Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Věrnostní programy v oblasti prodeje vína
Lakomá, Martina
Diplomová práce se zabývá tvorbou a implementací integrovaného věrnostního programu pro síť malých a středních společností zabývajících se prodejem vína na českém trhu. V literární rešerši jsou uvedena teoretická východiska týkající se CRM, zákaznické věrnosti, hodnoty zákazníka a především zákaznických věrnostních programů. Ve vlastní práci je pak uvedena analýza současného stavu věrnostních programů v oblasti prodeje vína v Jihomoravském kraji, analýza požadavků podnikatelů a zákazníků na tyto programy, kvantifikace hodnoty zákazníka, kvantifikace faktorů věrnosti a návrh a implementace integrovaného věrnostního programu. Součástí práce je i ekonomické vyčíslení celého projektu.
Analysis and design of data services for customers on the basis of available data sources in the enterprise. (Vodafone company)
Brdjar, Jaroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Machander, Aleš Machander (oponent)
Práce se zabývá analýzou trhu mobilních operátorů v České republice. Úvod práce je věnován vysvětlení klíčových ukazatelů používaných mobilními operátory na analýzu zákazníků jako je míra odchodu zákazníka,průměrný výnos na zákazníka nebo celková hodnota zákazníka. Nedílnou součástí práce je i srovnání cen spotřebních košů v ČR s ostatními zeměmi. Situace na již plně nasyceném trhu se výrazně změnila nabídkou neomezených tarifů. V praktické části jsem se proto zaměřil na podrobnou analýzu dat od zákazníků společnosti Vodafone a podrobným prozkoumáním aktuální cenové nabídky dostupných tarifů a datových služeb. Při návrhu tarifů jsem tak vycházel z reálných informací všech zákazníků - fyzických osob během období 3 měsíců. Cílem práce byl návrh tarifů a služeb pro zákazníky, které by udržely aktuální zákaznickou bázi, respektive by ji mírně zvýšily.
Budování CRM ve vybrané společnosti
Hrůzová, Daniela ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Teoretická část práce se obecně zabývá budováním Customer Relationship Management, tedy vytvořením strategie CRM, oslovováním a navazováním vztahů se zákazníky, následnou péčí a upevňováním vztahů s těmito zákazníky, hodnotou zákazníka a hodnotou pro zákazníka. Praktická část zjišťuje současný stav z hlediska CRM v konkrétní společnosti, zabývá se zpětnou vazbou od zákazníků. Nakonec byla pro firmu vypracována doporučení, která by jí měla ve vztahu k zákazníkům pomoci vylepšit stávající systém. Cílem práce je zjistit současnou situaci a trendy v oblasti CRM, aplikovat tyto poznatky v konkrétní společnosti a zjistit, zda se jimi ve skutečnosti vybraná společnost řídí.
Aplikace CVM v telekomunikační společnosti
Machander, Aleš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Esser, Miroslav (oponent)
Obsahem práce je téma Customer Value Management (CVM) v oblasti telekomunikací. Z důvodu poměrně velké saturace tohoto trhu nabývá na důležitosti navyšování tržeb plynoucí ze stávající zákaznické báze. Za hlavní cíle jsem vytyčil zpracování komplexního teoretického základu CVM a studie zabývající se nastavením efektivního retenčního procesu. V teoretické části čtenáře seznamuji se základními aspekty CVM - hodnota zákazníka (CLV), Campaign Management System, odchozí a příchozí komunikační kampaně a kontaktní strategie. Nedílnou součástí je popis Business Intelligence nástrojů -- prediktivní modely a zákaznická segmentace. Praktická část spočívá ve vypracování zmíněné studie. V reálném prostředí telekomunikační společnosti jsem analyzoval současný stav retenčního procesu a na základě zjištěných informací jsem navrhl nové CVM aktivity, které vedou ke zvýšení hodnoty zákaznické báze. Hlavními přínosy práce jsou poskytnutí teoretického základu o oblasti CVM, který slouží jako dostačující informační zdroj pro potřeby v akademickém i business prostředí a navržená studie CVM aktivit v retenčním procesu vhodná pro použití i ve společnostech mimo telekomunikační odvětví.
Customer Intelligence v prostředí elektronického obchodu
Pavel, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Práce se zabývá metodami pro lepší poznání zákazníků internetového obchodu. Souhrnně se tato problematika označuje Customer Intelligence. Jedná se o prostředky, které mají za úkol zvýšení hodnoty jednotlivých zákazníků pro společnost. Základem je využití časem nahromaděných dat o klientech k získání potřebných informací. Práce si klade za cíl vytvořit systém Customer Intelligence uzpůsobený potřebám společnosti. Pro internetového prodejce je nutné do systému zapojit také webovou analytiku. V teoretické části je objasněno postavení a význam Customer Intelligence v rámci informačního systému podniku. Dále je zde probrána hodnota zákazníka. Je postupováno od základních způsobů stanovení hodnoty zákazníka, před jeho celoživotní hodnotu pro společnost až po možnosti skórování zákazníků. Praktická část práce pojednává o prováděných analýzách zákaznických dat, jež jsou hlavními podklady pro realizaci Customer Intelligence řešení. Je vysvětleno, jak bude s těmito získanými informacemi nakládáno. V závěru je popsána technická realizace a problémy, které bylo nutné během implementace vyřešit.
Stimulování opakovaného nakupování: Případová studie firmy Solosso
Klimo, Ján ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Cílem práce je navrhnout strategie, které ziskovým způsobem stimulují opakované nakupování zákazníků firmy Solosso, e-commerce start-upu, jenž produkuje na míru šité pánské košile. V zájmu dosažení vytyčeného cíle byl zpracován přehled literatury na toto téma společně s modely pro analýzu hodnoty zákazníků, které byly následně aplikovány na klientskou bázi firmy Solosso. Dále byl proveden výzkum mezi zákazníky firmy, aby bylo možné lépe pochopit jejich nákupní chování. Na základě aplikace modelů a výsledků výzkumu práce přináší seznam doporučení pro zlepšení produktu a pro efektivnější akvizici klientů. Závěrem prezentuje strategie pro ziskovou stimulaci opakovaného nakupování čtyř hlavních skupin zákazníků firmy. Práce předpokládá, že navrhované metody a strategie mají potenciál výrazně zvýšit zisky firmy Solosso a mohou být také aplikovány v jiných firmách.
Hodnota zákazníka v letecké společnosti
Machalová, Lucie ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Leciánová, Gabriela (oponent)
Práce pojednává o strategickém řízení podniku na základě znalosti celoživotní hodnoty zákazníka. Definuje Customer Lifetime Value v souvislosti se strategií podniku,Customer Relationship Managementem a Balanced Scorecard metodologií. Charakterizuje jednotlivé kroky stanovení hodnoty, způsoby alokace a softwarové nástroje, stejně jako rizikové oblasti implementace tohoto způsobu řízení a praktické možnosti využití, obzvláště pro segmentaci zákazníků, upravení vztahů se zákazníky a nastavení všech customer facing procesů. Praktická část uvádí příklad stanovení hodnoty, respektive ziskovosti, zákazníka na příkladu letecké společnosti a analyzuje specifika leteckého průmyslu, stanovení kalkulačního vzorce a konkrétní návrhy pro budoucí implementaci, včetně využití výsledků hodnoty zákazníka v řízení společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.