Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití sociálních sítí v B2B marketingu
Bílý, Radim ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce zkoumá možnosti využití sociálních sítí v rámci B2B marketingových kampaní. V teoretické části seznamuje čtenáře se základními pojmy využitými v práci. Jedná se především o pojmy související s B2B marketingem a sociálními sítěmi. V praktické části mapuje možnosti využití jednotlivých sociálních sítí a analyzuje reálné marketingové kampaně probíhající v České republice. Na základě těchto dat posuzuje, zda-li jsou sociální sítě využitelné pro B2B marketingové kampaně, popřípadě které sítě to jsou.
Moderní sociální sítě na trhu práce
Brandejs, Matěj ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vybíralová, Monika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá moderními internetovými sociálními sítěmi a jejich vlivem na společnost a trh práce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou internetové sociální sítě definovány, popsána jejich historie, současný stav a vliv na společnost, a především trh práce. Práce také porovnává situaci internetových sociálních sítí v Česku a zahraničí. Praktická část popisuje a porovnává dva výzkumy provedené formou dotazníku s českými a mezinárodními respondenty. Výzkumy jsou zaměřené především na rozšíření sociálních sítí ve věkové skupině 12-28 let a jejich užití při hledání zaměstnání cílovou skupinou. V závěru práce jsou poznatky shrnuty.
Net generace na sociálních sítích v České republice
Bicanová, Monika ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra mediálních studií Bc. Monika Bicanová Net generace na sociálních sítích v České republice Diplomová práce Praha 2017 Autor práce: Monika Bicanová Vedoucí práce: PhDr. Jan Jirků Rok obhajoby: 2017 Bibliografický záznam BICANOVÁ, Monika. Net generace na sociálních sítích v České republice. Praha, 2017. 109 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce PhDr. Jan Jirků. Abstrakt Diplomová práce se zabývá postavením a rolí sociálních sítí v životě české net generace (taktéž známé jako generace Y). Příslušníci této generace v současné době představují zhruba jednu čtvrtinu obyvatelstva České republiky a z mnohých teorií vychází, že se tito zástupci odlišují v několika specifických znacích od předchozích generací. Metodickým východiskem je kvalitativní přístup skrze vedené rozhovory na základě polostrukturovaného dotazníkového šetření s příslušníky české net generace. Ve výzkumu bude představen taktéž krátký experiment s příslušníky zahraniční net generace pro porovnání výsledků. Vzešlé východisko výzkumu spočívá v přiloženém strukturovaném dotazníku, jenž je určený pro následné ověření vzešlé teorie...
Application of Social Media Networks in Marketing Communication
Hubáček, Robin ; Buchtela, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master thesis describes the issue of using social media in marketing communication of chosen company. The aim of this thesis is to analyze the current situation in the company and to propose a new solution, i.e. marketing tools, which the company can use in the future. The first part summarizes the issues of marketing, marketing communication and social networks. The analytical part includes analysis of the external and internal environment, analysis of the competitive surroundings as well as SWOT analysis. The design part then proposes new possibilities for the use of social media, analysis of their efficiency and detailed design of promotion on the domestic market, all together with international reach.
Etiketa v prostředí sociálních sítí
Stehlíková, Jana ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Šťastná, Lucie (oponent)
Práce řeší téma etikety v prostředí sociálních sítí, které představují oblast síťových médií. První část práce definuje téma etikety v historickém kontextu a specifikuje další přidružené pojmy, jako je slušnost a zdvořilost. V druhé části jsou analyzovány dokumenty, které se zabývají tzv. netiketou - etiketou na síti. Třetí část se věnuje etiketě v prostředí sociálních sítí (SNS). Práce podrobuje analýze sociální sítě Facebook, Twitter a LinkedIn a jejich oficiální pravidla, která se týkají vhodného uživatelského chování. Mimo to jsou v práci nahlížena i pravidla neoficiální, která vytváří především uživatelé, nadšenci, blogeři a novináři. V závěrečné části je přiblíženo několik fenoménů, které se etikety v prostředí SNS významně dotýkají. V práci bylo zjištěno, že určitá pravidla, jak se vhodně chovat v prostředí sociálních sítí, se na různých místech opakují. Dalším zjištěním je, že oficiální pravidla etikety v rámci jednotlivých sociálních sítí nejsou jednotně formulována. Významnou roli ve vytváření pravidel, rad a doporučení však hraje uživatelská základna těchto sociálních sítí.
