Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 179 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozšíření pro real-time sdílení obsahu
Podlužanský, Pavel ; Bidlo, Michal (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť a implemetovať rozšírenie pre editor Visual Studio Code, ktoré umožní zdieľať obsah poznámkových blokov. Cieľová skupina sú najmä učitelia a študenti, kde učiteľ zdieľa obsah svojho poznámkového bloku študentom a na základe tohto zdieľania ich učí programovanie.
Herní portál v Cloudu
Pečínka, Zdeněk ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Škoda, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou herního portálu v Cloudu navrženého pro zvoleného poskytovatele PaaS. Informuje o možnostech, jež nabízí cloudové počítání. Shrnuje výhody a nevýhody poskytovatelů PaaS. Věnuje se návrhu a implementaci aplikace se zameřením na její škálovatelnost a modularitu. Výsledkem práce je herní portál umožňující hraní her Tanky a Lodě, které je možné hrát proti jiným uživatelům i proti počítačem ovládanému protihráči. Součástí řešení je zhodnocení škálovatelnosti nejnáročnějších komponent, založené na výsledcích zátěžových testů.
Systém vyšetření pacientů založený na technikách mHealth
Kulinich, Viacheslav ; Mucha, Ján (oponent) ; Mekyska, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem systému vyšetření pacientů, pomocí dotazníků, využívajících metody mHealth. V prvních dvou kapitolách této práce je shrnuta problematika vyšetřování pacientů, funkce, které musí plnit elektronický dotazník, dále jsou porovnány existující typy mobilních aplikací a je vybrán nejvhodnější typ pro elektronický dotazník. Následující kapitoly obsahují proces tvorby webových aplikací, implementaci klientské a serverové části, jejich komunikaci, použité zabezpečovací prvky a stručný popis grafického rozhraní. Výsledkem je funkční progresivní webová aplikace, která byla úspěšně otestována a zveřejněna na internetu.
Mobilní aplikace pro netradiční seznamování lidí
Demel, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit novou seznamovací aplikaci, která napravuje nedostatky stávajících řešení. Jako hlavní nedostatky se ukázaly neosobní seznamování a souzení na základě vnějšího vzhledu. Ty jsou napraveny užitím geolokačních nástrojů pro vyhledání spojení v blízkém okolí, psychologického modelu MBTI a omezením času, po který si uživatelé mohou psát. V práci je postupně rozebrána problematika současných aplikací, návrh řešení dílčích problémů a poté popis implementace samotné aplikace. Ta se skládá z multiplatformní mobilní aplikace a API. Samotná multiplatformní aplikace byla implementována jako mobilní nativní aplikace použitím React Native. API bylo implementováno jako REST API. Aplikace využívá služeb Firebase pro uchovávání dat, zasílání notifikací a autentizaci uživatelů. Pro vyhledávání vhodných spojení v okolí je použito lokalizační API zařízení.
Aplikace pro ovládání dohledového systému v obytných vozech
Řehulka, Marek ; Novotný, Tomáš (oponent) ; Kořenek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro ovládání dohledového systému v obytných vozech a karavanech. V rámci práce jsou představeny dostupné principy a zpracovaná rešerše existujících řešení. Vlastní řešení je tvořeno mobilní Android aplikací a desktop aplikací simulátoru centrální jednotky dohledového systému. Simulátor je založen na technologii Node.js a node-webkit. Simulátor komunikuje s dostupnými zařízeními pomocí RF Transcieveru a ostatní zařízení simuluje. Mobilní aplikace komunikuje se simulátorem prostřednictvím technologie Bluetooth Low Energy a GSM. Význámná část popisu implementace je věnována technologii Bluetooh Low Energy a problémům, které jsou s ní spojeny. Výsledné řešení klade důraz na použitelnost uživatelského rozhraní a možnosti dohledu nad širokým spektrem připojených zařízení. Systém implementuje také vlastní logiku upozornění na sledované události. Práci uzavírá zhodnocení výsledného systému a nastínění možností budoucího vývoje.
