|
Everyday life
Rišiaňová, Zuzana ; Janoščík,, Václav (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
In the form of paint, I illustrate portraits of people on a tablet, taking them from their electronic appearance on social sites, and creating objects in which I install them on a clothes-hanger in the form of jackets.
|
|
Podnikatelský záměr rozvoje obchodních aktivit firmy
Sedlák, Martin ; Kunášek, Václav (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá založením nové oděvní značky s cílem rozšíření a diverzifikace podnikatelských a obchodních aktivit podniku RKM brokers s.r.o., který se v současné době zabývá realitní a developerskou činností ve výstavbě. Práce obsahuje popis společnosti, analýzu módního průmyslu, marketingovou analýzu značky a finanční plán pro první rok činnosti.
|
|
Každodení módní přehlídka
Rémanová, Jana ; Šagát, Petr (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá nevšedním oblečením a reakcemi širokého okolí. Celkově zahrnuje zkoumání výrazu “výstřední oblečení”, tvorbu modelů podle získaných podnětů a následnou realizaci performance na veřejných místech. Výsledkem projektu jsou získané informace z výzkumu sta dotázaných osob. Dále série deseti "kostýmů", které znázorňují podněty získané z předešlého výzkumu z vybraných dotazníků. Každý model je příkladem stereotypu toho co bylo shledané jako výstřední v oblékání. V těchto modelech následně byla realizovaná performance na veřejnosti. Všechny jednotlivé fáze tvorby projektu jsou prezentovány jako celek a uváděny jako bakalářská práce.
|
|
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Fixová, Veronika ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na podporu prodeje a reklamy konkrétní společnosti, která podniká v oblasti výroby, obchodu a služeb. Cílem této práce je navrhnout vhodné nástroje podpory prodeje a reklamy. Na základě provedených dílčích analýz jsou navrženy možnosti ke zlepšení. Tato doporučení jsou vhodná ke zlepšení podpory prodeje a reklamy, které povedou k navýšení počtu nových zákazníků, uspokojení jejich potřeb a tržeb analyzované společnosti.
|
|
Silver Lining
Ručka, Svatopluk ; Klouzková, Alice (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Silver Lining vzniká na základě interdisciplinárního zkoumání dvou oborů designu — módního a grafického. Na tyto dvě disciplíny je nahlíženo z praktického hlediska, v němž jsou zkoumány postupy práce obou designerských sfér, jejich vzájemný vztah, možné průsečíky a (reálné i hypotetické) syntézy. Potenciál takové syntézy je zkoumán vizuálním jazykem grafického designu a módní tvorby pomocí současné digitalizované pletací technologie, s níž bakalářská práce nakládá.
|
|
Význam udržitelnosti v oděvním průmyslu
Kavulová, Aneta
KAVULOVÁ, A. Význam udržitelnosti v oděvním průmyslu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá významem udržitelnosti v oděvním průmyslu z pohle-du firem a spotřebitelů. Problematika oděvního průmyslu představuje stále aktu-ální téma naší společnosti, je zapotřebí hledat udržitelnější principy a postupy, dále také inovace, které mohou pomoci k řešení těchto problémů. Cílem bakalář-ské práce je formulovat marketingová doporučení pro nově začínající firmy na tr-hu s udržitelnou módou. K naplnění cíle byl proveden kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů (n = 8 pro firmy, n = 13 pro spotřebitele), využita byla i dostupná sekundární data. Získaná data byla vyhodnocena pomocí obsahové analýzy a byly vyvozeny závěry. Mezi hlavní doporučení patří, aby se firmy věnova-ly vzdělávání svých zákazníků, neboť nedostatek informací má významný negativ-ní dopad na chování spotřebitelů.
|
|
Návrh nové marketingové strategie pro odvětví české autorské tvorby
Bocek, Anna
Diplomová práce se zabývá tématem české autorské tvorby módy a módních doplňků. Cílem je navržení možných marketingových doporučení pro české tvůrce. Data potřebná k analýze spotřebitelova chování a situace na trhu české autorské tvorby byla shromážděna pomocí dotazníkových šetření. Prvního – zaměřeného na spotřebitele (n=134), druhého – určeného tvůrcům (n=12). Získána data byla podrobena vhodným statistickým testům, které byly provedeny s pomocí statistického softwaru Statistica. Na základě provedené analýzy byla navržena vhodná doporučení. Ta se týkala zejména působení tvůrce na sociálních sítích, které byly shledány jako nejpodstatnější v rámci propagace tvůrce a jeho výrobků.
|
|
Návrh marketingové komunikace pro vybranou firmu
Zatloukalová, Lucie
Zatloukalová, L. Návrh marketingové komunikace pro vybranou firmu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingové komunikace pro vybranou firmu, jejíž je butik Trionffale. Butik by chtěl i nadále pracovat na budování vztahů se svými stálými zákazníky a také oslovit nové potenciální zákazníky či zájemce o spolupráci v oblasti českého návrhářství. Součástí práce bude i doporučení ohledně dalších rozšíření, které butik zvažuje. Návrhy budou doporučeny jak na základě analýzy samotného butiku a jeho současného marketingového mixu a marketingové komunikace, tak na základě rozhovorů se zákazníky a informací získaných pomocí dotazníkového šetření. Pro charakteristiku cílového segmentu budou využity data z obou šetření. Návrhy budou směřované pro oblast sociálních sítí, na kterých butik již působí a také pro další podpůrné činnosti. Součástí doporučení bude také kalkulace předpokládaných nákladů.
|
|
Návrh pultu prodejny oděvů
Slabá, Veronika
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh pokladního pultu pro oděvní společnosti, jako jsou typově například Zara, Reserved, H&M apod. Cílem návrhu je vytvořit v první řadě funkční pult, který umožní rychlé a pohodlné odbavení zákazníků. Návrh zvažuje všechny současné funkce pokladního pultu a jejich vývoj v budoucnosti. Kromě toho je pult ergonomicky navržen s ohledem na pohodlí a pohyblivost personálu. Design pokladního pultu je minimalistický, aby maximálně plnil svoji funkci a nerozptyloval pozornost zákazníků. Celkově je navržen, aby byl jednoduchý, efektivní a snadno použitelný pro personál i zákazníky.
|
| |