Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace kvality služby do řízení síťového prvku
Boháč, Martin ; Kyselák, Martin (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo seznámit se s problematikou kvality služby v konvergovaných sítích především s užitím IP protokolu verze 6. Konvergované sítě jsou schopné efektivně přenášet různé typy dat – hlasový, datový nebo multimediální tok. Návrh aktivního síťového prvku jsem realizoval v prostředí Simulink, které je součástí programu Matlab. Navrhnutý model se skládá z jednoduché sítě několika počítačových stanic vzájemně propojených pomocí síťového prvku – přepínače. Model přepínače simuluje reálný provoz počítačových stanic, které odesílají data vzdáleným uživatelům. Pakety jsou v přepínači řazeny podle typu datového toku. S pakety je zacházeno tak, aby byla dodržena požadovaná kvalita služeb. Přednost mají datové toky, které potřebují být doručeny bez většího zpoždění, jako jsou hlasový nebo multimediální přenos. Pro řízení adresace přepínače jsem využil neuronovou síť. Neuronová síť reaguje na vstupní data a podle typu adresáta ovládá přepínač. Model přepínače lze využít v laboratorních cvičeních. K řešení této laboratorní úlohy je předpokladem základní znalost vývojového prostředí Simulink. Pracovní postup je koncipován tak, aby se úloha dala vypracovat během jednoho laboratorního cvičení. Klíčová slova: konvergovaná síť, IP protokol verze 6, kvalita služby, neuronová síť, přepínač.
Možnosti simulace a optimalizace systémů hromadné obsluhy v prostředí MATLAB
Kakvic, Martin ; Leixner, Martin (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá možnosťami simulácie a optimalizácie ethernetových sietí v prostredí Matlab. V práci je popísaná technológia Ethernet, kvality služieb a architektúra diferencovaných služieb. Na základe týchto poznatkov bol v prostredí Matlab vytvorený toolbox umožňujúci vytvorenie dynamickej siete, ktorú je možné konfigurovať pomocou grafického užívateľského rozhrania. V závere práce sú uvedené výsledky simulácie sietí, ktorá prebehla vo vytvorenom programe.
Proces pilotní standardizace české verze dotazníku SERVQUAL pro oblast sportovních služeb
Vašenda, Michal ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecha, Ondřej (oponent)
Název práce:Proces pilotní standardizace české verze dotazníku SERVQUAL pro oblast sportovních služeb. Cíle práce: Diplomová práce si klade za cíl zahájit proces standardizace české verze dotazníku SERVQUAL v oblasti fitness a rekreačního sportu a připravit tak půdu pro jeho budoucí použití v praxi. Metoda: Dotazník SERVQUAL byl nejprve přeložen do českého jazyka a distribuován do dvou fitness v průběhu půl roku. Pomocí teorie zobecnitelnosti byla zjištěna reliabilita a faktorové analýzy vnitřní struktura tohoto nástroje. Výsledky: Přináší informace o použití této metody měření kvality služeb pro oblast fitness v české republice. Formuluje doporučení pro další úpravy a použití dotazníku v českém prostředí. Klíčová slova: Kvalita služby, Měření kvality služeb, Teorie zobecnitelnosti, Faktorová analýza Výzkum je financován z prostředků Grantové agentury Univerzity Karlovy, projekt č. 267811 Měření kvality sportovních služeb v oblasti fitness
Systém pro monitorování kvality připojení
Vyskočil, Vladimír ; Peterka, Jiří (vedoucí práce) ; Děcký, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je navrhnut metodiku centralizovaného monitorování datového provozu u poskytovatele pripojení k internetu, které by umožnilo detekovat prípojky vykazující problémy s kvalitou pripojení a hodnotit míru techto problému. Metodika by minimálne mela sledovat a vyhodnocovat latenci a ztrátovost paketu mezi centrálne umísteným monitorovacím bodem v síti poskytovatele a pocítaci jednotlivých uživatelu. Dále je úkolem takto navrženou metodiku implementovat, overit a výsledky vyhodnotit.
Vplyv kvality služieb na rozvoj obce z pohľadu miestnych rezidentov
Stahlová, Vladimíra
Cílem bakalářske práce je zjistit, zda jsou obyvatelé obce Borský Svätý Jur spokojeni s kvalitou nabízených služeb, a jaké faktory ovlivňují rozvoj obce. Bude také stanovena predikce dalšího rozvoje obce. Literární přehled se zabývá teorií služeb, spotřebitelským chováním, co je to rozvoj obce, a jaké faktory ovlivňují rozvoj obce. Ve druhé části bakalářské práce je vyhodnocení dotazníkového šetření, které zjišťovalo, jaká je kvalita služeb v obci. Na základě těchto výsledků byly stanoveny hypotézy a vytvořena predikce na následující období.
