Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Herní demo v Unity
Kocián, Kryštof ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry s procedurálně generovanými prvky v Unity. V práci lze najít shrnutí informací o videohrách, některé metody procedurální generace a popis procesu návrhu a implementace hry samotné.
Rozšíření frameworku Machinations
Guth, Robert ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Fink, Jiří (oponent)
Framework Machinations je nástroj pro reprezentaci mechanik deskových a některých počítačových her. Jeho hlavním účelem je umožnit návrhářům otestovat a ladit parametry hry před jejím vydáním. Modely některých herních mechanik ale framework neumožňuje vytvořit a nutí své uživatele ke zjednodušování modelů. Cílem této práce je rozšíření frameworku Machinations tak, aby vznikl nástroj schopný simulování mechanik deskových her bez nutnosti jejich zjednodušování. Součástmi práce jsou program pro práci s rozšířeným frameworkem a příkladová studie rozebírající implementaci deskové hry Doba kamenná v rozšířeném frameworku.
Gamifikace ve výuce
Chmelař, Jan ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Procházka, David Anthony (oponent)
Tato práce se zaměřuje na problematiku gamifikace a hledá možnosti využití gamifikace pro zkvalitnění zážitku z předmětu Principy managementu na Vysoké škole ekonomické v Praze. Práce formálně definuje problematiku gamifikace a identifikuje teorii motivace a herní design jako dvě klíčová paradigmata. Praktická část za pomoci aparátu manažerského rozhodování vybírá vhodnou variantu implementace gamifikačních prvků do self-management aktivity Třicetidenní výzva. Jako vhodná varianta je identifikováno využití aplikace Habitica.
Gamifikace v řízení lidských zdrojů
Loufek, Václav ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím gamifikace pro zvýšení motivace a zaujetí zaměstnanců. Cílem práce je provést analýzu činností řízení lidských zdrojů v souvislosti s gamifikací a popsat postupy integrace herních principů a gamifikovaných systémů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy gamifikace a základní elementy herního designu. Praktická část představuje využití gamifikace v oddělení lidských zdrojů společnosti T-mobile Czech Republic a.s., hledá místa vhodná pro další rozvoj pomocí herních mechanik a ve vybraných aktivitách popisuje potenciální gamifikované projekty. Analyzované informace pochází z kvalitativních rozhovorů s ředitelkou rozvoje lidských zdrojů sledované společnosti.
Gamifikační systémy a jejich integrace v organizaci
Rýdl, Vojtěch ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tématem této práce jsou gamifikační systémy a jejich implementace v organizacích. V první kapitole je popsána teoretická část gamifikace. Druhá kapitola se zabývá možnostmi využití herních prvků v pracovním prostředí a přístupy k návrhu gamifikačního systému. Ve třetí kapitole nalezneme porovnání gamifikačních platforem. Poslední část práce obsahuje návrh vlastního gamifikačního systému pro webovou aplikaci.
Kreativní tvorba deskových a karetních her
Kolář, Vojtěch ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou vývoje a výroby karetních a deskových her. V úvodu jsou popsány základní pojmy týkající se problematiky her a herního designu. Vysvětlena jsou také specifika týkající se her karetních a deskových. Rozebrána jsou specifika média a rozdíly oproti médiím ostatním. Následuje kategorizace deskových a karetních her s pomocí konkrétních příkladů. Dále se práce zabývá procesem vývoje her a podrobně rolí herního designu. Jsou popsány základní principy, kterými se řídí a také jeho návaznost na ostatními kroky nezbytné k vydání konečného produktu. V následující části je herní design rozebrán z obsahové stránky a jsou popsána rozhodnutí, která herní designer musí učinit v návaznosti na cílovou skupinu. Na závěr této části jsou popsány konkrétní přístupy k designu her. V následující části je popsána problematika tvorby rozhraní her. Konkrétně jednotlivé komponenty, které hry běžně obsahují, a vhodnost materiálů na jejich výrobu, s ohledem na časové a finanční omezení. Na závěr je popsána aplikace teoretických poznatků na praktický projekt "Za sedmero horami", karetní hru zaměřenou na podporu dětské kreativity.
Fenomén sociálních her
Pejšek, David ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Ondruška, Marek (oponent)
Cílem práce je definovat principy a vytvořit principální model takový, který je schopen vysvětlit ziskovost sociálních her nasazovaných v prostředí sociální sitě Facebook a jehož vhodnou implementací lze tuto ziskovost podpořit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.