Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vybrané formy prodeje biopotravin - obchodní řetězce
JEŽKOVÁ, Zdeňka
Hlavním cílem diplomové práce bylo zhodnotit aktuální stav prodeje biopotravin v prodejnách obchodních řetězců z hlediska šíře sortimentu, podmínek a kultury prodeje a na základě získaných dat navrhnout vhodná opatření. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu ekologické hospodářství, přes bioprodukty až k samotným biopotravinám. Praktická část je zaměřena především na vyhodnocení nabídkových listů s konkrétními druhy biopotravin nabízené v jednotlivých prodejnách, dále porovnání nabídky biopotravin mezi maloobchodními jednotkami navzájem a v neposlední řadě porovnání nabídky biopotravin v rámci bývalých okresů. Součástí analýzy jsou i souhrnné poznatky z dotazníkového šetření mezi obchodními podniky. Závěr praktické části je zaměřen na zodpovězení stanovených hypotéz a navrhnutí doporučení pro maloobchodní řetězce.
Význam privatních značek
Deáková, Olga ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé diplomové práce je analyzovat současnou situaci privátních značek na českém trhu a navrhnout možná zlepšení v této oblasti. V teoretické části představuji značky obecně, jejich historický vývoj a současné trendy. Poté se zaměřuji na privátní značky a vysvětluji jejich obecný význam. V praktické části nejdříve analyzuji nabídku privátních značek vybraných řetězců na českém trhu a poté se detailně zaměřuji na politiku privátních značek jednoho z nich. Dále představuji výsledky dvou průzkumů, převzatého a vlastního, na jejichž základě uvádím doporučení řetězcům pro zlepšení strategie privátních značek do budoucna.
Změny nákupního chování zákazníků ve vybraném regionu
Háková, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pajer, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda došlo ke změně nákupního chování zákazníků oproti předcházejícím dvou letům, kdy byl v rámci mé bakalářské práce proveden obdobný výzkum. Celá práce je rozdělena do 3 částí. První část se týká teoretického popisu rozhodovacího procesu zákazníků, vymezení maloobchodních forem prodeje a rovněž se zabývá privátními značkami a biopotravinami. Druhá část je věnována vývoji českého maloobchodního trhu v několika posledních letech, současné situaci na českém trhu a nastínění možného budoucího vývoje. Třetí část zahrnuje detailní popis nákupních možností v okrese Tábor a vyhodnocení vlastního výzkumu, jež byl proveden na základě dotazníkového šetření včetně srovnání získaných výsledků s údaji z předchozího výzkumu. Celá práce je zakončena zhodnocením a shrnutím výsledků a poznatků, jež byly zjištěny z provedeného výzkumu s uvedením návrhů, kde by bylo možné tyto výsledky uplatnit přímo v praxi.
Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce
PAŘÍZKOVÁ, Jana
Moje bakalářská práce je zaměřena na privátní značky ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním záměrem mé práce bylo provedení marketingového výzkumu privátních značek u dvou maloobchodních jednotek v Českých Budějovicích konkrétně v supermarketu Albert a supermarketu COOP Terno. Před tím, než jsem začala výzkum, jsem si stanovila 6 hypotéz, které jsem pak zkoumala. Výsledky ze supermarketu Albert jsou porovnány s výsledky supermarketu Terno a nakonec jsou navrhnuty několik doporučení pro zlepšení situace.
Analýza prodeje biopotravin v rámci OŘ - regionální aspekty
MEDEK, Josef
Hlavním cílem diplomové práce je analýza prodeje biopotravin v rámci vybraných obchodních řetězců v jižních Čechách. A to konkrétně vymezení strategie prodeje, sortimentní skladby, podmínek a kultury prodeje biopotravin s ohledem na vývoj za poslední 2 roky. V rámci obchodních řetězců dále pak vymezení silných a slabých stránek prodeje biopotravin.
