Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Content strategy: Příprava a návrh obsahu pro web organizace
Ambrož, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Javůrek, Adam (oponent)
Práce se zabývá problematikou oboru obsahové strategie (content strategy), metodami a postupy přípravy, návrhu a tvorby obsahu firemního webu dle stanovených cílů. V teoretické části je definována role content strategy, je představen životní cyklus obsahu webu a možné přínosy a výstupy obsahové strategie ve všech jejích fázích: přípravy, analýzy, tvorby, vyhodnocení a správy obsahu. Diskutována je také interakce s dalšími obory webdesignu a zákonné limity, které ovlivňují vytváření internetového obsahu v České republice. Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout novou obsahovou strategii pro web společnosti. Po popsání výchozí situace a stanovení cílů jsou aplikovány metody systematického nakládání s webovým obsahem. Prostřednictvím výstupů obsahové strategie (definice cílové skupiny, analýza konkurence, inventura stávajícího obsahu, analýza klíčových slov, návrh informační architektury, style guide, model obsahu, plán obsahu, proces tvorby a správy obsahu) získává zájemce o problematiku vodítko, kterým se může inspirovat ve své praxi.
Komparace vybraných opensource CMS programů
Smejkal, Zdeněk ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Kafka, Dušan (oponent)
Tato práce se zabývá zmapováním prostředí webových stránek, srovnáním vybraných opensource redakčních systémů, a také možností nasazení těchto redakčních systémů fyzickými subjekty, ale i právnickými subjekty různých velikostí, a to jak pro komerční, tak nekomerční sféru. Cílem této práce je důkaz, že tyto redakční systémy splní potřeby i právnických subjektů a jsou i pro ně často vhodným řešením.
Nasazení MS SharePoint Foundation 2010 ve středně velkém podniku
Kalus, Vilém ; Faina, Michal (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato kvalifikační práce se zabývá portálovým řešením Microsoft SharePoint Foundation 2010, které je určeno pro podniky střední velikosti. Cílem této bakalářské práce je vytvoření podpůrného materiálu pro zařazení mezi potencionální řešení správy firemního obsahu. Tato práce představí základní přehled funkcí díky praktickému využití v jazykové škole. Dosáhnutí cíle se mi podařilo díky využití vlastních zkušeností z praxe pracovníka IT podpory ve středně velké firmě, vlastní zkušeností se systémem SharePoint. Přínos toho dokumentu tkví v nezávislém, praktickém využití systému Microsoft SharePoint Foundation 2010, který je volně dostupný, v prostředí středně velké komerční společnosti (jazykové školy) a získání dalších zkušeností s tímto systémem.
Systémy pro správu obsahu a jejich implementace
Kratochvílová, Alena ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Stára, Rudolf (oponent)
Diplomová práce se v teoretické rovině zabývá pojmy obsah a správa obsahu (content a content management). Dále definuje jednotlivé typy systémů pro správu obsahu (anglicky content management systems) neboli redakčních systémů a jejich funkce, ať již obecné nebo specifické pro jednotlivé typy systémů. Zaměřuje se také na používání jednotlivých pojmů v oblasti content management systems a pojmenovává některé rozdíly v jejich chápání. V teoretické části rovněž popisuje postup organizace aplikující projektový přístup k implementaci systému pro správu obsahu od stanovení požadavků, přes výběr kritérií pro srovnávání až k výběru vhodného systému. Výstupem praktické části je výběr vhodného webového redakčního systému pro Vyšší odbornou školu a Obchodní akademii Chotěboř. V rámci praktické části je provedena analýza požadavků, stanovení vhodných kritérií pro výběr systému, porovnání systémů na základě těchto kritérií, cost-benefit analýza a studie proveditelnosti.
