Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zpracování podnikatelského záměru vybraného produktu
TESAŘOVÁ, Marie
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu na založení výrobny dortů s názvem "Dortíkárna". V teoretické části jsou popsány základní pojmy podnikání, počáteční kroky při zakládání vedlejší živnostenské činnosti, marketingový mix, sociologické šetření a definice cukrářství. Ve vlastní práci je samotná realizace podnikatelského plánu podložená analýzami, aplikovaná na konkrétní situaci, tvorba webových stránek a reklamy na sociálních sítích. Na závěr je zhodnocení celého podnikatelského plánu.
Zobrazení internetové reklamy konkrétní osobě
Fišer, Martin ; Veselý, Vladimír (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Tato práce demonstruje možnosti zneužití reklamních systémů k cílení internetové reklamy na konkrétní osobu. Popisuje základní způsoby cílení internetové reklamy, které se dnes běžně používají a principy automatizované aukce s digitální reklamou. Během toho může docházet k nadměrnému shromažďování a sdílení osobních údajů mezi různými subjekty, proto práce dále analyzuje právní normy, které se tuto problematiku snaží řešit. Součástí práce je implementace nového systému, který umožňuje cílit internetovou reklamu na konkrétní osobu. Tento systém vytváří reklamy skrze reklamní síť Seznam Sklik a k cílení využívá retargeting. Ověření funkčnosti proběhlo za účasti 4 osob, na které byla během 1 týdne cílena reklama vytvořená novým systémem. U osob s povolenou personalizací reklamy docházelo průměrně k 8,2 zobrazení denně. Celkově bylo zobrazení reklamy detekováno na 15 z 20 nejnavštěvovanějších webů z obsahové sítě Sklik. Práce ukázala, že reklamní síť Seznam Sklik je možné zneužít k provádění sniper-targetingu, což je znepokojující zjištění vzhledem k možnému narušení soukromí uživatele.
Vyhodnocení Google Ads kampaní v Balance Club Brumlovka
Svobodová, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Vyhodnocení Google Ads kampaní v Balance Club Brumlovka Cíle: Hlavním cílem této práce je navržení zlepšení spuštěných PPC kampaní za rok 2018 v Balance Club Brumlovka, které povede k efektivnějšímu výkonu kampaní a eliminuje nedostatky v jejich nastavení. Dílčím cílem je navržení postupu optimalizace a vyhodnocování kampaní do budoucna. Návrhy jsou doporučeny na základě rozhovoru a analýzy dat se zaměřením na strategii, nastavení a výkon kampaní, na obsah reklam, výběr klíčových slov a cílení kampaní. Metody: V práci je použita metoda polostrukturovaného rozhovoru a metoda analýzy sekundárních dat. Rozhovor je proveden se správkyní kampaní. Analýza sekundárních dat je uskutečněna pomocí nástrojů v systémech Google Ads a Google Analytics. Výsledky: Klubu jsou doporučeny konkrétní kroky a frekvence optimalizace kampaní, ujasnění strategie a cíle kampaní, sledování nových ukazatelů úspěšnosti, změny typů kampaní, přidání klíčových slov a poznání konkurence. Dále je doporučováno nastavení nové struktury kampaní, roztřídění klíčových slov, sestav a kampaní, změna shod klíčových slov, přidání nových inzerátů a úprava jejich obsahu, přenastavení strategií nabídek a založení remarketingových publik. Klíčová slova: online marketing, PPC, internetová reklama, Google Analytics
Optimalizace nástrojů online marketingu v malých a středních podnicích působících v sektoru služeb
Skokanová, Irena
SKOKANOVÁ, I. Optimalizace nástrojů online marketingu v malých a středních podnicích působících v sektoru služeb. Diplomová práce. Brno: 2017, PEF MEN-DELU v Brně. Tato diplomová práce se zabývá optimalizací nástrojů online marketing v malých a středních podnicích v sektoru služeb působících výhradně v online prostředí. Hlavní pozornost je kladena na trh přepravních služeb v České republice s největším důrazem na trh přepravních zprostředkovatelů. Na základě dotazníko-vého šetření a provedeného experimentu identifikuje současné postoje, prefer-ence a názory lidí v České republice na přepravní služby. Získaná data jsou poté ověřena na case study. Závěr diplomové práce přináší shrnutí dosažených výsledků a formuluje návrhy v oblasti online marketingu obecně platné pro trh přepravních zprostředkovatelů.
Vplyv internetovej reklamy českých a slovenských mobilných operátorov na spotrebiteľa
Poliaková, Erika
Diplomová práce se zabývá problematikou vnímání internetové reklamy spotřebiteli v prostředí mobilních operátorů působících v České a Slovenské republice. Práce si klade za cíl navrhnout doporučení ohledně využívání nástrojů internetové propagace pro hlavní mobilní operátory. Reklama na internetu je srovnávána zejména s televizní reklamou, a to z důvodu dominance tohoto druhu reklamy v prostředí mobilních operátorů. Pro naplnění cíle práce bude realizován kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů a kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření.
