Název: Spokojenost zákazníků sportovně-relaxačního centra Domyno
Překlad názvu: Customer satisfaction with services of Domyno sport-relax center
Autoři: Kočová, Lenka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalita služby; marketing; služba; spokojenost zákazníků; zákazník; customer; customer satisfaction; marketing; service; service quality

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/53976

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-323270


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet