Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na vylepšení komunikační infrastruktůry gymnázia
Konečný, Martin ; Martin,, Lonský (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu projektu, který má za úkol zlepšit online komunikaci na gymnáziu za použití projektového managementu a managementu změny. Teoretická část se zabývá základními poznatky z oblasti projektového managementu a managementu změny. Analýza současného stavu je provedena převážně pomocí strategické analýzy. Praktická část obsahuje sestavení logického rámce, analýzy rizik, rozpočet atd. Zabývá se také výběrem a návrhem konkrétního IT řešení. Závěr shrnuje celý projekt a popisuje přínos projektu.
Analýza a návrh změn informačního systému firmy
Jurka, Pavel ; Hlaváč, Ctibor (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného informačního systému firmy a návrhy na jeho zlepšení. Práce obsahuje analýzu současného stavu informačního systému používaného firmou CTMOS spol. s r.o. a navrhuje jeho vylepšení spolu s vyhodnocením nákladů a přínosů.
Statistický modul k pracovní databázi TIVOLE
Ježek, Jan ; Wiera, Ryszard (oponent) ; MBA, Jan Beran, (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce je vytvořena pro potřeby společnosti IBM konkrétně pro pobočku IBM IDC Czech Republic, s.r.o. Práce se zabývá vývojem statistického modulu pro pracovní databázi TIVOLE za použití programu Lotus Notes. Základním posláním práce je zjednodušit vytváření reportů a grafických výstupů dat týkajících se rychlosti práce operátorů a zároveň na spotřebě času a lidských zdrojů potřebných k řešení problému.
Implementace vhodného způsobu informatické podpory pro tým obchodních zástupců
Višnovský, Karel ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Zajícová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá implementací nástroje pro správu dat a nástroje pro řízení vztahu se zákazníky do týmu obchodních zástupců. Cílem práce je definování požadavků na tyto nástroje, jejich výběr na základě definovaných požadavků, vlastní implementace a následné nastavení vyhovující pro potřeby týmu obchodních zástupců. Diplomová práce se skládá ze dvou hlavních oblastí, jde o teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na popis problematiky sociálních skupin, pracovních skupin, pracovních týmů a tématu gamifikace. Dále je obecně popsána problematika groupwarových aplikací, na které navazuje téma cloud computingu, a na závěr je představena teorie systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Praktická část se zaměřuje na popis týmu obchodních zástupců a definování požadavků na zlepšení informatické podpory pro jejich činnost. Dále je analyzován trh v oblasti nástrojů pro správu dat a nástrojů pro řízení vztahu se zákazníky. Vybrané systémy jsou následně implementovány a nastaveny tak, aby vyhovovaly týmu obchodních zástupců a mohl tak být prokázán jejich přínos. Hlavním výstupem diplomové práce jsou dva implementované systémy, jeden pro správu dat a druhý pro řízení vztahu se zákazníky. V práci je uveden obecný popis obou těchto systémů a detailní popis instalace, který umožňuje provádění administrátorských činností a případné úpravy funkcionality. Hlavní přínos spočívá ve výběru, implementaci, nastavení a popsání těchto systémů, které tak mohou plnit funkci informatické podpory pro tým obchodních zástupců.
Groupware application analysis and implementation
Šimoňak, Jozef ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Hlavnou témou tejto diplomovej práce sú nástroje na podporu spolupráce. Práca je zameraná na ich popis a následnú implementáciu do prostredia medzinárodnej spoločnosti. V teoretickej časti sú vysvetlené všetky dôležité pojmy pre danú problematiku, z ktorých následne vychádzajú ďalšie kapitoly, v ktorých sú stanovené požiadavky spoločnosti na nástroj na podporu spolupráce a na ich základe je vybraný najvhodnejší nástroj. Tento nástroj je v poslednej časti implementovaný do prostredia spoločnosti a na pár príkladoch ukázané možnosti jeho využívania. Cieľom práce je poskytnúť teoretický základ o nástrojoch spolupráce, porovnať vybrané produkty a následne vybraný nástroj implementovať do spoločnosti.
