Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mincovnictví horizontu LT C1 - LT C2 na Moravě a jeho vztahy k sousedním oblastem
Koldová, Michaela ; Militký, Jiří (vedoucí práce) ; Kysela, Jan (oponent)
Hlavním cílem práce je detailní analýza jednotlivých předoppidálních typů mincí zastoupených ve sledovaném regionu a jejich interpretace. Součástí práce je také chronologický koncept nejstarší fáze keltského mincovnictví (3. - 2. stol. př. n. l.) a jeho vztahy k archeologické chronologii střední doby laténské. V první části tedy popisuji jednotlivé předoppidální typy známé z Moravy. Následně se zabývám produkčně-obchodními centry (Němčice nad Hanou, Roseldorf, Nowa Cerekwia) v koridoru Jantarové stezky. Nejdůležitější částí je však samotný typologicko - chronologický přehled mincí z produkčně-obchodního centra v Němčicích nad Hanou, který z větší části vychází z nově sestaveného katalogu mincovních nálezů od E. Kolníkové. Klíčová slova: Keltové - mincovnictví - Jantarová stezka - předoppidální mince - LT C1 - C2 - Morava
Monetizace internetového obsahu a její vliv na recepci blogů
Novotný, Marek ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Diplomová práce "Monetizace internetového obsahu a její vliv na recepci blogů" pojednává o žurnalistice na počátku druhé dekády 21. století. Práce popisuje některé změny, ke kterým v současnosti dochází. Zaměřuje se především na problémy, se kterými se potýkají tradiční média a možnosti, které tyto problémy otevírají agilnějším internetovým médiím. Pomocí průzkumů veřejného mínění přibližuje pohled jejich čtenářů, ale dává prostor i názorům zástupců producentů obsahu. Dále mapuje možné způsoby monetizace obsahu, jako je inzertní model, mikroplatby, freemium model, nebo model paywall. Rovněž přibližuje výhody a nevýhody jednotlivých modelů. Ve své další části práce ukazuje, jak může vypadat monetizace internetového obsahu přímo na vybraných případových studiích, kterými jsou webový server Motejlek.com, slovenská síť prémiového obsahu Piano a úspěšný americký projekt The Huffington Post, který kombinuje agregátor zpráv s komentáři a blogy. V závěru práce vyvozuje ze shromážděných poznatků a dat strategie, které by mohly být úspěšné v současné, rychle se měnící mediální krajině, a naopak popisuje slabiny některých konceptů, které její autor za životaschopné nepovažuje. Klíčová slova Agregátor, blog, inzerce, mikroplatby, monetizace Murdoch, nová média, Piano, paywall
Vývoj aplikací pro mobilní operační systém Android a jejich monetizace
Šesták, Jan ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je uvést v širších souvislostech platformu Android, její historii, vývoj a srovnání s konkurencí na současném trhu. Na ukázkové aplikaci představím principy vývoje pro operační systém Android včetně vytvoření ukázkové aplikace. V dalších částech se budu věnovat zmapování modelů monetizace, která doplním o reálná data aplikací českých a zahraničních vývojářů.
Tvorba, propagace a možnosti monetizace obsahových webů na českém internetu
Lenčo, Jan ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Hlavním přínosem této bakalářské práce je analýza možností monetizace obsahových webů a prezentace kombinace úspěšných modelů na základě několikaleté praktické zkušenosti autora práce. Dalším přínosem práce je vytvoření nového pohledu na klasifikaci webů, jejich tvorbu a efektivní propagaci. Logická struktura práce má dvě základní části. První se věnuje tvorbě a propagaci obsahového webu. Jedná se převážně o teoretickou analýzu se zaměřením na splnění předpokladů pro implementaci úspěšného webu z pohledu jeho výnosů. Druhá část vychází především z praktických znalostí a pojednává o konkrétních autorem ověřených metodách výdělku plynoucího z provozování obsahového webu.
Komplexní pohled na internetovou mikrokomunitu
Hejl, Radomír ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tůma, Michal (oponent)
Cílem této práce je teoreticky a následně i prakticky popsat komplexní přístup k internetovým mikrokomunitám. Práce je zaměřena především na projektové manažery komunitních webů nebo na jejich vlastníky a měla by jim poskytnout jak teoretické, tak praktické zkušenosti a postupy jak internetovou mikrokomunitu založit, rozvíjet ji a následně ji monetizovat. Práce čerpá především z praktických zkušeností při spravování a budování cestovatelské komunity ORBION.CZ a komunity matek a těhotných eMimino.cz. Vždy jsem vycházel nejdříve z obecných předpokladů v odborné literatuře a následně jsem se snažil poskytnout pohled z praxe a nabídnout zkušenostmi podložená řešení problémů, a tak myslím, že může má práce uchopit tuto celkem novou problematiku zajímavým způsobem. Celá práce je rozdělena na několik tematických celků reflektujících životní cyklus komunity. Nejdříve obsahuje teoretické vymezení pojmů a typologizaci internetových komunit. Následuje teoretické vymezení struktury uživatelů, popis vzniku komunity, její budování, udržení a řešení častých problémů z praktického hlediska. Poslední část je zaměřena na teoretické možnosti monetizace a následně na praktické možnosti volby business modelu.
Sociální sítě a ICT
Belokur, Dmitriy ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na popis a objektivní analýzu sociálních sítí na internetu. Práce rozebírá historii vzniku sociálních sítí na internetu, základní principy jejich fungování, psychologické aspekty. Součástí práce je také analýza způsobů monetizace internetových platforem virtuálních komunit. Objektivní pohled na problémy virtuálních komunit poskytuje přehled nejčastěji vyskytujících problémů a metody jejich řešení. Práce si neklade ambici být nejrozsáhlejší analýzou internetových sociálních sítí, ale je souhrnem mnoha teoretických a praktických poznatků a bude sloužit velmi dobrým základem pro hlubší zkoumání problematiky virtuálních komunit. Přidaná hodnota spočívá v komplexním pohledu na sociální sítě z různých úhlů: teoretického, psychologického a informačního. Teoretické poznatky z psychologie a sociologie jsou obohaceny o příklady reálných fungujících virtuálních komunit na internetu. Práce přináší nástin současných trendů, které umožňují odhad budoucího vývoje.
Monetizace internetového obsahu
Baranyk, Jan ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Tato práce popisuje nejrůznější metody monetizace internetového obsahu. Cílem je nabídnout přehled nejvhodnějších služeb a nástrojů pro vlastní webový projekt či weblog. Vzhledem k různorodosti každého webu a internetu celkově se nejedná o dokonalý návod, či postup, který by šel uniformě aplikovat na každý projekt. Většina poznatků je získána několikaletým užíváním popisovaných služeb a mými vlastními zkušenostmi s psaním weblogů. Celá práce je rozdělena do několika úvodních oddílů popisujících nejrůznější metody fungování reklamních systémů, optimální umístění reklamy či metody udržení návštěvníka. Hlavní část práce se skládá z popisu a zveřejnění zkušeností s jednotlivými reklamními sítěmi. Závěrečný oddíl zmiňuje možnosti prodeje vlastního webového projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.