|
Strategie vybraného podniku
Šauer, Martin
ŠAUER, M., Strategie vybraného podniku, Mendelova univerzita v Brně, 2016. Diplomová práce. Diplomová práce je zaměřena na návrh podnikové strategie pro společnost AMPO, s.r.o., která je vytvořena díky výstupům ze strategické analýzy a díky použití metod, nástrojů a modelů a měla by přinést zlepšení situace podniku a dosažení zvolených strategických cílů. Autor při tvorbě nové strategie pro společnost AMPO, s.r.o. využil metody modelování a závěrečným výstupem bylo shrnutí doporučení a vytvoření grafického modelu navrhované strategie. Literární rešerše je zaměřena na téma strategie a strategické řízení. Jsou popsány jednotlivé metody, nástroje a modely, které jsou dále využity v praktické části a jsou tedy základem pro formulaci a implementaci strategie. Klíčová slova Strategie, strategické řízení, strategický management, strategická analýza, okolí podniku, SWOT analýza, PEST analýza, metoda 7S, matice SPACE, matice IE, formulace strategie, implementace strategie
|
|
Podnikatelský záměr – založení lékárny
Tenorová, Iveta ; Svobodová, Barbora (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem. Zaměřuje se na zpracování podnikatelského plánu pro založení nové soukromé lékárny v Moravanech u Brna. Práce obsahuje teoretické poznatky, týkající se základních pojmů související s podnikatelským záměrem. Následně se tyto pojmy uplatňují v praktické části, která se zabývá vytvořením reálného podnikatelského plánu s vyčíslením nákladů na jeho provedení a následným ekonomickým vyhodnocením.
|
| |
|
Analýza podnikového okolí
Hladík, Ondřej ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Strouhal, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá teorií analýzy podnikového okolí a její následnou praktickou aplikací na podnik Travel Service, a.s. Cílem práce je popsat klíčové faktory, které ovlivňují postavení této společnosti na trhu. V teoretické části jsou představeny vybrané metody analyzování podnikového okolí, použité v praktické části práce. Jedná se o PEST analýzu pro makrookolí a Porterův model pěti sil, použitý pro analýzu klíčových faktorů mikrookolí. Práce je zakončena SWOT analýzou a na základě zjištěných informací jsou sestavená strategická doporučení pro tento podnik.
|
|
Podnikatelský záměr na rozvoj firmy
Čiháček, Pavel ; Eyberger, Milan (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou malého podnikatelského subjektu. Na základě zjištěných skutečností jsem pochopil stávající situaci a navrhl kroky, potřebné k dalšímu rozvoji firmy. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teorii, kde budou objasněny některé základní pojmy týkající se podnikání a podnikatelského plánu. Druhá část je zaměřena na návrh a vypracování podnikatelského a finančního plánu.
|
| |
|
Využití marketingu k posílení konkurenceschopnosti firmy
Kurowská, Monika ; Komárková, Martina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Infinit, s. r. o. v oblasti poskytování wellness pobytů, a to se specifickým zaměřením na webovou komunikaci firmy. Teoretická část práce je věnována konkurenci, konkurenceschopnosti, obecně marketingu a metodám situační analýzy. V praktické části je zkoumána podnikatelská činnost této společnosti, analyzováno její vnitřní a vnější okolí a dále jsou navrhovány vhodná opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti a budou mít uplatnění pro budoucí vývoj společnosti.
|
|
Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku
Líšková, Kristina ; Pokorný, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Kavárna Pod hodinami, jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh nového komunikačního mixu, který by měl napomoci k vyšší spokojenosti zákazníků, zvýšení návštěvnosti podniku a s tím spojeného vyššího zisku podniku.
|
|
Analýza vybrané firmy
Šmída, Martin ; Klvaňa, Tomáš (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Cílem této práce je s využitím teoretických poznatků provést analýzu konkrétního podniku a na základě získaných poznatků jak z oblasti obecného a oborového okolí tak vnitřního prostředí podniku formulovat doporučení podněcující další rozvoj této organizace. Součástí práce je aplikace dílčích nástrojů strategické analýzy, konkrétně SWOT analýzy, SLEPTE analýzy a finanční analýzy. Po nalezení hlavních problémů, budou navrhnuta řešení.
|
| |