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Vítová, Michaela
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech propagace zboží a služeb na internetu a právních aspektech této propagace. Nejprve bude uveden přehled nástrojů online marketingu a popsány termíny jako marketing ve vyhledávačích, PPC reklama, SEO, obsahový marketing, přímý marketing, word-of-mouth marketing, bannerová reklama a další. Dále bude shrnuta právní úprava týkající se regu-lace reklamy. Teoretické poznatky pak budou aplikovány při tvorbě online marketingové strategie pro společnost Nasyp si.
Online propagace společnosti Pixiu
Kašparová, Adriana
Tato práce se zabývá online propagací společnosti Pixiu. S využitím informací o charakteristice společnosti, současném stavu webových stránek a informací od majitelů firmy je sestaveno několik analýz vnějšího i vnitřního okolí, které tvoří základ pro návrhy na zlepšení. Jsou nabídnuta doporučení na úpravu současné prezentace, sestaveny reklamní kampaně s cílem zvýšit povědomí o společnosti a jejich produktech. Na závěr jsou všechny tyto návrhy podloženy kalkulací jejich nákladů.
Vyhodnocení Google Ads kampaní v Balance Club Brumlovka
Svobodová, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Vyhodnocení Google Ads kampaní v Balance Club Brumlovka Cíle: Hlavním cílem této práce je navržení zlepšení spuštěných PPC kampaní za rok 2018 v Balance Club Brumlovka, které povede k efektivnějšímu výkonu kampaní a eliminuje nedostatky v jejich nastavení. Dílčím cílem je navržení postupu optimalizace a vyhodnocování kampaní do budoucna. Návrhy jsou doporučeny na základě rozhovoru a analýzy dat se zaměřením na strategii, nastavení a výkon kampaní, na obsah reklam, výběr klíčových slov a cílení kampaní. Metody: V práci je použita metoda polostrukturovaného rozhovoru a metoda analýzy sekundárních dat. Rozhovor je proveden se správkyní kampaní. Analýza sekundárních dat je uskutečněna pomocí nástrojů v systémech Google Ads a Google Analytics. Výsledky: Klubu jsou doporučeny konkrétní kroky a frekvence optimalizace kampaní, ujasnění strategie a cíle kampaní, sledování nových ukazatelů úspěšnosti, změny typů kampaní, přidání klíčových slov a poznání konkurence. Dále je doporučováno nastavení nové struktury kampaní, roztřídění klíčových slov, sestav a kampaní, změna shod klíčových slov, přidání nových inzerátů a úprava jejich obsahu, přenastavení strategií nabídek a založení remarketingových publik. Klíčová slova: online marketing, PPC, internetová reklama, Google Analytics
Trendy prodeje reklamního prostoru na českém online mediálním trhu
Frantová, Nikol ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Trendy prodeje reklamního prostoru na českém mediálním trhu se zaměřením na programatické obchodování se zabývá využitím automatizovaných, tzv. programatických metod obchodování s mediálním reklamním prostorem na českém trhu. Práce zkoumá, v jaké míře je tato metoda na českém mediálním trhu etablována a implementována a jaká je podoba českého programatického ekosystému. V první části práce je vymezen teoretický rámec problematiky programatického obchodování, zaměřený na vysvětlení principu fungování této metody. V kapitole je programatický obchod definován a ustanoven v rámci jednotlivých typů metod obchodování s mediálním reklamním prostorem. Dále jsou definovány role jednotlivých tržních subjektů v rámci programatického obchodování a také jsou v kapitole charakterizovány technologické platformy, které zajišťují funkčnost a chod automatizovaných obchodů. Nakonec jsou vymezeny jednotlivé typy transakčních metod programatického obchodování, jejichž praktické využití je zkoumáno dále v rámci výzkumné kapitoly. Práce obsahuje podrobnou kapitolu s popisem výzkumných metod, jež zahrnují datovou analýzu, kvalitativní průzkum a rešerši odborných knih a oborových materiálů. V metodologické kapitole jsou blíže definovány zdroje tržních dat, sledované proměnné, sledované regiony a časové...
Online marketing vybraného subjektu
HRONOVÁ, Lenka
Tato práce se zaměřuje na použití online marketingu v jazykové škole CC Škola jazyků. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav online marketingu vybraného subjektu a navrhnout pro něj plán online marketingu pro další období. Celá práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny všechny pojmy týkající se marketingu a online marketingu. Praktická část je zaměřena především na webové stránky společnosti a na jejich sociální sítě. U webových stránek byl průzkum prováděn pomocí dotazníkového šetření a pomocí nástroje Google Analytics. Sociální síť Facebook byla analyzována na základě dat z nástroje Page Insights a reklama pomocí správce reklam. Další část vlastní práce byla zaměřena na server YouTube. Zde byla data sbírána pomocí nástroje Youtube Analytics. V praktické části jsou také uvedeny veškeré náklady na online marketing firmy. Na základě zjištěných výsledků z předchozí analýzy byly navrženy případné úpravy a nové nástroje pro lepší fungování online komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.