Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití dat z řídicích jednotek vozidel při analýze silničních nehod
Švábenský, Petr ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití dat z řídicích jednotek pro analýzu nehod a pojistné podvody. Teoretická část práce se zabývá elektronickými systémy vozidel a jejich řídicími jednotkami, diagnostickými procesy, získávání nehodových dat z řídicích jednotek a potřebností těchto dat při analýze silničních nehod. Praktická část se zaměřuje na získání dat z vozidel poškozených při nehodě, interpretací těchto dat a posouzení jejich užitečnosti pro analýzu nehod. Dále se zaměřuje na postupy a metody, jak postupovat při získávání nehodových dat.
Engine Control Units for 6-cylinder Diesel Engines
Florek, Matej ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
This thesis is focused on diesel combustion engines, their history and technical development. It describes the working principle of 4-stroke process and components of the engine. After that, it brings the overwiev of the fuel injecton systems development and the types that are used nowadays. Then it comes to electronic control unit, its significance and role in fuel injection process. The last part indicate a couple of commercial electronic control units which are currently used for managing 6-cylinder diesel engines.
Inovace systému pro automatizované integrační testy elektronických jednotek vozidel
Kyloušek, Josef ; Orság, Filip (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou softwarových nástrojů pro automatizované integrační testy elektronických jednotek vozidel. Konkrétně je zaměřena na nástroj TestAut 2, který je vyvíjen společností e4t a využíván pro testování vozů značky Škoda. Cílem této práce je porovnání tohoto nástroje s podobnými produkty v automobilovém průmyslu. Práce tedy obsahuje analýzu stávajícího nástroje TestAut 2 a popis principů a vlastností nástrojů EXAM, MODENA a PROVEtech. Z těchto získaných informací je vybrána množina principů považovaných za výhodné. V další části práce je popsána implementace těchto principů do nástroje TestAut 2, testování jejich funkčnosti a zhodnocení jejich přínosu. Závěrem je navrhnuto další vylepšení upravovaného nástroje.
Bezdrátový sběr dat z řídících jednotek automobilů
Procházka, Miroslav ; Kejík, Petr (oponent) ; Prokopec, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací bezdrátového rozhraní do modulu zajišťujícího komunikaci mezi počítačem a řídící jednotkou automobilu. Je zde popsán standard 802.11, struktury bezdrátových sítí, spojovací vrstva a MAC podvrstva. Dále se práce zabývá výběrem nejvhodnějšího WLAN modulu, otestováním využívaných vlastností a vlastní implementací WLAN modulu. Popsány byly úpravy pro další verzi zařízení a realizované programy sloužících k obsluze.
Způsoby ochrany elektronických komponent motorových vozidel
Němec, David
Bakalářská práce „Způsoby ochrany elektronických komponent motorových vozidel“ v úvodní části seznamuje čtenáře s poruchami elektrické povahy vyskytujících se v motorových vozidlech. V následující části popisuje způsoby a prostředky na ochranu před těmito poruchami. Dále práce popisuje současné způsoby ochrany elektronických řídících jednotek a legislativní požadavky které ukládají povinnosti výrobcům a dodavatelům při návrhu ochranných zařízení elektronických modulů motorových vozidel. V poslední části jsou popsány prostředky na ochranu komunikačních sítí motorových vozidel před elektromagnetickým rušením a elektrostatickým výbojem.
Design and prototyping of electronics for manipulation platform
Ondryáš, Adam ; Andrš, Ondřej (oponent) ; Hadaš, Zdeněk (vedoucí práce)
This thesis is a part of the project of two students. The project aims to design a manipulation platform control system. This control system allows the manipulation platform to be battery-powered and wirelessly controlled. The project consists of the control system concept design and the design of an electronic control unit hardware, firmware, and user control software. The parts of the project that this thesis deals with are the concept design of individual functions and the hardware design of the electronic control unit. The electronic control unit hardware was designed, manufactured, and successfully tested. The result of this work is therefore a fully functional prototype of the electronic control unit, which can be further developed as a part of the project.
Mechatronické systémy nákladních vozidel
Černošek, Jiří ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá současnými mechatronickými systémy používanými u nákladních automobilů. V první části jsou popsány základní principy mechatronických systémů a komponenty, ze kterých se skládají. Druhá část uvádí souhrn nejčastěji používaných systémů a pro bližší seznámení s jejich funkčním dopadem na vlastnosti vozidla detailněji rozepisuje některé z nich. Třetí část vysvětluje způsoby modelování těchto systémů spolu s jejich testováním. V poslední čtvrté části jsou v rámci autonomie uvedeny výhledy do budoucnosti mechatronických systémů.
Engine Control Units for 6-cylinder Diesel Engines
Florek, Matej ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
This thesis is focused on diesel combustion engines, their history and technical development. It describes the working principle of 4-stroke process and components of the engine. After that, it brings the overwiev of the fuel injecton systems development and the types that are used nowadays. Then it comes to electronic control unit, its significance and role in fuel injection process. The last part indicate a couple of commercial electronic control units which are currently used for managing 6-cylinder diesel engines.
Optimalizace termálního disociačního zdroje atomů vodíku pro SEM
Melichárek, Václav ; Polčák, Josef (oponent) ; Mach, Jindřich (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je optimalizace termálního disociačního zdroje atomárního vodíku. V rámci tohoto tématu byl proveden návrh a konstrukce nové elektronické jednotky k ovládání termálního disociačního zdroje, neboť dosud bylo napájení řešeno užitím universálních laboratorních napájecích zdrojů. V úvodní části práce je stručně rozebrána problematika interakce grafenu s atomárním vodíkem, princip funkce a konstrukční provedení termálního disociačního zdroje atomárního vodíku. Dále jsou zde vymezeny požadavky na konstrukci elektronické jednotky. A je zde rovněž proveden podrobnější rozbor variant řešení koncepčního návrhu této napájecí jednotky a výběr optimálního řešení. V praktické části je proveden podrobnější rozbor variant řešení koncepčního návrhu této elektronické jednotky a je zde popsán výběr optimálního řešení. Dále je detailně rozpracován prováděcí návrh elektronické jednotky, návrh její konstrukce a zejména zapojení.
Diagnostika moderních řídících jednotek motorů
Slíž, Martin ; Vařacha, František (oponent) ; Prokeš, Aleš (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je návrh a realizace rozhraní pro komunikaci s moderními řídícími jednotkami řady EDC. Práce se věnuje úvodu do světa automobilové diagnostiky, rozboru komunikačních protokolů a pravidel pro přenos zpráv. Větší část je věnována rozboru sběrnice CAN a k ní příslušejícím protokolům. Výstupem této práce je návrh a realizace komunikačního zařízení pro diagnostiku řídících jednotek řady EDC.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.