Proměna komunikačních modelů v kyberprostoru
Bešťáková, Martina ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Proměna komunikačních modelů v kyberprostoru se zabývá problematikou komunikace na pěti současných sociálních sítích (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube a Instagram). První část práce je věnována popisu komunikačních modelů, které jsou teoretickým východiskem při analýze komunikace na sociálních sítích. Jedná se o přenosový komunikační model, kulturální a rituálový komunikační model, Jakobsonův komunikační model, propagační model, komunikační schémata Viléma Flussera a Novou komunikaci školy Palo Alto. Síťová komunikace prošla a stále prochází velmi rychlým vývojem, proto již některé modely nejsou pro charakteristiku této komunikace dostačující a je potřeba definovat nové rysy komunikace na sociálních sítích, která se proměňuje v závislosti na technologiích a požadavcích současné společnosti. Komunikace na sociálních sítích je charakteristická intenzivní aktivitou uživatelů, cyklickým procesem komunikace, aktuálním a spontánním způsobem komunikace, v jehož středu stojí uživatel sociálních sítí.
Využívání sociálních sítí ve vědě a výzkumu
Polívková, Jana ; Němečková, Lenka (vedoucí práce) ; Boudová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Využívání sociálních sítí ve vědě a výzkumu" mapuje a popisuje nejzajímavější a nejvyužívanější světové sociální sítě. Poskytuje základní přehled specializovaných vědeckých a běžně používaných sociálních sítí. Tato práce se podrobněji zaměřuje na sociální sítě využívané ve vědě a výzkumu. Dále se práce zaměřuje na popis a vysvětlení jednotlivých termínů jako sociální web, sociální média či web 2.0. V závěru práce jsou představeny výsledky průzkumu na téma využívání sociálních sítí ve vědě a výzkumu v akademické sféře.
LinkedIn jako fenomén na trhu práce
Hubáček, Lukáš ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hladík, Radim (oponent)
Diplomová práce LinkedIn jako fenomén na trhu práce se zabývá sociální sítí zvanou LinkedIn a jejími dopady v oblasti náboru a výběru technických pracovníků na českém trhu práce. Cílem práce je poukázat na existenci fenoménu LinkedInu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První z nich se věnuje sociálním sítím, jejich vymezení, historii, významu, klasifikaci a uživatelům. Druhá je soustředěna na LinkedIn coby konkrétní příklad sociální sítě se zaměřením na jeho historii i současnost a s přesahem do oblasti náboru a výběru pracovníků. Zmíněno je také nastavení a podoba účtu na LinkedInu a způsob, jakým lze na LinkedInu oslovovat pracovníky. V metodologické části je popsán zvolený způsob výzkumu. Analytická část se pokouší shrnout a interpretovat získaná data.
Využití vnějších zdrojů při získávání zaměstnanců
Krouželková, Eva ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Diplomová práce se v úvodu teoretické části zabývá pojetím personalistiky a lidských zdrojů. V dalších kapitolách je charakterizován průběh získávání zaměstnanců spolu s vnitřními a vnějšími zdroji pracovníků. Následuje princip výběru zaměstnanců a jeho nejčastější metody. Praktická část diplomové práce se skládá z analýzy současných možností inzerce, dále z dotazníkového šetření a verifikace hypotéz. Cílem práce je zjištění současného stavu používání sociálních sítí při náboru zaměstnanců a zjištění zda jsou schopny nahradit používání pracovních portálů. Z hlediska verifikace hypotéz bylo potvrzeno, že není žádný rozdíl mezi personalisty, kteří používají sociální sítě v osobním životě každý den a mezi těmi, kteří je používají několikrát měsíčně. Dále bylo potvrzeno, že existuje statisticky významný rozdíl ve využití sociálních sítí personalisty ve věku 18 až 34 let a 35 až 54 let. Poslední statistická hypotéza potvrdila, že neexistuje rozdíl ve využití sociálních sítí personalisty ve velkých a malých firmách.
Banka a sociální sítě
Vohnický, Tomáš ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Kánská, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami banky na sociálních sítích, které slouží jako dokonalý nástroj marketingu a komunikace. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část neboli literární rešerše, a na část praktickou. V teoretické části jsou jednotlivé sociální sítě popsány, včetně jejich stručné historie a funkčnosti. Dále je tu pohled na vybranou bankovní instituci na sociálních sítích, které používá. V praktické části jsou v prvním bloku analyzovány komunikační plány za jednotlivé kvartály roku 2015 a pohled na nejúspěšnější příspěvky. V druhém bloku je rozebrána analýza péče o zákazníky a na to, jak banka komunikuje na vybrané sociální síti s uživateli.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.