Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Softwarová aplikace pro podporu vzdělávání v matematice na ZŠ
Helgert, Michal ; Štípek, Jiří (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření softwarové aplikace zacílené obsahem na 1 - 3. třídu základních škol, sloužící k procvičování matematiky a sdílení příkladů. Zprvu je předmětem matematiky pro tuto věkovou skupinu, vymezení odlišností v učivu mezi ročníky a srovnání školních vzdělávacích programů vybraných základních škol. Dále se práce zaobírá gamifikací výuky, jejími principy a možnostmi využití ve školní praxi, zejm. v souvislosti s edukačním software. Popisuje dostupné výukové aplikace aplikace v češtině, které jsou zaměřené na matematiku a pokrývají stejnou věkovou. Klíčovou součástí práce je samotné mapování procesu tvorby softwarové aplikace, popis použitých technologií, struktury databází a fungování. Hlavním výstupem práce je instalovatelná verze aplikace na operační systémy Android a Windows.
Multi-platform environment for mobile-game development
Vacula, Ivan ; Bednárek, David (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Názov práce: Multiplatformní prostředí pro vývoj mobilních her Autor: Ivan Vacula Katedra: Katedra softwarového inženýrství Vedúci diplomovej práce: RNDr. David Bednárek, Ph.D. E-mail vedúceho: bednarek@ksi.mff.cuni.cz Abstrakt: Inteligentné mobilné zariadenia sú v dnešnej dobe čoraz viac obľúbené. Spolu s ich rozšírením prichádza aj problém s vývojom aplikácií na niekoľko platforiem súčasne. Jednotlivé mobilné operačné systémy ako aj samotné zariadenia sa od seba zásadne líšia a pre multiplatformný vývoj je potrebný systém abstrahujúci rozdiely medzi nimi. Ešte o niečo zložitejšia je situácia pri vývoji hier, ktoré vyžadujú čo najlepšie využitie prostriedkov zariadenia, s ohľadom na rýchlosť, odozvu, grafické spracovanie a podobne. Cieľom tejto práce je porovnať existujúce riešenia pre multiplatformný vývoj mobilných hier, potom navrhnúť a implementovať vlastný systém. Systém musí zabezpečiť jednotný vývoj hier pre niekoľko operačných systémov zároveň. Súčasťou práce je implementácia systému pre dve diametrálne odlišné mobilné platformy a implementácia demonštračnej hry. Kľúčové slová: multiplatformný, mobil, hra, vývoj
Terra-Settler vesmírná real-time strategie
Meduna, Lukáš ; Pilát, Martin (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Terra-Settler je real-time 3D vesmírná strategická hra pro jednoho hráče, kde je kladen důraz na ekonomickou simulaci, nutnou k dosažení cílů hry. Cílem hry jsou různé scénáře (např. obsazení zvolené lokace), hráč těchto cílů dosahuje pomocí postupného rozšiřování ze startovní lokace. Hra obsahuje API pro jednodušší psaní umělé inteligence a ukázkovou implementaci. Hra je multiplatformní včetně některých mobilních platforem. 1
Využití formátu DWARF při ladění generických simulátorů mikroprocesorů
Janečka, Pavel ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Práce poskytuje základní seznámení s laděním na úrovni zdrojového kódu, formátem DWARF a jeho možným použitím. Dále představuje čtenáři s projektem Lissom, v jehož rámci práce vznikla. Náplní práce dále bylo využití získaných poznatků při rozšíření funkcí debuggeru v projektu Lissom.
Educational Cross Platform Mobile Game for Youngsters
Janeček, David ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
This thesis is about developing cross platform educational game for mobile devices. First, it lays out related theory and analysis of existing solutions. That is followed by description of some ways to create such game. Finally, there is draft, development and testing of the game using Unity game engine.
Terra-Settler vesmírná real-time strategie
Meduna, Lukáš ; Pilát, Martin (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Terra-Settler je real-time 3D vesmírná strategická hra pro jednoho hráče, kde je kladen důraz na ekonomickou simulaci, nutnou k dosažení cílů hry. Cílem hry jsou různé scénáře (např. obsazení zvolené lokace), hráč těchto cílů dosahuje pomocí postupného rozšiřování ze startovní lokace. Hra obsahuje API pro jednodušší psaní umělé inteligence a ukázkovou implementaci. Hra je multiplatformní včetně některých mobilních platforem. 1
Cross-platform Mobile Development
Čečil, Petr ; Zavoral, Filip (vedoucí práce) ; Děcký, Martin (oponent)
Práce se bude zabývat problémy vývoje multiplatformního software pro mobilní zařízení. Autor bude analyzovat stávající frameworky a nástroje; poukáže na jejich silné a slabé stránky. Na základě této analýzy bude pilotní aplikace navržena a realizována pomocí nejlepšího frameworku. Zvláštní pozornost bude věnována metodice multiplatformního vývoje.
Multi-platform environment for mobile-game development
Vacula, Ivan ; Bednárek, David (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Názov práce: Multiplatformní prostředí pro vývoj mobilních her Autor: Ivan Vacula Katedra: Katedra softwarového inženýrství Vedúci diplomovej práce: RNDr. David Bednárek, Ph.D. E-mail vedúceho: bednarek@ksi.mff.cuni.cz Abstrakt: Inteligentné mobilné zariadenia sú v dnešnej dobe čoraz viac obľúbené. Spolu s ich rozšírením prichádza aj problém s vývojom aplikácií na niekoľko platforiem súčasne. Jednotlivé mobilné operačné systémy ako aj samotné zariadenia sa od seba zásadne líšia a pre multiplatformný vývoj je potrebný systém abstrahujúci rozdiely medzi nimi. Ešte o niečo zložitejšia je situácia pri vývoji hier, ktoré vyžadujú čo najlepšie využitie prostriedkov zariadenia, s ohľadom na rýchlosť, odozvu, grafické spracovanie a podobne. Cieľom tejto práce je porovnať existujúce riešenia pre multiplatformný vývoj mobilných hier, potom navrhnúť a implementovať vlastný systém. Systém musí zabezpečiť jednotný vývoj hier pre niekoľko operačných systémov zároveň. Súčasťou práce je implementácia systému pre dve diametrálne odlišné mobilné platformy a implementácia demonštračnej hry. Kľúčové slová: multiplatformný, mobil, hra, vývoj
Konfigurace a diagnostika pro inteligentní sítě
Hrbek, Martin ; Šťastný, Ladislav (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Tato práce navrhuje řešení pro konfiguraci a diagnostiku pro inteligentní sítě. Sestavuje diagram případů užití pro diagnostiku a konfiguraci a navrhuje jednotlivé softwarové moduly systému. Práce informuje vývojáře o zařízeních, která jsou vhodná pro konfiguraci a diagnostiku inteligentní sítě, především pak o robustních handheldech. Jsou vybrány vhodné softwarové nástroje pro vývoj navržených modulů a jsou sepsána doporučení pro vývojáře, jak s těmito nástroji pracovat. Realizací jednoho z navržených modulů je ověřena správnost navržených řešení a postupů.
Síťová hra: Hon na ponorku
Kudrna, Jiří ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D hry Hon na ponorku. V této hře ovládá každý hráč svoji ponorku a snaží se zničit své protivníky. Hra umožňuje hru více hráčů přes počítačovou síť i u jednoho PC. Aplikace je vyvíjena v programovacím jazyku C++ s pomocí Qt frameworku. Jedná se o multiplatformní aplikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.