Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Experimentální film a video 2. pol. 20. stol. v didaktických souvislostech
Černá, Tereza ; Arbanová, Linda (vedoucí práce) ; Čech, Viktor (oponent)
Černá, T.: Experimentální film a video 2. pol. 20. stol. v didaktických souvislostech. [Diplomová práce] Praha 2016 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, 95 s. (Přílohy: výtvarné práce žáků a vlastní výtvarné práce na DVD). Diplomová práce je teoretickou studií, ve které se zabývám souvislostmi pohyblivých obrazů - experimentálního filmu a videoartu s vývojem výtvarného umění ve druhé polovině dvacátého století. V práci řeším téma pohyblivých obrazů, jejich specifika a odlišnosti a vymezuji jednotlivé pojmy. Na základě vybraných klíčových osobností, propojujících filmově-experimentální, videoartovou a výtvarnou tvorbu, popisuji základní přístupy a principy, které se v souvislosti s touto problematikou objevily u nás i v zahraničí. Didaktická část představuje tři navržené a odučené projekty, vycházející z tvorby vybraných umělců, které ověřují teoretické poznatky práce prostřednictvím výuky výtvarné výchovy na druhém stupni základní školy. Součástí práce je výtvarný projekt, reflektující získané zkušenosti teoretické studie, v jehož rámci vznikla autorská videa.
Motivační struktura k pohybové aktivitě žáků 1. a 4. ročníků škol městských a vesnických v Ústeckém kraji
Hladíková, Marcela ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Pohybová aktivita je důležitou součástí lidského života a to především s nástupem současného životního stylu. Práce si klade za cíl na základě dotazníků určených dětem a jejich rodičům získat poznatky o motivaci k pohybové aktivitě dětí mladšího školního věku. Na základě těchto dotazníků porovnat motivaci k pohybové aktivitě žáků 1. a 4. tříd městských a vesnických škol v regionu. Získat tak představu o motivaci dětí pravidelně i nepravidelně sportujících. Zjistit, co motivuje k pohybu žáky 1. a 4. ročníků městských a vesnických škol. Jakou motivaci využívají rodiče, aby podpořili děti v pohybové aktivitě. Jak a zda se liší motivace rodičů žáka 1. ročníku ve městě a na vesnici a žáka 4. ročníku ve městě a na vesnici. Klíčová slova Pohyb, motivace, postoj rodiče k pohybu dítěte, postoj dítěte k pohybu, porovnání motivace, vliv motivace, mladší školní věk.
REVITALIZACE PŘEDPOLÍ KVĚTNÉ ZAHRADY V KROMĚŘÍŽI
Doležel, Martin ; Sochor, Jan (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
ZAHRADA V KRIZI Problém první. Přesunutí vstupu z osy rotundy v 19. století, ze severu, do prostoru původního hospodářského dvora sevřeného skleníky. Cenou za tento krok bylo setření konceptu libosadu jako duchovní cesty, a dále zmatení návštěvníka novým excentrickým vstupem do zahrady. Problém druhý. Původní ušlechtilá náplň předpolí byla dokonale vyčištěna, a to včetně členění. Takže čestný dvůr je vklíněn mezi dva obrovské nespecifické prostory. Třetí problém. Devatenácté století je pryč. Dnešní návštěvník je náročný a nesoustředěný. KONCEPT Znovuoživení a doplnění konceptu členění předpolí na „subprostory“ je praktické a zároveň nabízí ztracenou estetickou kvalitu. Ve vztahu k osám zahrady je prostor příčně členěn novými stavbami. Tyto funkční pásy vytvářejí optické bariéry a jsou v ose průchodné. Ze dvou velkých prostorů vzniká minimálně šest menších. Přesunutí hlavního vstupu ze dvora na osu rotundy znamená možnost zahrady nadechnout se k budoucímu rozvoji bez drastických změn na památkově chráněných objektech, funkčně již definovaných. Navíc zahrada opět dostává ztracenou osovost, smysl, příběh o cestě člověka. Aplikování principů barokní zahrady do náplně zahrad předpolí je mylné nebo prvoplánové. Jiný druh prostoru vznikající v jiné době si žádá jiný přístup. Polarizované (též protilehlé) zahrady nabízí extrémní polohy dvou protichůdných vývojových tendencí. Superkoncipovaná zahrada vytvářená technologií dneška versus háj moudrosti, kde je architektem i stavitelem příroda. To vše proložené barokní zahradou někde uprostřed.
Monitoring pohybu skalních bloků v propadání Bílé vody
Moštěk, Václav ; Kalvoda,, Petr (oponent) ; Hanzl, Vlastimil (vedoucí práce)
Tato práce přibližuje zaměření, zpracování a vyhodnocení 14. a 15. etapy (v roce 2011) sledování posunů skalních bloků v propadání Nová Rasovna nedaleko obce Holštejn. Tyto dvě etapy jsou mezi sebou porovnány a následně jsou souřadnice z roku 2011 porovnány se všemi předcházejícími etapami, zejména s etapou nultou.
Stěhování Národního muzea jako logistický problém
Srovnal, Jan ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Douša, Pavel (oponent)
Diplomová práce se věnuje identifikaci a analýze slabých míst ve stávajícím managementu muzejních sbírek Národního muzea a snaží se na ně aplikovat vybrané logistické technologie za účelem navržení efektivního logistického řetězce fungujícího v reálných poměrech Ústředního depozitáře Terezín II. Problematika je dána do souvislosti s rozsáhlým stěhováním, které představuje nejenom jedinečný projekt v dějinách muzejnictví moderních dějin, nýbrž také vhodnou příležitost pro reeingineering a zkvalitnění dosavadních činností spojených s vykonáváním zákonného poslání této nejvýznamnější a největší muzejní instituce v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.