Simulace datových přenosů v integrovaných sítích
Rozsypal, Pavel ; Endrle, Pavel (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo rozebrat problematiku datových přenosů v integrovaných sítích se zaměřením na kvalitu služby. V práci jsou popsány různé síťové prvky, jejich funkce, výhody a nevýhody. Pozornost byla věnována také problematice neuronových sítí se zaměřením na analogii mezi biologickým neuronem a umělým neuronem. Další část práce byla věnována možnostem programu MATLAB pro simulace těchto sítí. Pro simulaci chování síťových prvků byl použit program OPNET IT Guru.
Marketingový výzkum spokojenosti diváků Hokejové bitvy
Štenclová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti diváků Hokejové bitvy Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou diváci Hokejové bitvy spokojeni s poskytovanými službami ze strany organizátorů a s celkovým průběhem akce v letech 2013 a 2014 a následné porovnání získaných informací. Na základě výsledků jsou organizátorům navržena určitá doporučení na možná zlepšení, respektive změny v kritizovaných oblastech, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti diváků a tím i k nárůstu počtu diváků v dalších ročnících Hokejové bitvy. Metody: Marketingový výzkum byl proveden jednou z kvantitativních metod, pomocí písemného a elektronického dotazníkového šetření. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků Hokejové bitvy. Výsledky jsou znázorněny pomocí tabulek a grafů MS Excel v analytické části. Výsledky: Z výsledků analýzy vyplývá, že diváci Hokejové bitvy 2014 byli celkově více spokojeni než diváci v roce předešlém. Na základě nedostatků zjištěných při vyhodnocování dotazníků jsou v závěru práce navržena možná opatření na zlepšení. Klíčová slova: Spokojenost zákazníka, zákazník, sportovní akce, kvalita služby.
Spokojenost zákazníků sportovně-relaxačního centra Domyno
Kočová, Lenka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Spokojenost zákazníků sportovně-relaxačního centra Domyno Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni se současnými službami, které sportovně-relaxační centrum Domyno svým klientům nabízí. Pomocí dotazníku, kterým zjišťuji, jak jsou zákazníci spokojeni s kvalitou služeb, provést marketingový výzkum. Na základě výsledků, které z výzkumu získám, navrhnout možné změny, které by centru pomohly ve zkvalitňování poskytovaných služeb vedoucí k větší spokojenosti zákazníků. Metody: Ve své práci jsem použila techniku kvantitativního sběru dat - konkrétně dotazování, které bylo zaměřeno na spokojenost klientů s nabízenými službami. Sběr dat probíhal přímo v centru Domynu po dobu tří dnů. Výsledky: Data, která z výzkumu získám, jsou znázorněna pomocí grafů a tabulek ve výsledkové části bakalářské práce. Klienti vyjádřili největší spokojenost s beach volejbalem a aerobním cvičením H.E.A.T. Z doplňkových služeb pak nejlépe dopadl rezervační systém. Na základě slovního hodnocení respondentů jsou navrženy změny vedoucí ke zvyšování kvality služeb. Klíčová slova: marketing, zákazník, služba, kvalita služby, spokojenost zákazníků
Proces pilotní standardizace české verze dotazníku SERVQUAL pro oblast sportovních služeb
Vašenda, Michal ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecha, Ondřej (oponent)
Název práce:Proces pilotní standardizace české verze dotazníku SERVQUAL pro oblast sportovních služeb. Cíle práce: Diplomová práce si klade za cíl zahájit proces standardizace české verze dotazníku SERVQUAL v oblasti fitness a rekreačního sportu a připravit tak půdu pro jeho budoucí použití v praxi. Metoda: Dotazník SERVQUAL byl nejprve přeložen do českého jazyka a distribuován do dvou fitness v průběhu půl roku. Pomocí teorie zobecnitelnosti byla zjištěna reliabilita a faktorové analýzy vnitřní struktura tohoto nástroje. Výsledky: Přináší informace o použití této metody měření kvality služeb pro oblast fitness v české republice. Formuluje doporučení pro další úpravy a použití dotazníku v českém prostředí. Klíčová slova: Kvalita služby, Měření kvality služeb, Teorie zobecnitelnosti, Faktorová analýza Výzkum je financován z prostředků Grantové agentury Univerzity Karlovy, projekt č. 267811 Měření kvality sportovních služeb v oblasti fitness
Systém pro monitorování kvality připojení
Vyskočil, Vladimír ; Peterka, Jiří (vedoucí práce) ; Děcký, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je navrhnut metodiku centralizovaného monitorování datového provozu u poskytovatele pripojení k internetu, které by umožnilo detekovat prípojky vykazující problémy s kvalitou pripojení a hodnotit míru techto problému. Metodika by minimálne mela sledovat a vyhodnocovat latenci a ztrátovost paketu mezi centrálne umísteným monitorovacím bodem v síti poskytovatele a pocítaci jednotlivých uživatelu. Dále je úkolem takto navrženou metodiku implementovat, overit a výsledky vyhodnotit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.