Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hloubková mapa s využitím zařízení Kinect
Němec, Pavel ; Kaller, Ondřej (oponent) ; Boleček, Libor (vedoucí práce)
Hloubková mapa má v dnešní době různá využití v rozličných odvětvích lidské činnosti (ve stavebnictví, lékařství, strojírenství, robotice, zábavním průmyslu atd.). Cílem této práce je seznámit se s různými metodami jejího získání a s možnostmi jejího vylepšení (např. redukce šumu a míst s nespecifikovanou hloubkou). Bakalářská práce se zabývá zejména vylepšením hloubkových map získaných zařízením Kinect.
WWW tutoriál pro HP 3D scanner Pro S3
MOJŽÍŠOVÁ, Denisa
Tato práce se v první části zabývá základními pojmy a principem fungování technologie 3D skenování, jsou zde rozebrány jednotlivé druhy 3D skenerů. Dále je zde rozebrán hardware a software zařízení HP 3D scanner Pro S3. Ve druhé části je podrobně rozebráno zapojení hardwaru a nastavení základních parametrů softwaru, které je doplněno o vzorové úlohy. V závěru jsou shrnuty poznatky, jež byly zaznamenány v průběhu práce.
Realizace 3D skeneru na bázi strukturovaného světla
Přikryl, Matouš ; Brablc, Martin (oponent) ; Adámek, Roman (vedoucí práce)
V úvodu se práce zabývá různými druhy 3D skenerů. Následně se zaměřuje na funkci 3D skeneru využívajícího ke své funkci strukturované světlo. Zabývá se celým procesem skenování od kalibrace, přes optickou triangulaci, až po generování struktury skenovaného objektu. V druhé části práce popisuje realizaci jednoduchého 3D skeneru s využitím vybavení Mechatronické laboratoře a jeho schopnosti v různých okolních podmínkách.
Tvorba výukové úlohy pro porovnání binárního a Grayova kódování a objasnění procesů 3D skenování
David, Jan ; Hurník, Jakub (oponent) ; Koutecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou výukové úlohy pro porovnání binárního a Grayova kódování a objasnění procesů 3D skenování metodou projekce strukturovaného světla. Hlavním cílem této práce je zpracování výukové úlohy za použití existujícího softwaru ke 3D skeneru, který byl vyvinutý na Ústavu konstruování. Jednotlivé kroky procesu 3D skenování budou názorně popsány a ilustrovány. Následně dojde k modifikaci softwaru v prostředí Matlab.
Hloubková mapa s využitím zařízení Kinect
Němec, Pavel ; Kaller, Ondřej (oponent) ; Boleček, Libor (vedoucí práce)
Hloubková mapa má v dnešní době různá využití v rozličných odvětvích lidské činnosti (ve stavebnictví, lékařství, strojírenství, robotice, zábavním průmyslu atd.). Cílem této práce je seznámit se s různými metodami jejího získání a s možnostmi jejího vylepšení (např. redukce šumu a míst s nespecifikovanou hloubkou). Bakalářská práce se zabývá zejména vylepšením hloubkových map získaných zařízením Kinect.
3D skener se strukturovaným osvětlením
Hadzima, Jaroslav ; Chromý, Adam (oponent) ; Jelínek, Aleš (vedoucí práce)
3D skener je zariadenie, ktoré je schopné analýzou najčastejšie obrazových dát vytvoriť model skenovaného objektu. Rozdelenie 3D skenerov sa delí na kontaktné a bezkontaktné. Táto práca je zameraná na problematiku 3D skenovania s využitím bezkontaktných optických skenerov, konkrétne využívajúcich štruktúrovaného osvetlenia vo forme vzorov v Grayovom kóde. Postupne vyhodnocujem jednotlivé hardvérové a softvérové úskalia v priebehu skenovania, od kalibrácie až po výsledné mračno bodov. V práci sú uvedené rozbory testov, skúmajúcich kvalitu, presnosť a limitácie skenovania touto metódou. Celé systém je pri tom aplikovateľný na mobilnom robotovi a zároveň plne vzdialene ovládateľný. Väčšina výpočtov sa odohráva na Raspberry Pi 3 model B a samotná vizualizácia prebieha na počítači.
3D skener pro výukové účely
Romanovský, Jiří ; Navrátil, Robert (oponent) ; Koutecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem 3D optického skeneru využívajícího metody projekce strukturovaného světla. Cílem této diplomové práce je demonstrovat principy a procesy 3D skenování s využitím projektoru DLP LightCrafter a kamery ImagingSource. Jednotlivé etapy procesu měření budou realizovány v softwarovém prostředí Matlab, tak aby byly názorně popsány jednotlivé principy a metody využívané při digitalizaci objektů.
Návrh programu pro dekódování vzoru u 3D skeneru s proužkovou projekcí
Ďuriš, Miroslav ; Zatočilová, Aneta (oponent) ; Koutecký, Tomáš (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá návrhom programu na dekódovanie vzoru 3D skenera s prúžkovou projekciou a transformáciou dekódovanej informácie do skutočných súradníc. Optic-ké meracie zariadenia sú čoraz častejšie využívané v priemysle pri kontrole presnosti rozmerov a geometrických tvarov, preto je cieľom práce rozšíriť doterajšie znalosti o používanom 3D skeneri na Ústave konstruování na Fakulte strojního inženýrství Vysokého učení technického v Brne a na základe dostupných informácií vytvoriť program spracovávajúci snímky z kamery. Projektor skenera premieta prúžky vytvára-júce sínusový vzor a na získanie fázy vzoru je použité fázové posúvanie. To produku-je zabalený fázový obraz, ktorý je rozbaľovaný metódou viacerých vlnových dĺžok. Empirická kalibrácia systému je v práci použitá na získanie vzťahov medzi rozbalenou fázou a skutočnými trojrozmernými súradnicami. V práci je popísaný kompletný postup tvorby programu a jeho fungovanie. Výsledky programu sú porovnávané s výstupmi originálneho softvéru skenera. Na základe po-rovnania je ďalej určená presnosť a korektnosť navrhnutého programu.
Projekce dat do scény
Walter, Viktor ; Horák, Karel (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá spoluprací kamer a projektorů při promítání dat do scény. Popisuje prostředky a teorii potřebnou pro takovou spolupráci a navrhuje demonstrační úlohy. Součástí práce je program, který dokáže za pomoci projektoru a kamery získat potřebné parametry těchto zařízení. Kromě toho program dokáže i demonstrovat kvalitu kalibrace promítáním vzoru na objekt podle jeho aktuální polohy a natočení a rovněž i rekonstruovat tvar objektu za pomoci projekce strukturovaného světla. Rekonstrukci tvaru je možné demonstrovat promítáním vrstevnicového vzoru nebo vizualizací obtékající vody. Práce taktéž popisuje některé problémy a pozorování, ke kterým se při tvorbě a testování programu přišlo.
Rekonstrukce 3D modelu obličeje pomocí zařízení Kinect
Nesvadba, Tomáš ; Malinka, Kamil (oponent) ; Mráček, Štěpán (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout způsob pro zvýšení rozlišení 3D modelů obličeje pořízených senzorem Kinect a toto řešení implementovat. V práci jsou popsány metody snímání 3D modelů,senzor Kinect a jeho vlastnosti v porovnání s kvalitními 3D skenery. Hlavní částí práce je popis statistického modelu založeného na PCA analýze a jeho využití při návrhu aplikace. V závěru je provedeno testování s různými vstupy a zhodnocení dosažených výsledků implementovaného programu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.