tak i softwarové části úlohy, která tvoří majoritní část této diplomové práce. V závěru práce jsou prezentovány dosažené praktické výsledky.
Vytvoření transparentního hardware pro ovládání robotické ruky sestavené ze stavebnice Merkur
SOBOTKA, David
Práce se zabývá sestavením hardwaru pro řízení školní robotické ruky, sepsání dokumentace k němu a popsání zkušeností s ním. Hardware musí podporovat možnost vzdáleného ovládání například pomocí technologie bluetooth a také samozřejmě místní ovládání přímo na řídící jednotce. Řídící jednotka je sestavena prototypovým systémem nepájivého pole a běží na platformě arduino.
An External User Interface With USB
Sládeček, Michal
This article deals with problems of developing user interface which can communicate with host system via USB. The article includes comparation of existing alternatives and description of USB class used for communication between external system. The main part of work is choosing hardware parts for device and definition of software structure. The aim is to design a schema and build a hardware prototype.
Design of 3D joystick with 6DOF
Magyerka, Ladislav ; Věchet, Stanislav (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
The aim of the diploma thesis was to design a complete controller device with six degrees of freedom for use in computer simulators. After the analysis of current available devices, a model of mechanism was created for production using a 3D printer. Subsequently, electronics and utility software were designed to process received sensor readings. Finally, the finished device was tested in several applications.
Quadrotor 3D Intuitive Flying
Husák, Robert ; Plch, Tomáš (vedoucí práce) ; Obdržálek, David (oponent)
R-UAV (angl. Rotor-based Unmanned Aerial Vehicle - rotorové bezpilotní letouny) je robotická platforma schopná vertikálního vzletu a přistání. Obvyklý způsob jejich ovládání je pomocí systému "dvou páček", který je častý o modelů lodí a letadel řízených přes rádiové spojení. Ukazuje se však, že v oblasti R- UAV je tato metoda ovládání pro uživatele obtížná na pochopení a osvojení. Proto jsme vyzkoušeli jiná ovládací zařízení: smartphone, gamepad, joystick, 3DConnexion SpaceNavigator a Novint Falcon. 19 dobrovolníků je používalo k plnění dvou jednoduchých navigačních úkolů pomocí AR.Drone, malého R- UAV od firmy Parrot. Na základě zkušeností pilotů s řízením R-UAV jsme je rozdělili do dvou skupin. U každého zařízení jsme měřili čas potřebný k plnění jednotlivých úkolů, počet nechtěných kolizí s překážkami a také míru spokojenosti pilotů s tímto zařízením. Na základě výsledků tohoto experimentu se ukázalo, že joystick a smartphone byly nejméně intuitivní a efektivní pro všechny piloty, zejména pro nezkušené. Gamepad se zdá být použitelný zejména pro zkušené piloty, nezkušení měli problém s rozdělením ovládání mezi dvě ruce, jak jsme očekávali. Jako nejlepší zařízení pro...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.