Název: Launch nového brandu do komoditizované kategorie
Překlad názvu: Launch of a new brand into commodity market
Autoři: Haindl, Zbyněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Cimbálníková, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komoditizovaný trh; launch nového brandu; privátní značky; strategie vstupu na trh; commodity market; launch of a new brand; private labels; strategy for entering a market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16050

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-12023


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet