Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Football club supporters and the self-determination processes: The political behavior of supporters of the major football clubs in Scotland and Catalonia
Margaryan, Meline ; López Hernández, Jaume (vedoucí práce) ; Mejstřík, Martin (oponent)
The popularity of sport, in particular football has transformed it into a strong means that is widely utilized by politics nowadays. Hence, the influence of football club's identities and values on the political vote of their supporters should never be neglected. The aim of the current paper is to study the influence of four major clubs in self-determination processes in Scotland and Catalonia in the times of the referenda for independence in 2014 and 2017. The study takes a qualitative approach to the matter and analyzes the way clubs' identities and values affect the political vote of their supporters. The paper takes an unobserved field of research, by merging the factors of football clubs' support and fan culture with its possible significance on the political arena, as well as on the fate of submerged nations' independence movements. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingová komunikace FK Dukla Praha ženy
Košatková, Zuzana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Cíl: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Marketingová komunikace FK Dukla Praha ženy Cílem práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace klubu a výsledků provedeného výzkumu předložit návrhy na zlepšení marketingové komunikace FK Dukla Praha ženy směrem k potenciálním rodičům budoucích hráček. Pro sběr dat byly využity metody kvantitativního výzkumu a analýzy interních dokumentů. Bylo zjištěno, že rodiče hráček, v době zápisu svých dcer do klubu, využili většinu nástrojů marketingové komunikace klubu. Součástí práce jsou tak návrhy na další konkrétní nástroje, které klub může využít pro rozšiřování své členské základny. fotbalový klub, komunikační mix, rodiče, nábor členů
Management sportovního klubu Bohemians Praha 1905
Jelínková, Simona ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Management sportovního klubu Bohemians Praha 1905 Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhů na zefektivnění managementu akciové společnosti v oblasti sportu. Návrhy budou stanoveny na základě analýzy současného stavu managementu a provedené SWOT analýzy. Metody: rozhovor pomocí návodu, analýza dokumentů, SWOT analýza Výsledky: Výsledkem jsou návrhy na zefektivnění řízení. Klíčová slova: manažerské funkce, management, akciová společnost, fotbalový klub
Marketingová strategie vybraného subjektu
Brabcová, Adéla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti a následně navrhnout a doporučit možná zlepšení. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingové strategie, nové trendy v marketingu, marketing ve sportu a na situační analýzu. Součástí praktické části je představení a charakteristika společnosti, její marketingový mix a situační analýza klubu. Pro zjištění povědomí o marketingových aktivitách příznivců klubu proběhlo dotazníkové šetření s následným vyhodnocením. V závěru práce jsou podány návrhy na zlepšení marketingové strategie.
Finanční analýza FC Hradec Králové, a. s.
Furda, Ondřej ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provedení finanční analýzy podniku FC Hradec Králové, a. s. Pro analýzu byla použita data z období let 2011 - 2016. Práce je rozdělena do dvou částí. Jako první je zvolena část metodická, v níž jsou vysvětleny použité metody a ukazatele. Druhá, aplikační část, začíná horizontální a vertikální analýzou rozvahy a výkazu zisku a ztráty. Dále jsou vyhodnoceny poměrové ukazatele a provedeno mezipodnikové srovnání hodnot těchto ukazatelů s obdobnými společnostmi ve stejném sportovním odvětví. Před výběrem těchto společností bylo analyzováno plnění povinnosti zveřejnit účetní výkazy všemi současnými kluby první a druhé fotbalové ligy. V závěru je uvedeno závěrečné shrnutí a doporučení ke zlepšení finanční situace.
Marketingová strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha
Ježek, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu SK Slavia Praha. Hlavním cílem práce je tuto strategii zhodnotit. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první, čistě teoretické, kapitole je uveden teoretický základ týkající se marketingové komunikace a marketingu ve sportu. Druhá kapitola je zaměřena na fotbalový klub SK Slavia Praha. Popsána je jeho současná situace a zejména pak současná marketingová strategie. Ve třetí kapitole se nachází vyhodnocení marketingového výzkumu. V poslední kapitole bakalářské práce dochází k interpretaci získaných dat z provedeného marketingového výzkumu a následně k zhodnocení současné marketingové strategie klubu. Uvedeny jsou i náměty na její zlepšení do budoucna.
