Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 112 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix společnosti CDC Data s.r.o.
Jíšová, Michaela ; Strapinová, Zdeňka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem, který je sestaven pro firmu CDC Data s.r.o. Tato firma provozuje servis a prodej výpočetní techniky a služby s nimi spojené. Práce analyzuje komunikační mix firmy, firmu samotnou a zkoumat okolí firmy a nakonec navrhne zlepšení použití nástrojů komunikačního mixu.
Komunikační mix firmy Danza Brno o.s.
Jančová, Kateřina ; Navrátilová, Ludmila (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix firmy Danza Brno, o. s. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix této firmy. Srovnává teoretická východiska se skutečným stavem ve firmě a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou firmou využívány, a které nejsou. Obsahuje návrhy na vylepšení již používaných metod komunikace se zákazníkem a navrhuje možné další postupy a metody, jak tuto komunikaci zlepšit.
Návrh komunikačního mixu salonu MIA
Jozefová, Silvie ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení stávajícího komunikačního mixu salonu MIA a podat návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska s daným problémem související. Další, praktická část je zaměřena na historii a charakteristiku společnosti, SWOT a SLEPT analýzu, marketingový mix a hlavně jeho poslední část - komunikační mix. Na základě výsledků těchto analýz jsou v poslední části podány návrhy na zlepšení komunikačního mixu.
Návrh marketingové strategie firmy
Hubrová, Kateřina ; Hřebabecký, Roman (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je "Návrh marketingové strategie firmy". Práce se zabývá marketingovou komunikací, kde analyzuje stávající situaci firmy a podává doporučení, kterým by se mohla společnost řídit.
Návrh na zlepšení propagace firmy
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti.
Komunikační mix společnosti
Kupcová, Hana ; Mikšíková, Zuzana (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Shockworks, s. r. o. a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí, druhá část je zaměřena na charakteristiku společnosti, marketingový mix, SWOT analýzu a hlavně současný komunikační mix, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení aktuální situace.
Návrh komunikačního mixu podniku
Krmíček, Vlastimil ; Vymazal, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem vybraného podniku. Úvodní část je věnována teoretickým poznatkům týkající se dané problematiky. Druhá část je zaměřena na analýzu současné marketingové situace podniku. V závěrečné části je navržen nový komunikační mix, který má za úkol zvýšit povědomí o značce a získat nové zákazníky.
Návrh marketingových aktivit společnosti
Wolfschützová, Irena ; Singrová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a především pak propagací jako významným faktorem úspěšnosti společnosti podnikající v oblasti služeb. Nejdříve se zaměřuje na odlišnosti marketingu služeb od marketingu produktu a na jeho specifické vlastnosti. Podstatná část práce je pak věnována marketingovému mixu služeb, především propagaci služeb. Závěr teoretické části pak pojednává o analýze vnějšího prostředí. V praktické části se diplomová práce snaží na příkladu české firmy ukázat, jak jsou komunikační principy využívány v dnešní praxi a zhodnotit jejich efektivnost. Závěrečná část je pak věnována návrhům nového komunikačního mixu.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Fajtová, Pavla ; Šustáková, Helena (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhu komunikačního mixu pro spolupracující živnostníky Zdeňku Fajtovou a Helenu Šustákovou, které se zabývají výkonem biorezonanční terapie ve Východních Čechách. Práce analyzuje nynější komunikační mix, konkurenci a prostředí a navrhuje novou vhodnou kombinaci nástrojů komunikačního mixu, který zlepší postavení firmy na trhu a zlepší její konkurenceschopnost.
Návrh na zlepšení propagace komunálních služeb s.r.o. Valašské Meziříčí
Tomčíková, Michaela ; Olivík, Jiří (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu TS Valašské Meziříčí s.r.o., která poskytuje služby v oblasti odpadového hospodářství. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace s jejich aplikací do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti a jejich úrovní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 112 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.