Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 74 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koncepce elektromotorů používaných v dopravních prostředcích
Polnický, Vít ; Repka, Martin (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá popisem koncepcí elektrických pohonů využívaných v současných vozidlech. V první části je vysvětlen základní princip fungování elektromotoru a jednotlivé druhy elektromotorů jsou následně podrobně popsány. V další části práce jsou elektrifikovaná vozidla rozdělena do tří skupin podle podílu výkonu elektrického motoru na pohon vozidla. Skupiny jsou dále rozděleny podle uspořádání pohonné jednotky ve vozidle s uvedením výhod a nevýhod jednotlivých koncepcí. Ve třetí část jsou uvedena a porovnána konkrétní vozidla z jednotlivých skupin z hlediska výkonu, dojezdu a ceny. V závěru jsou koncepce zhodnoceny a je zde nastíněn možný vývoj do budoucna.
Návrh konstrukce zakladače k bezhroté brusce Jupiter 125
Novák, Aleš ; Jansa, Jiří (oponent) ; Blecha, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem konstrukce zakladače k bezhroté brusce Jupiter 125. Zakladač je navrhnut pro obrobek o maximálním průměru 12 mm, maximální délky 120 mm a hmotnosti 0,1 kg. Jsou zde popsány komponenty, které byli použity při řešení, řešen čas výměny obrobku, ekonomické zhodnocení a zpracována potřebná výkresová dokumentace.
Návrh elektrického podvěsného kladkostroje nosnosti 250 kg
Otevřel, Marek ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem elektrického podvěsného kladkostroje. Zvolením elektrického pohonu zdvihu, ručního pojezdu a lanového zdvihového mechanismu se dosáhne jednoduché konstrukce pro snadnou výrobu. V této práci je popis jednotlivých součástí, kontrolní výpočty součástí a základní výkresová dokumentace
Lanový naviják
Bunda, Petr ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá konstrukcí lanového navijáku o nosnosti 800 kg, zdvihu 20 m a rychlosti zdvihu 10 m/min. V práci je řešen návrh lana, lanového bubnu a jeho uložení v rámu, pevnostní výpočty bubnu a jeho čepů, kontrolní výpočty ložisek a per, výběr vhodného pohonu a jeho spojení s bubnem a připojení celku k základně. Součástí práce jsou výrobní výkresy jednotlivých dílů, seznam položek a výkresy sestav s hlavními a montážními rozměry.
Dětské terénní vozidlo na elektrický pohon
Sedlář, Martin ; Rozsíval, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem dětského terénního vozidla na elektrický pohon. Nejprve je teoreticky rozebrána problematika pravidel pro závody dětských terénních vozidel, elektrického pohonu, předpisů pro zkoušku rámu a možností zavěšení kol. Poté je zvolen vhodný elektromotor, akumulátor a další důležité části vozidla. Následuje konstrukce rámu a jeho pevnostní analýza pomocí metody konečných prvků. Poslední část práce se zabývá konstrukcí zavěšení kol a kinematikou předního zavěšení řešenou pomocí multibody programu. Výsledkem práce je koncepční návrh vozidla vytvořený v CAD programu Creo, podpořený výsledky pevnostních a kinematických analýz.
Využití programovatelného logického automatu ve výuce elektrických pohonů
Malý, Jan ; Knobloch, Jan (oponent) ; Červinka, Dalibor (vedoucí práce)
Bakalářská práce je rozdělena do čtyř částí. První část se věnuje jazykům používaných pro programování PLC. Tyto jazyky jsou rozděleny na grafické a textové. Do grafických jazyků patří jazyk příčkového diagramu a jazyk funkčního blokového schématu. Do textových jazyků se pak řadí jazyk strukturovaného textu a jazyk mnemokódů. Jazyky jsou popsány ve svých podkapitolách. Druhá část se věnuje popisu tří laboratorních úloh. Každá z úloh obsahuje schéma zapojení a diagram, jako vodítko pro vytvoření programu pro danou úlohu. Třetí část je věnována přípravě výroby desky plošných spojů a výběru součástek. Poslední část obsahuje obrázky a poznámky ohledně výroby přípravku pro laboratorní úlohy.
Design lehkého tandemového válce s elektrickým pohonem
Paška, Tomáš ; John, David (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá designem lehkého tandemového válce s elektrickým pohonem. Výsledný design stroje je navržen s ohledem na poznatky z designérské a technické rešerše a nedostatky současných válců. Cílem práce je návrh designu válce, který bude respektovat ergonomické požadavky obsluhy.
Využití programovatelného logického automatu ve výuce elektrických pohonů
Malý, Jan ; Ctibor, Jiří (oponent) ; Červinka, Dalibor (vedoucí práce)
Bakalářská práce je rozdělena do čtyř částí. První část se věnuje jazykům používaných pro programování PLC. Tyto jazyky jsou rozděleny na grafické a textové. Do grafických jazyků patří jazyk příčkového diagramu a jazyk funkčního blokového schématu. Do textových jazyků se pak řadí jazyk strukturovaného textu a jazyk mnemokódů. Jazyky jsou popsány ve svých podkapitolách. Druhá část se věnuje popisu tří laboratorních úloh. Každá z úloh obsahuje schéma zapojení a diagram, jako vodítko pro vytvoření programu pro danou úlohu. Třetí část je věnována přípravě výroby desky plošných spojů a výběru součástek. Poslední část obsahuje obrázky a poznámky ohledně výroby přípravku pro laboratorní úlohy.
Cars Electric Drivetrain
Guráň, Radoslav ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
This bachelor`s thesis is a specialized research, focused on electric drive units of personal vehicles. The thesis is divided into seven main parts. The first part deals with alternative fuels. The second part divides electric drive units into various sections and describes the history of an electric vehicle. The third section focuses on electric vehicles with a battery and analyzes electric motors and energetic power banks. The fourth and fifth part of the thesis focuses on electric vehicles with fuel cells and vehicles with a hybrid drive. The sixth chapter is devoted to the developing trends. The last section discusses the ecology of vehicles with an electric drive.
Design sportovního motocyklu na elektrický pohon
Novotný, Jan ; Karásek, David (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na design sportovního motocyklu na elektrický pohon, určeného pro provoz na pozemních komunikacích pro jednočlennou posádku. Cílem návrhu je odlišení se od designu stávající produkce, která typologicky vychází z konvenčních motocyklů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 74 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.