Název:
Optimalizace nástrojů online marketingu v malých a středních podnicích působících v sektoru služeb
Autoři:
Skokanová, Irena Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] SKOKANOVÁ, I. Optimalizace nástrojů online marketingu v malých a středních podnicích působících v sektoru služeb. Diplomová práce. Brno: 2017, PEF MEN-DELU v Brně. Tato diplomová práce se zabývá optimalizací nástrojů online marketing v malých a středních podnicích v sektoru služeb působících výhradně v online prostředí. Hlavní pozornost je kladena na trh přepravních služeb v České republice s největším důrazem na trh přepravních zprostředkovatelů. Na základě dotazníko-vého šetření a provedeného experimentu identifikuje současné postoje, prefer-ence a názory lidí v České republice na přepravní služby. Získaná data jsou poté ověřena na case study. Závěr diplomové práce přináší shrnutí dosažených výsledků a formuluje návrhy v oblasti online marketingu obecně platné pro trh přepravních zprostředkovatelů.SKOKANOVÁ, I. Optimization of online marketing tools within small and medium sized businesses operating in the service sector. Dissertation. Brno: 2017, PEF MENDELU in Brno. This dissertation thesis is focusing on the optimization of online marketing tools within small and medium sized business operating in the service sector managed predominantly online. Most attention of the work is paid to the segment of Czech transportation services from intermediariers' point of view. Based on the ques-tionnaire and experiment conducted, contemporary attitudes, preferences and opinions of Czech citizens on the available transporation services are identified. Gathered data are further confirmed through a case study. The closing part of the dissertation offers a conclusion of attained results and forms suggestions for online marketing practices commonly used among transportation services' pro-viders.
Klíčová slova:
internetová reklama; marketing na internetu; marketing vyhledávačů; nástroje online marketingu; online marketing