Vedení a řízení vybraných fotbalových klubů a specifika jejich fungování
Podzimek, David ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Freisler, Tomáš (oponent)
Nedávné oddělení českých fotbalových klubů účastnících se dvou nejvyšších soutěží pod křídla nově vzniklou Ligovou fotbalovou asociaci (LFA) vyvolalo řadu otázek. Tento krok je obecně považován jako významný směrem ke zvýraznění rozdílů mezi profesionální a amatérskou oblastí fotbalu v naší zemi. Cílem této diplomové práce bylo pomocí praktického výzkumu prováděného ve dvou vybraných klubech demonstrovat odlišnosti a shodné rysy v řízení a vedení takovýchto typů sportovní organizace. Jako zástupce profesionální sféry posloužil prvoligový FK Jablonec, představitelem amatérského pole se stal FK Loko Vltavín. Na základě zjištěných poznatků pak došlo k porovnání obou dvou klubů v různých aspektech jejich komplexního fungování. Z toho byly vyvozeny obecné principy a specifika pro obě kvalitativní úrovně. Výsledky prokázaly značný vliv zejména klubové ekonomiky a aktuálního soutěžního prostředí, které se navzájem ovlivňují a určitým způsobem determinují úroveň všech ostatních oblastí, kterým se lidé z managementu klubu věnují.
Výchova mládeže ve fotbalovém klubu Dukla Praha
ŠVEC, Martin
Hlavním výzkumným cílem této práce je zjistit, jak korespondují záměry činností fotbalového klubu Dukla Praha v oblasti výchovy mládeže s realitou. Teoretická část práce se zabývá edukačním prostředím v kontextu fotbalového klubu. Dále analýzou klubových dokumentů a rozhovorů s trenéry za účelem zjištění, jaké cíle výchovy tyto zdroje deklarují. Praktická část obsahuje výsledky pozorovaní výchovné reality a porovnání těchto výsledků s cíli výchovy, které byly klubem a trenéry deklarovány. Bylo zjištěno, že tyto cíle výchovy korespondují s pozorovanou realitou v plné míře. Klub preferuje osobnostní rozvoj hráčů a jejich radost ze hry před kladením přílišného důrazu na výsledek zápasu. Výchova mládeže v FK Dukla Praha staví na předpokladu, že pokud chce z jedinců vychovat dobré sportovce, musí zároveň vychovávat silné osobnosti.
Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav a návrhy na její zlepšení
Olšák, Martin ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav a.s. a návrhy na její zlepšení Cíle: Cílem diplomové práce je z provedené analýzy současného stavu marketingové komunikace FK Mladá Boleslav a.s. vytvořit skupinu návrhů, které by marketingovou komunikaci zkvalitňovaly a byly by pro klub přínosem. Metody: neformální polostrukturovaný rozhovor, nestandardizované pozorování, analýza získaných dokumentů, SWOT analýza Výsledky: Výsledkem práce jsou návrhy na zdokonalení mladoboleslavského fotbalového klubu v oblasti marketingové komunikace se svými fanoušky. Klíčová slova: fotbalový klub, komunikační mix, marketing fotbalového klubu, sportovní organizace
Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016
Matoušková, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současného marketingového plánu FK Mladá Boleslav - zjištění nedostatků a následný návrh vylepšení. Metody: Pro získání potřebných informací byly vedeny dva strukturované rozhovory, jeden s vedoucím marketingového oddělení Michalem Hrdličkou a druhý s fanouškem FK Mladá Boleslav Vojtěchem Tichým. Dále byla použita metoda analýzy dokumentů, konkrétně marketingového plánu pro sezónu 2015/2016 a výroční zprávy. Výsledky: Při analýze marketingového plánu FK Mladá Boleslav bylo zjištěno, že mu některé zásadní části chybí. Návrh na jeho zlepšení, který obsahuje hlavně zefektivnění některých propagačních strategií, je sestaven tak, aby odpovídal momentální situaci a byl realizovatelný. Klíčová slova: Sportovní marketing, fotbalový klub, marketingový plán služeb, marketingový mix.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.