Název: Využití sociálních sítí v B2B marketingu
Překlad názvu: Using Social Media in B2B Marketing
Autoři: Bílý, Radim ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B marketing; Facebook; Google Plus; Instagram; LinkedIn; online marketing; sociální sítě; Twitter; You Tube; B2B marketing; Facebook; Google Plus; Instagram; LinkedIn; online marketing; social media; Twitter; You Tube

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69157

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360356


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet