Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 74 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh řešení problematiky uvádění nových příslušníků do Vazební věznice Praha-Ruzyně
Čadra, Vítězslav ; Hradcová, Dana (vedoucí práce) ; Holeyšovský, Jan (oponent)
Rychlá a kvalitní realizace adaptačního procesu v organizaci je přínosná jak pro organizaci, tak pro jejího nového zaměstnance. Pro organizaci je takové zvládnutí adaptačního procesu přínosné zejména přiblížením okamžiku, kdy bude nový zaměstnanec dosahovat plnohodnotného pracovního výkonu. Z pohledu pracovníka rychlá a kvalitní adaptace zvyšuje pocit kompetence a akceleruje následný proces učení. Tato diplomová práce se zabývá revizí stávajícího procesu adaptace nových příslušníků ve Vazební věznici Praha-Ruzyně prostřednictvím hledání bariér, které tento proces mohou zpomalovat nebo znesnadňovat. V teoretické části se autor věnuje uvedení do problematiky řízení lidských zdrojů a vzdělávání se zaměřením na podnikové vzdělávání, jeho metody a formy. Dále se zabývá vymezením pojmů adaptační proces, adaptace a orientace ve vztahu k nově přijatým zaměstnancům v organizaci. Teoretickou část uzavírá kapitola pojednávající o specifickém prostředí Vězeňské služby České republiky a především o Vazební věznici Praha-Ruzyně se zaměřením na přijímání a vzdělávání nových příslušníků. V druhé části, empirické, práce nejprve předkládá použité metody výzkumu, jeho cíl a výzkumné otázky. Následně jsou prezentovány výsledky výzkumu a interpretovány odpovědi na výzkumné otázky. Na základě studia dokumentů a...
Specifika lektorské práce v oblasti Celní správy České republiky
Tvrdíková, Lenka ; Pavlov, Ivan (oponent)
Cílem rigorózní práce je identifikovat a charakterizovat specifika lektorské práce se zaměřením na oblast Celní správy České republiky. Struktura rigorózní práce je koncipována do dvou hlavních částí, a to do části teoretické a části praktické. V teoretické části je kladen důraz na význam dalšího profesního vzdělávání. Pozornost je věnována charakteristice a popisu obecných pojmů z oblasti podnikového vzdělávání. V andragogických souvislostech je charakterizována profese lektora s vymezením jeho základních kompetencí a činností v jednotlivých fázích realizace vzdělávací akce. Dále je charakterizována lektorská práce v Celní správě České republiky a identifikována specifika lektorské práce. V praktické části je dotazníkovou metodou realizována případová studie. Cílem případové studie je analýza efektivního využití metod výuky, didaktických pomůcek a metod zpětné vazby lektora, přičemž cílovou skupinou jsou interní lektoři Celní správy České republiky. Klíčovým nástrojem případové studie byl zvolen anonymní dotazník. Zjištěné skutečnosti jsou prezentovány v grafech a tabulkách včetně doprovodných komentářů. V závěru jsou shrnuty výsledky šetření a provedeno závěrečné vyhodnocení.
Vzdělávání ve firmě Sellier & Bellot a.s.
Křížová, Jana ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Rigorózní práce se zabývá vzděláváním ve firmě Sellier & Bellot a.s.. Cílem práce bylo analyzovat a zhodnotit strategii a politiku v oblasti vzdělávání ve firmě Sellier & Bellot a.s. a navrhnout opatření ke zkvalitnění systému vzdělávání ve firmě Sellier & Bellot a.s.. Teoretická část se zabývá podnikovým vzděláváním z hlediska oblastí vzdělávání, podmínek a faktorů podnikového vzdělávání. V další části jsou popsány fáze podnikového vzdělávání. V praktické části je představena firma Sellier & Bellot a.s. Pomocí analýzy firemních dokumentů, rozhovorů s vedením firmy a dotazníku pro zaměstnance je zjišťována míra významu vybraných vzdělávacích faktorů na zaměstnance firmy a na základě těchto výsledků jsou navržena opatření ke zvýšení spokojenosti se systémem vzdělávání v této firmě.
Rozvoj a další profesní vzdělávání osobních trenérů fitness
Jančovičová, Nikola ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kursch, Martin (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku vzdělávání a rozvoje dospělých, konkrétně se zaměřuje na skupinu osobních trenérů fitness, na jejich rozvoj a další profesní vzdělávání. V teoretické části práce je velká pozornost věnována konceptualizaci a systemizaci vzdělávání dospělých, vymezeno je místo vzdělávání dospělých v rámci konceptu celoživotního učení. Práce se zabývá jednou z nevýznamnější oblastí vzdělávání, a to dalším vzděláváním. Pojednává o jednotlivých subsystémech dalšího vzdělávání s důrazem na další profesní vzdělávání dospělých. Práce dále přináší informace o možnostech vzdělávání a rozvoje lidí v organizacích, zabývá se významem podnikového vzdělávání. Vyzdvižena je potřeba strategického a systematického vzdělávání pracovníků. Práce popisuje jednotlivé metody vzdělávání, a to jak realizovaných na pracovišti, tak i mimo pracoviště. Samostatná kapitola se zaměřuje na osobního trenéra fitness, jeho charakteristiku, profesní kompetence a na vybrané formy trenérského vzdělávání. Cílem diplomové práce je identifikovat a analyzovat vzdělávací a rozvojové potřeby osobních trenérů fitness. Kvantitativní výzkum je realizován dotazníkovým šetřením a data jsou doplněna výsledky polostrukturovaných rozhovorů. Na základě provedené identifikace, analýzy a výsledků výzkumu je navržen vzdělávací program,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 74 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.