Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie produktu u vybrané obchodní společnosti
Sedláček, Oldřich ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o vytvoření reálné marketingové strategie pro hygienický produkt obchodní společnosti Hygset s.r.o. se sídlem v Brně. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska a vymezeny pojmy týkající se marketingové strategie. Navazuje komplexní analýza současného stavu za pomoci odborných metod a výzkumného šetření. Na základě poznatků z předchozích částí je zpracováno řešení samotné marketingové strategie zaměřené na spotřebitele tak, aby byly reflektovány strategické cíle společnosti.
Právní aspekty založení a vzniku obchodních společností
Tihlaříková, Jana ; Hladíková, Irena (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá obchodními společnostmi, speciálně pak problematikou založení a vzniku obchodních společností, na kterou nahlíží nejen z právního, ale i daňového a účetního hlediska. Kromě základních informací o daném tématu obsahuje také výhody a nevýhody jednotlivých právních forem obchodních společností a cenné poznatky o finanční a časové náročnosti celé problematiky z praxe.
Obchodní společnosti
Rašovská, Lucie ; Cingroš, Josef (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato akalářská práce se zabývá obchodním právem, speciálně pak problematikou obchodních společností. Jsou v ní obsažena mimo jiné fakta o financování, daňové povinnosti, výhody a nevýhody obchodních společností, návrhy na řešení problémů u daných typů obchodních společností a jiné užitečné záležitosti. Představím jak základní informace o daném tématu (např. založení společnosti), tak i detailní fundované poznatky (jako např. „novinky z firemní kultury“).
Zdanění právních forem podnikání v České republice
Bobková, Michaela ; Mertová, Šárka (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiku zdanění jednotlivých právních forem podnikání v České republice. V práci jsou uvedeny některé změny zákonů v oblasti daní, které mohou ovlivnit zdaňovací období roku 2017. Teoretická východiska práce jsou aplikována na praktický příklad, který se věnuje problematice volby vhodné právní formy podnikání z hlediska optimalizace daňové zátěže.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Holinková, Lenka ; Kašpar, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce předkládá podnikatelský plán pro rozvoj obchodní společnosti. Na základě důkladné analýzy externích a interních faktorů, které podnik zásadně ovlivňují, předkládám návrh koncepčních změn v oblasti organizační struktury, motivace zaměstnanců a v řízení prodeje, jejichž cílem je růst tržního podílu a zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Tato diplomová práce bude sloužit managementu podniku jako realizační dokument pro uskutečnění navrhovaných změn.
Návrh na změnu právní formy podnikatelského subjektu
Krýsa, Pavel ; Kružík, Milan (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Přeměna obchodní společnosti formou změny právní formy společnosti je složitým procesem díky kterému proběhne celá řada změn ve struktuře podniku Tento krok je důsledkem dynamického růstu, který společnost zažívá v poslední době a také stále větší náročností tržního prostředí ve kterém se pohybuje. Účelem změny právní formy společnosti v daném případě, je zajištění jasnější majetkové struktury podniku a možnost volnějšího nakládání s podíly na majetku.
Návrh marketingového mixu společnosti
Kareš, Martin ; Štejfa, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků obchodní společnosti. Na základě analýzy spokojenosti zákazníků navrhuje řešení pro zvýšení poptávky po produktech. Výsledkem je návrh nového marketingového mixu.
Analysis and Reporting of Economic Indicators as Part of the Company's Financial Management
Kudlová, Katarína ; Urbanovič , Peter (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the analysis and reporting of economic indicators as part of the financial management of the selected trading company. In the first part of the work, there are defined the theoretical starting points related to the given topic, which are later used in the analytical part. The second part of the work is focused on the description of the company and the user reporting system, indicators of internal company centers and financial indicators. The last part of the work describes the proposals for a more effective solution in the financial management process.
Výběr a implementace informačního systému
Tihlaříková, Lucie ; Novák, Lukáš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o tématu výběru vhodného informačního systému pro zjednodušení řízení vztahů se zákazníky a podporu projektového řízení malé firmy. Po úvodní rekapitulaci základních pojmů a použitých metod se zaměřuje na samotnou analýzu současného stavu společnosti. Na základě analýzy jsou pak definovány jednotlivé požadavky na informační systém. Cílem je vybrat a implementovat společnosti informační systém vyhovující definovaným požadavkům a umožnit manažerům snadnější cestu k novým obchodním příležitostem, administrativě, řízení projektů a řízení vztahu se zákazníky.
Marketingová strategie produktu u vybrané obchodní společnosti
Sedláček, Oldřich ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o vytvoření reálné marketingové strategie pro hygienický produkt obchodní společnosti Hygset s.r.o. se sídlem v Brně. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska a vymezeny pojmy týkající se marketingové strategie. Navazuje komplexní analýza současného stavu za pomoci odborných metod a výzkumného šetření. Na základě poznatků z předchozích částí je zpracováno řešení samotné marketingové strategie zaměřené na spotřebitele tak, aby byly reflektovány strategické cíle společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.