CMS WordPress a úpravy pro spravování obsahu klientem
Havelka, Petr ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Systémy pro správu obsahu dnes poskytují mnoho funkcí a mohou se stát nepřehlednými pro nezkušené uživatele. V administračním rozhraní pak mohou být zbytečně zobrazovány funkce, které ani nemusejí být využity ve webové prezentaci. Tato práce pojednává o systému pro správu obsahu WordPress a možnostech jeho rozšíření a úprav. Cílem je vytvoření upraveného administračního rozhraní obsahujícího pouze potřebné položky pro plnohodnotnou správu klientem a doplnění funkčnosti pro základní typy obsahu, jako je například správa tabulek a galerií. V úvodu je představen systém WordPress, jeho administrační rozhraní, šablony vzhledu a možnosti rozšíření. Poté jsou stanoveny funkce, které samotný WordPress neumožňuje, či neposkytuje dostatečně, a je k nim předvedeno řešení. Dále se práce zabývá úpravou administračního rozhraní, doplňující pluginy pro administrátory a správou obsahu mimo webový prohlížeč.
Implementace Microsoft SharePoint Serveru 2010 do malé společnosti
Jakoubek, Jiří ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Zajíc, Ján (oponent)
V současném světě, který je globálně propojen pomocí nejrůznějších IT technologií, existuje nepřeberné množství informací. Výhodu získává ten, kdo je schopen s informacemi efektivně a rychle pracovat. Proto vznikají nejrůznější produkty s cílem tento proces zjednodušit, zrychlit ale také zpříjemnit. Jedním z těchto produktů je i Microsoft SharePoint Server 2010. Práce se zabývá možnostmi využití této portálové technologie a způsobem její implementace do malé společnosti. V úvodu jsou zmíněny základní důvody, proč vůbec o zavedení portálu uvažovat. Velký prostor je věnován popisu funkcionality, která je rozdělena do šesti funkčních celků. Pro lepší ilustraci jsou zahrnuty také praktické ukázky. Druhá polovina textu se zaměřuje na jednotlivé fáze procesu implementace SharePoint Serveru 2010 do firemního prostředí včetně ukázky konkrétní instalace. Součástí práce je také návrh struktury projektového webu, který vychází z požadavků konkrétní společnosti. V jednotlivých kapitolách se čtenář postupně dozví o možnostech praktického využití jednotlivých funkcí SharePointu, ale také o průběhu implementace tohoto softwaru do firemního prostředí. Obě části čerpají z praktických zkušeností autora při práci s touto technologií v reálném prostředí.
Podnikový intranet firmy Ferona
Kos, Jiří ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Pecha, Tomáš (oponent)
V době internetových obchodů, aukcí a burz, v době nárůstu počtu mezinárodních firem, začíná rapidně nabývat na významu informační management. To, jak získat a doručit správné informace ve správný okamžik na správné místo, jak komunikovat s obchodními partnery, spolupracovníky, nadřízenými, to jsou dnes často skloňovaná témata. Mezi nástroje pro řízení informací patří mimo jiné i intranet a právě tímto tématem se zabývám v diplomové práci. K hlavním cílům tohoto textu patří především vymezení tématiky intranetu, tzn. terminologie, prvků, principů fungování, současných trendů a v neposlední řadě poskytnutí návodu pro budování, resp. rekonstrukci firemního intranetu. Metodou dosažení cílů bylo především detailní studium současných trendů při budování podnikového informačního systému, případových studií a návodů dle "Best practices". Informace jsem čerpal hlavně z internetových informačních zdrojů, které se zabývají touto tématikou, jedná se především o zahraniční servery. Přínos celé diplomové práce vidím v tom, že se snaží poskytnout návod pro řízení projektu vybudování firemního intranetu, jeho načasování a upozorňuje na kritické faktory úspěchu. Vyvrcholením mojí práce je pak návrh nové podoby podnikového intranetu. Práce je jasně strukturovaná - v teoretické části podávám výklad o problematice firemního informačního systému, v praktické části se zabývám zjištěním hlavních nedostatků a formulací požadavků nové podoby firemního intranetu a zároveň navrhuji možnou novou podobu. V závěru diplomové práce hodnotím dosažení stanovených cílů a rekapituluji hlavní myšlenky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.