Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řešení přestupního uzlu na Konečného nám. v Brně po zprovoznění trasy SJKD
Rosík, Jan ; Veselý, Josef (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Moje diplomová práce se zabývá studií umístění zastávky Severo – Jižního kolejového diametru, která by měla být pod úrovní terénu Konečného náměstí, významného přestupního uzlu. Vzhledem k pozici zastávky navrhnout nejvhodnější umístění výstupů a výtahů z podzemí do ulic Nerudova, Kotlářská a Veveří. Po vybudování podzemní stanice bude přestup chodců mezi linkami bezpečnější a pro lidi dojíždějící do centra Brna nebo za prací se významně zkrátí dojížděcí čas. Tato diplomová práce také řeší rozšíření tramvajových ostrůvků, přemístění trolejbusové zastávky z Kotlářské ulice, pohyb chodců v oblasti a optimalizaci dopravních jízdních pruhů.
Stavebně technologická příprava dopravního terminálu v Peci pod Sněžkou
Černý, Jiří ; Jílek, Jan (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší stavebně technologickou přípravu dopravního terminálu v Peci pod Sněžkou. Obsahem diplomové práce je technická zpráva ke stavebně technologickému projektu, koordinační situace, časový a finanční plán, projekt zařízení staveniště, návrh hlavních stavebních strojů a mechanismů, časový plán hlavního stavebního objektu, plán zajištění materiálových zdrojů pro hlavní objekt dopravního terminálu, technologický předpis a kontrolní a zkušební plán kvality pro monolitické stropní konstrukce. V části jiné zadání byl zpracován plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi a specializací z oblasti je vypracována hluková studie.
Analýza kritických míst v silniční dopravě v okrese Ústí nad Orlicí
Suchomel, Lukáš ; Fetík, Roman (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je v pěti vybraných lokalitách navrhnout úpravy vedoucí k zvýšení bezpečnosti stávajícího stavu v časové a finanční náročnosti. Problematické lokality se nacházejí v okrese Ústí nad Orlicí. Práce obsahuje tři varianty zlepšení každé lokality.
Studie okružní křižovatky před hlavním vstupem do Výstaviště v Brně
Vajbar, Svatopluk ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout okružní křižovatku před hlavním vstupem do Výstaviště v Brně na křížení ulic Veletržní, Křížkovského a vjezdu do BVV. Práce počítá s přestavbou Mendlova náměstí, čemuž se vybízí řešit ulici Veletržní jako obousměrnou. Vjezd do BVV má zpřístupnit dvoupodlažní podzemní garáž. Projekt se dále zabývá přemístěním stávající autobusové zastávky Křížkovského.
Analýza a návrh zlepšení výrobního procesu
Mynářová, Petra ; Cvetler, Jan (oponent) ; Šunka, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o průchodu zakázky podnikem s hlavním zaměřením na výrobu dopravního značení ve firmě Araplast s.r.o. V první části se soustřeďuji na teorii, která je důležitá pro pochopení základních principů výroby. Druhá část je uchopena prakticky. Zde se zaměřuji na odhalení problémů při výrobním procesu na základě analýzy současného stavu. Na jejím základě jsem navrhla vlastní řešení pro zlepšení a zefektivnění výroby. S těmito návrhy jsem konfrontovala současnou situaci a zhodnotila jejich přínos.
Lipůvka – spirálová okružní křižovatka silnic I/43 a II/379
Patočka, Miroslav ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce navazuje na předchozí práce zpracované na Ústavu pozemních komunikacích FAST VUT zabývající se úpravami silnice I/43 Brno – Svitavy. V souladu s územním plánem obce Lipůvky je navržena stavební úprava stávající provizorní třípaprskové okružní křižovatky s jedním pruhem na okružním pásu na čtyřpaprskovou turbo okružní křižovatku typu „vajíčko“. Křižovatka silnic I/43 a II/379 se v podmínkách stávajícího stavu v období ranních špiček všedních dnů a páteční a nedělní odpolední špičky vyznačuje rozsáhlými kongescemi, proto je rovněž provedeno kapacitní posouzení navržené křižovatky a porovnání se stávajícím stavem. Výstavba čtvrtého paprsku křižovatky je motivována jednak plánovaným rozšířením obytné zástavby a vznikem průmyslové zóny na jihozápadním okraji obce a jednak záměrem přeložit krajskou silnici II/379 mimo souvisle zastavenou oblast obce. Silnice I/43 tvoří významnou dopravní tepnu severně od Brna, proto je zřejmá snaha o eliminaci tzv. úzkých hrdel na její trase. Součástí práce je i teoretický úvod zabývající se navrhováním turbo okružních křižovatek v zahraničí.
Metody strojového vidění pro rozpoznání dopravního značení
Zátopek, Michal ; Richter, Miloslav (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou strojového vidění v oblasti rozpoznávání dopravního značení. Nejprve se věnuje strojovému vidění v obecných dopravních situacích. Současně s dopravními aplikacemi je pozornost také věnována možnému autonomnímu vozidlu a aplikacím pro rozpoznávání dopravního značení. Hlavní část práce je věnována popsání a implementaci několika metod pro barevnou a tvarovou lokalizaci dopravního značení ve scéně a identifikačním algoritmům. Kromě samotné implementace jsou tyto algoritmy podrobeny také několika experimentům na zhodnocení jejich úspěšnosti. Součástí této práce je také galerie snímků s dopravním značením včetně souboru s popisnou anotací pro automatické testování algoritmů.
Rekonstrukce autobusového nádraží v Českém Těšíně
Szturc, Václav ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je studie rekonstrukce autobusového nádraží v Českém Těšíně. Práce se zabývá návrhem vhodného uspořádání autobusových zastávek. Součástí práce jsou také úpravy stávajících parkovacích ploch, úpravy komunikací pro chodce a také vhodný návrh využití zbývající plochy.
Detekce a rozpoznání dopravního značení
Dvořák, Michal ; Richter, Miloslav (oponent) ; Honec, Peter (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření algoritmů pro detekci a rozpoznání dopravních značek v obraze. Výsledný program bude zpracovávat reálná data z kamery zabudované v automobilu. Z tohoto důvodu je důraz kladen na spolehlivost detekce a optimalizaci, která povede k minimalizaci využití výpočetních prostředků a schopnost rozpoznávání v reálném čase.
Terminál VHD Nemocnice – Bohunice v Brně s úvraťovou konečnou stanicí tramvaje
Vaculíková, Barbora ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci řeším návrh přestavby stávajícího terminálu VHD Nemocnice – Bohunice. Úprava terminálu zahrnuje převedení tramvajové trati ze zastávky Osová do přestupního uzlu, zastávka tramvajové trati je konečná úvraťová stanice. V návrhu je zachováno využití dopravního uzlu stávajícími městskými i regionálními linkami autobusů a trolejbusů a nově zavedenými regionálními linkami autobusů (401, 402, 403, 404) a také je zachován přístup na parkovací plochy Nemocnice Bohunice. Úprava zajišťuje bezpečný pohyb cestujících a chodců a jejich bezpečné přecházení komunikací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.