Chytrý reproduktor s Raspberry Pi
Vondráček, Tomáš ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou hudebního systému, který umožní uživatelům organizovat a přehrávat hudbu v reálném čase. Hudební systém je založen na architektuře klient-server a skládá se ze serverové, webové a mobilní aplikace. Serverová aplikace vykonává roli přehrávače hudby a zprostředkovatele komunikace mezi klienty. Klient slouží jako uživatelské rozhraní pro server, ale umožňuje organizovat a přehrávat hudbu plně ve vlastní režii. Hudební systém je implementován v jazyce JavaScript (ECMAScript 2018). Serverová aplikace je postavena na Node.js a implementuje Socket.IO server včetně REST API. Webová aplikace je založena na knihovně React a prezentovaná jako SPA. Mobilní aplikace je implementována v React Native se zaměřením na systém Android. Serverová a webová aplikace je nasazena na serverech Heroku a počítači Raspberry Pi. Mobilní aplikace je publikována na Google Play. Hudební systém lze využít pro soukromé přehrávání hudby, nebo jako prostředek organizování hudby mezi více uživateli.
Generator of Cyber Attacks
Halaška, Peter ; Burda, Karel (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
This work deals with the security of computer networks based on TCP/IP protocol stack. The main objective is to develop a generator of DoS flooding attacks which carries out attacks such SYN flood, RST flood, UDP flood, ICMP flood, ARP flood, DNS flood and DHCP starvation. The theoretical part describes the features of the mentioned attacks and protocols or mechanisms associated with them. Next part deals with the comparison of selected tools (Hping3, Mausezahn, Trafgen) in terms of number of packets per second (pps) and the link utilization (MB/s). The practical part describes design and implementation of the new attacking tool. There is explained the importance of it’s individual modules, it’s installation and usage options. New tool is also being tested. Then there is described the development, options and installation of control interface which is in the form of web application.
Application for Modern Sports Training Utilising the Sensory Data and Positional System
Ondruch, Jan ; Tomešek, Jan (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The thesis deals with the creation of a web application for modern sports training. The application uses positional data and heart rate data from a real-time locating system. The main goal is to design and create a system that processes these data in real time and allows coaches to visualize and manage them. The introductory part summarizes the basic principles of creation of a user interface, it also deals with research methods for collection of user requirements. The following text describes how to design and create web applications. Afterwards, the thesis examines testing of web application design. The practical part consists of exploration of the positional system, collection of end-user requirements, design of the application user interface, its implementation and subsequent testing. The work is concluded by evaluating the system together with ideas for its future expansion.
Automatizace v domácnosti, řídicí jednotka
Konečný, Jakub ; Novotný, Radovan (oponent) ; Levek, Vladimír (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá automatizáciou domácnosti a následným návrhom riešenia riadiacej domácej jednotky, ktorej úlohou je ovládať bezdrôtové zariadenia, zobrazovať údaje o teplote, tlaku, relatívnej vlhkosti vzduchu a nastavovať automatizačné funkcie v užívateľskom prostredí. Práca je vo väčšej miere zameraná na softvérovú časť a popisuje implementáciu serverových technológií.
Software pro digitální mixážní pult
Zoň, Robin ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací softwaru pro digitální mixážní pult postaveného na platformě Windows. Tento software umožňuje vícekanálové zpracování zvukového signálu v reálném čase, připojení několika vstupních a výstupních jednotek, směřování signálu mezi těmito jednotkami a vkládání a správu VST plug-in modulů. Software využívá zvuková rozhraní připojená pomocí technologie ASIO. Práce je rozdělena na několik aplikací. Hlavní aplikace provádějící výpočty zvukových vzorků a vkládání a správu plug-in modulů je naprogramována v jazyce C++ s využitím technologie JUCE. Tu lze ovládat skrze své vlastní lokální rozhraní nebo webové ovládací rozhraní naprogramované v jazyce TypeScript, které využívá technologii React. Webové rozhraní umožňuje řízení VST plug-in modulů díky své vlastní implementaci řízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 179 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.