Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj privátních značek na českém trhu a pohled spotřebitelů na tento trend
Paskerová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce přináší ucelený pohled na problematiku privátních značek. Poukazuje na trendy v oblasti maloobchodních značek ve světě a Evropě, podrobně analyzuje nabídku a vývoj privátních značek na českém trhu. Hodnotí tyto značky z hlediska objemu prodejů, výrobkových kategorií, jakostních a cenových pater, strategií obchodníků a prodejních kanálů s důrazem na diskontní prodejny. Je uveden přehled nabídky privátních značek největších maloobchodních společností působících na českém trhu. Dále se práce věnuje spotřebitelskému chování a pohledu českých zákazníků na privátní značky. Na základě průzkumů zákaznického chování jsou popsány současné postoje, zkušenosti, očekávání a celkový přístup zákazníků k vlastním značkám, jsou zkoumány motivy nákupu a frekvence nákupu, názory na kvalitu, cenu, šíři nabídky, obaly vlastních značek, propagaci apod. V poslední části práce jsou vyhodnocena dvě dotazníková šetření zaměřená na privátní značky provedená v letech 2005 a 2008 v řetězcích Ahold a Tesco.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.