Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Jednotná vizuální identita škol
Hejna, Martin ; Neumajer, Ondřej (vedoucí práce) ; Lustig, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Emiprická část poskytuje náhled do využívání prvků jednotné vizuální identity na českých školách a míru jejich zpracování v rámci Corporate Designu. Zkoumá elektronicky dostupné materiály škol z hlediska jednotné vizuální identity a porovnává je s materiály dostupnými u komerčních subjektů. Dalším přínosem je návrh obsahu minimálního grafického manuálu pro praktické využití ve školním prostředí.
Corporate Income Tax Optimization
Ábelová, Zuzana ; Kopřiva, Jan (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the analysis of corporate income tax, the possible legal processes leading to a reduction of the tax liability of selected company. The theoretical part contains the legal regulation of corporate taxation, the basic terms used in relation to determining the tax liability of a legal entity. The suggestion part contains the application of theoretical knowledge to clarify my own suggestion for optimizing the tax liability of the selected corporate.
Not So Close That Breck
Smrekovský, Adam ; Jančík, Alexandr (oponent) ; Šrámek, Jan (vedoucí práce)
Jak přestat pracovat, a začít chytat psi, a žít sám na kopci a chodit dolu jen, kdy potřebuješ chytnout psa. Ale to tě taky přestane bavit a ty začneš přemýšlet o životu na vesnici. A tak utečeš před koncem světa na vesnici.
Právní ochrana věřitele při dluhovém korporátním financování
Šubrt, Martin ; Černá, Stanislava (vedoucí práce) ; Rozehnal, Aleš (oponent) ; Elek, Štefan (oponent)
Právní ochrana věřitele při dluhovém korporátním financování Abstrakt V této práci jsem se zabýval ochranou věřitele při dluhovém korporátním financování, kde je dlužníkem kapitálová společnost. V takovém případě totiž dochází k poměrně specifickým konfliktům zájmů mezi věřiteli na straně jedné a společníky dlužníka na straně druhé. Ten vyplývá zejména z vlastností kapitálové společnosti, kdy společníci neručí za závazky společnosti (popř. ručí omezeně) a neodpovídají za svá rozhodnutí, přičemž majetek společnosti je od majetku společníků oddělen. Mezi společníky a věřiteli tak dochází k soutěži o majetek společnosti. Zatímco společníci chtějí svoji investici co nejdříve zhodnotit, stojí v pomyslné frontě jakožto residuální věřitelé společnosti na jejím konci. To může vést k jejich snaze fixní věřitele předběhnout. Tato motivace vrcholí zejména v situacích, kdy je společnost ve finančních potížích. Společníci si jsou totiž vědomi toho, že v případě insolvence žádný majetek společnosti nezískají. V této práci se tak zaměřuji na ochranu věřitelů společnosti před oportunistickým jednáním společníků, kterým je odčerpání majetku společnosti na úkor věřitelů, tedy předběhnutí věřitelů ve frontě na majetek, resp. peněžní toky, společnosti. Při analýze pak vycházím z toho, že věřitelem je banka, přičemž se nejedená...
Jednotná vizuální identita škol
Hejna, Martin ; Neumajer, Ondřej (vedoucí práce) ; Lustig, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Emiprická část poskytuje náhled do využívání prvků jednotné vizuální identity na českých školách a míru jejich zpracování v rámci Corporate Designu. Zkoumá elektronicky dostupné materiály škol z hlediska jednotné vizuální identity a porovnává je s materiály dostupnými u komerčních subjektů. Dalším přínosem je návrh obsahu minimálního grafického manuálu pro praktické využití ve školním prostředí.
Jednotná vizuální identita škol
Hejna, Martin ; Lustig, Stanislav (vedoucí práce) ; Neumajer, Ondřej (oponent)
NÁZEV PRÁCE: Jednotná vizuální identita škol AUTOR: Martin Hejna KATEDRA: Informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Stanislav Lustig ABSTRAKT: Bakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých základních a středních škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál nebo pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Empirická část mapuje existenci jednotné vizuální identity na základních a středních školách v České republice, míru jejího používání, znalost této problematiky a problémy spojené s jejím vytvořením. Výzkumné šetření zahrnuje 7 individuálních hloubkových rozhovorů s vedením základních a středních škol. Na závěr přidáváme návrh na ročníkovou práci studentů v rámci hodin IT. KLÍČOVÁ SLOVA: vizuální, identita, corporate, logo, design
Srovnání zdanění příjmů vybraných forem podnikání v České republice
Svobodová, Ivana ; Vaněčková, Petra (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje teoretické vysvětlení pojmů spojených s tématem daní a forem podnikání. Dále jsou zde výpočty zdanění akciové společnosti, veřejné obchodní společnosti a osoby samostatně výdělečně činné. A výpočty odvodů fyzických osob na sociální a zdravotní pojištění. Na konci autorka zhodnotí, která z uvedených forem podnikání je nejvýhodnější z pohledu daní v České republice.
Komunikační strategie ve vazbě na CSR ve firmě THIMM Obaly, k.s.
Deutschová, Veronika ; Knýřová, Jitka (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce zachycuje koncepci CSR v podnikové strategii společnosti THIMM Obaly, k.s. včetně uvedení teoretických východisek. Analyzuje a hodnotí stávající úroveň komunikace o aktivitách CSR. Výstup práce představuje návrh komunikační strategie, který umožní efektivní naplňování programu CSR pro zvolenou společnost.
Kategorizace mobilních jeřábů
Škaloud, Martin ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Práce se zabývá mobilními jeřáby s nosností nad 50 t. V úvodu jsou popsány základní pojmy týkající se těchto strojů. Dále následuje obecné rozdělení jeřábů. Tato práce se zaměřuje na stručný popis kolových a pásových mobilních jeřábů. Je zde popsána podvozková část kolového jeřábu a podvozková část pásového jeřábu s jejich základními prvky. Poté je nastíněna konstrukce horní otočné části pro kolový i pásový podvozek mobilního jeřábu. V přehledu jsou uvedeni současní světoví výrobci i společnosti, které již tyto stroje neprodukují. Následují přehledné informace o firmách - Grove, Liebherr, Manitowoc, Tadano, Terex-Demag a ČKD. Společnost Grove zde má podrobněji uvedeny zajímavé systémy, které používá u svých výrobků. Na konci této práce jsou uvedeny tabulkové přehledy s mobilními jeřáby jednotlivých značek na kolovém podvozku s nosností nad 50 t a souhrnná tabulka s výrobci pásových mobilních jeřábů s nosností nad 50 t.
Marketingový plán Nova Banka a.d. Banja Luka
Andžič, Srdjan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bravenec, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingového plánu Nové banky A. D. Banja Luka pro rok 2010. Teoretická část práce se pojednává o jednotlivých částech marketingového plánu a tvoří základ pro vypracování praktické části práce. Praktická část práce pak začíná popisem Nové banky A.D. Banja Luka, uvádí nás do dané problematiky. Dále v práci provádím vlastní situační analýzu a na základě této analýzy pak přistupuji k marketingovému plánu banky, provádím rozbor jejich marketingových cílů a strategií. Následujícím krokem mé analýzy je hodnocení splnění jednotlivých marketingových cílů. Na závěr se pak ve stručnosti věnuju vlastním nápadům a navrhuji možné kroky, které by mohly vést ke zlepšení fungování Nové banky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.