Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Battery management system for Formula Student
Macko, Maroš ; Bohrn, Marek (oponent) ; Šteffan, Pavel (vedoucí práce)
This thesis is focused on battery management for Formula Student monopost. Part of the work is the design and implementation of this monitoring system. The system uses a distributed topology, is divided into the main subsystem and subordinate subsystems. The main subsystem and the selection of suitable components are described. Furthermore, subordinate subsystems are designed, and the fundamentals of battery voltage and temperature measurement are explained. Control firmware is implemented and it is able to communicate with the rest of the car. All systems were tested and they comply with the rules of the Formula Student competition.
Návrh řízení formulového vozidla s použitím kardanových kloubů
Hlaváč, František ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem systému řízení pro závodní monopost Formula Student. Hlavními částí práce je návrh a pevnostní analýza sloupku řízení s využitím kardanových kloubů. Dále se práce zabývá návrhem a pevnostními analýzami hřebene řízení společně s experimentálním měřením torzní tuhosti sloupku řízení. Důležitou součástí práce je i vyčíslení sil působící na systém řízení.
Koncepce uložení motoru Formule Student na dynamometr
Špičák, Milan ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá uložením jednoválcového motocyklového motoru na dynamometr. V první části je osvětlena problematika soutěže Formula Student. Dále práce obsahuje rozbor používaných motorových zkušeben včetně měřící techniky. V poslední části je samotný návrh uložení motoru Husaberg FE 570 na dynamometr Superflow SF-902, pro ilustraci doplněný o virtuální model.
Návrh řízení závodního vozidla
Hlaváč, Martin ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá konstrukčním návrhem systému řízení vozidla Formula Student. Vedle konstrukce mechanismu řízení bylo také navrženo vhodné umístění volantu, s ohledem na dosáhnutí dobré ergonomie řidiče. Do celkové konstrukce jsou začleněny nové prvky, jako je hřeben řízení a rychlospojka volantu. Pro návrh komponent byly použity výpočtové simulace s využitím metody konečných prvků.
Integrace diferenciálu do bloku motoru Formule Student
Marek, Jiří ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem integrování samosvorného diferenciálu formule student do bloku motoru. Pro zvolení vhodného řešení z několika uvažovaných byla nejprve zhotovena rešeršní analýza možných konceptů a poté pomocí rozhodovací tabulky určeno nejlepší možné řešení. Pro zvolenou koncepci byl následně zhotoven 3D model vycházející z původního bloku motoru, zachyceného do digitální podoby pomocí laserového 3D skeneru. Výsledný model byl následně zhodnocen a zastavěn do monopostu Dragon X.
Návrh uložení předního kola závodního vozidla
Baxant, Roman ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukcí těhlic předních kol závodního vozu Formula Student, a to vozu Dragon 5 závodního týmu TU Brno Racing. V práci je rozebrána konstrukce těhlic a jejich součástí, následně jsou s vybranými díly provedeny simulační MKP analýzy. Závěrem je srovnána sestava těhlice s těhlicí minulou.
Konstrukce zavěšení předního kola závodního vozidla
Fejfar, Marek ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomové práce se zabývá konstrukcí těhlic a nábojů předních kol závodního vozu třídy Formula Student. Konkrétně pak vozů s označením Dragon 3 a Dragon 4 závodního týmu TU Brno Racing. V práci budou rozebrány výpočty zatížení předních kol, volba ložisek nábojů a konstrukce těhlic a nábojů. Následně pak kontrolní simulace návrhů pomocí MKP analýzy. Na závěr pak vzájemné porovnání obou konstrukcí a porovnání s předchozími generacemi.
Návrh spojovacích tyčí zavěšení kol z kompozitních materiálů
Olišar, Petr ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá konstrukcí spojovacích tyčí zavěšení kol Formule Student. Cílem práce je navrhnout lepený spoj mezi karbonovou trubkou a hliníkovou vložkou pro novou generaci vozu Dragon týmu TU Brno Racing. Praktická část se zaměřuje na výzkum lepeného spoje a vhodných vlastností lepeného úchytu s optimálními pevnostními a hmotnostními parametry. Obsahuje pevnostní zkoušky při statickém zatížení a konstrukční návrh insertu.
Návrh komponent hnacího ústrojí formulového vozidla
Kolečář, Tomáš ; Píštěk, Václav (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá popisem hnacího ústrojí formulového vozidla. Poznatky z teoretického rozboru v úvodu práce jsou použity v konstrukční části zabývajícího se návrhem komponentů vozidla Formule Student. S konstrukčním návrhem souvisí výpočet zátěžných stavů hnacího ústrojí, pevnostní výpočet hnacích hřídelí, unašečů homokinetických kloubů a příruby rozety. Navržené komponenty jsou řešeny pomocí metody konečných prvků v programu Ansys Workbench.
Chladicí systém Formule Student
Marek, Jiří ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá chladícím systémem Formule Student, analýzou současného systému chlazení, jeho konstrukčního řešení a návrhem na jeho zlepšení. Na základě rešerše chladících systému Formule Student a přízemního efektu byl implementován vodní výměník do zadního dvojitého difuzoru za účelem podpoření aerodynamiky a zlepšení důležitých parametrů pro dynamiku vozidla. Část výpočetní kapacity byla poskytnuta projektem „e-Infrastruktura CZ“ (e-INFRA LM2018140) poskytnuta na základě projektu výzkumu, vývoje a inovací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.