Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Profesní kompetence učitele. Komunikace učitele ve smyslu informování, reportování, administrace
Bártová, Ilona ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
NÁZEV: Profesní kompetence učitele. Komunikace učitele ve smyslu informování, reportování, administrace. AUTOR: Ilona Bártová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jan Voda, Ph.D. Závěrečná práce se zabývá pojmem kompetence učitele, konkrétně komunikací. Jak učitelé v profesním kontextu komunikují ve smyslu reportování, informování, administrace. Pojmem management, classroom management, jaký je vztah classroom managementu a school managementu. Vysvětluje pojem kompetence, kompetence učitele. Podrobněji se věnuji jedné kompetenci učitele a tou je komunikace. Prezentuje výsledky rozhovorů a dotazníkového šetření, jak učitelé a ředitelé komunikují ve smyslu informování, reportování a administrace. Porovnává data získaná rozhovory s učitelkami mateřských a základní škol s daty získaných z dotazníků určených ředitelům mateřských a základních škol. Klíčová slova: management, classroom management, school management kompetence, kompetence učitele, komunikace, funkce komunikace, informování, reportování, administrace
Možnosti podpory a motivace žáků s problematickým chováním
Táborová, Zuzana ; Čáp, David (vedoucí práce) ; Šírová, Eva (oponent)
Předložená bakalářská práce je zaměřena na problematické chování žáků prvního stupně základních škol. Na toto chování je nahlíženo z hlediska mírnějších projevů chování, které učitelé vnímají jako problematické a které učitelům ztěžují výuku. Pro určení problémovosti chování je důležitý pohled učitele na dané projevy chování. Stěžejní část popisuje učitelovy možnosti práce se žáky, které jsou zaměřeny pozitivně a motivují žáky ke správnému chování. Vedle pozitivních technik jsou uváděné i méně vhodné techniky, kterých by se učitelé měli vyvarovat. Navržený výzkum se věnuje technice modifikace chování, která posiluje vhodné projevy chování. Méně vhodné projevy by měly být oslabovány tím, že jim není věnována pozornost. Pomocí tohoto výzkumu má být ověřena efektivita vybrané intervence.
Rizikové faktory v interakci začínajícího učitele primární školy se žákem
Skřivánková, Markéta ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Mazáčová, Nataša (oponent)
Diplomová práce se zabývá interakcí začínajících učitelů primární školy se žáky. Cílem práce je zjistit, jaké strategie předcházejí nekázni, a srovnat postupy začínajících a zkušených učitelů. V neposlední řadě práce projednává problematiku řízení třídy a etiky učitelského povolání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.