Launch nového brandu do komoditizované kategorie
Haindl, Zbyněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Cimbálníková, Eva (oponent)
Tato práce se zabývala problematikou launche nového brandu do komoditizované kategorie. S pomocí case study analýzy vstupu značky Nestlé Coffee-mate na český a slovenský trh vymodelovala strategii vstupu na trh obecně platnou pro značkové výrobky potýkající se se vzrůstajícím vlivem privátních značek. Hlavním cílem práce bylo (ne)doporučit společnosti Nestlé Česko, s.r.o. launch Coffee-mate na český a slovenský trh. Detailní analýzou komodotizovaného trhu sušené smetany spolu s analýzou spotřebitele jsem stanovil základní marketingový mix. Z něho vychází i komunikační strategie a navržený komunikační mix. K verifikaci launche jsem v praxi použil metodu market testu zvanou minimarkets, která proběhla v praxi na vybraných zákaznících na přelomu roku 2008/9. Výsledkem market testu je nedoporučit launch Coffee-mate do České a Slovenské republiky. Market test nedokázal naplnit některé klíčové ukazatele, které musely být pro úspěšný launch ověřeny. Navržená strategie vstupu na český a slovenský trh se však jeví zejména kvůli zvolené metodologii jako životaschopná pro jiné komoditizované kategorie. Proto tato práce může sloužit jako užitečné vodítko pro stanovení konkurenční strategie brandu čelícímu ataku privátních značek.
Privátní značky v segmentu rychloobrátkového zboží
Králová, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Práce zkoumá sektor privátních značek v rychloobrátkovém zboží, uvádí faktorovou analýzu čtyř oblastí, které působí na jejich rozvoj a dává je do souvislosti s aktuálními trendy.
Analýza sortimentu společnosti Hügli Food s.r.o.
Mudra, Tomáš ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Hojgrová, Eliška (oponent)
Bakalářská práce analyzuje sortiment české společnosti podnikající v potravinářském průmyslu. Popisuje charakteristiky produktových řad a vlastnosti konkrétních produktů. Hodnotí silné stránky a slabiny sortimentu a navrhuje možnosti k odstranění těchto slabin. Práce dále ukazuje na nové možnosti a příležitosti pro sortiment společnosti a na to, jak je může společnost využít. Práce se věnuje také tzv. privátním značkám, které jsou významnou součástí analyzovaného sortimentu a u nichž lze očekávat v oblasti střední Evropy v budoucnu další rozvoj.
Vývoj privátních značek na českém trhu a pohled spotřebitelů na tento trend
Paskerová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce přináší ucelený pohled na problematiku privátních značek. Poukazuje na trendy v oblasti maloobchodních značek ve světě a Evropě, podrobně analyzuje nabídku a vývoj privátních značek na českém trhu. Hodnotí tyto značky z hlediska objemu prodejů, výrobkových kategorií, jakostních a cenových pater, strategií obchodníků a prodejních kanálů s důrazem na diskontní prodejny. Je uveden přehled nabídky privátních značek největších maloobchodních společností působících na českém trhu. Dále se práce věnuje spotřebitelskému chování a pohledu českých zákazníků na privátní značky. Na základě průzkumů zákaznického chování jsou popsány současné postoje, zkušenosti, očekávání a celkový přístup zákazníků k vlastním značkám, jsou zkoumány motivy nákupu a frekvence nákupu, názory na kvalitu, cenu, šíři nabídky, obaly vlastních značek, propagaci apod. V poslední části práce jsou vyhodnocena dvě dotazníková šetření zaměřená na privátní značky provedená v letech 2005 a 2008 v řetězcích Ahold a Tesco.
Privátní značky a jejich využívání v ČR
Rejmonová, Jana ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Týra, Karel (oponent)
Práce se zabývá vývojem privátních značek (vlastních značek obchodních řetězců) ve světě i v České republice a vztahem spotřebitelů k těmto privátním značkám.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.