Využití moderních nástrojů pro podporu řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí
Havránek, Lukáš ; Albrecht, Jakub (vedoucí práce) ; Voříšek, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit problematiku řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí. V oblasti řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí analyzovat skutečné potřeby cílové skupiny a navrhnout řešení pokrývající její skutečné potřeby. V teoretické části práce definuji základní pojmy týkající se této problematiky, budu se věnovat stručnému popisu vývoje groupware, popíši vlastnosti týmů a týmové spolupráce a identifikuji moderní trendy těchto nástrojů. V praktické části práce definuji cílovou skupinu práce, vymezím její potřeby a kritéria, které použiji při výběru konkrétního nástroje a tento výběr popíši.
Analýza funkcionalit emailových služeb
Šandera, David ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Hlavním tématem této práce je analýza funkcí e-mailových serverů prodávaných na území České republiky. Cílem práce je zmapovat a specifikovat potřeby a očekávání uživatelů v oblasti e-mailové komunikace, správy času pomocí kalendářů a úkolů, vyhledávání kontaktů v adresářích a jiné činnosti týkající se týmové spolupráce a komunikace. Podle těchto potřeb je v práci provedena podrobná rešerše vybraných nabízených řešení. Ta je analyzována a je doporučeno vhodné řešení pro různé potřeby firem. Přínosem práce je detailní popis stavu současného českého trhu e-mailových serverů s doporučeními pro nejvhodnější výběr do vlastní organizace. Dále se zabývá odhadovaným vývojem firemní elektronické komunikace v budoucnosti a možnými dopady na tento trh.
Analýza softwarových nástrojů pro podporu spolupráce v týmu
Čermák, Lukáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pražský, Petr (oponent)
Tato práce je zaměřena na analýzu softwarových nástrojů, které dokáží podpořit spolupráci v rámci malé skupiny nebo i velké firmy. Cílem práce je charakterizace činnosti spolupráce a popis technologií, funkcí a principů, které tyto nástroje využívají, analýza 3 zvolených softwarových nástrojů a vypracování rozhodovacího nástroje pro budoucí i současné vedoucí týmových projektů a úloh. Těchto cílů bylo dosaženo díky poznatkům z prostudovaných materiálů a průzkumem jednotlivých nástrojů a jejich funkcí. Přínosem této práce je nejen komplexní pohled na softwarové nástroje pro spolupráci, ale i vytvoření inspirace pro budoucí analýzy tohoto druhu. Dalším přínosem je vytvoření materiálu pro vedení firem nebo projektovým vedoucím pro výběr a nasazení vhodného nástroje a materiálu, který zasvětí do problematiky moderních technologií v oblasti spolupráce.
Synchronizace javascript objektu mezi klienty a serverem
Lehovec, Jakub ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vencovský, Filip (oponent)
Diplomová práce se zabývá metodami synchronizace dat mezi více klienty v reálném čase. Zaměřuje se na metody v RIA kolaboračních systémech běžících v prostředí internetu. Metody především řeší přenos dat a řešení konfliktů vzniklých konkurenční prací klientů nad jedním dokumentem. V úvodu práce jsou popsány dvě metody: zavedená metoda Operační transformace a nová metoda Rozdílové synchronizace. Jsou popsány principy obou metod a jejich výhody a nevýhody. Cílem práce je implementace a porovnání metody Rozdílové synchronizace oproti metodě Operační transformace. Metody jsou porovnávány v implementaci prostředí Node.js jazyka JavaScript a je porovnán jejich výkon z hlediska odezvy a využití zdrojů. Jsou identifikovány problémy související s implementací metody v prostředí Node.js a popsáno jejich řešení. V praktické části zaměřené na analýzu výkonu jsou popsány data a chování metod v průběhu měření a vyvráceny nebo potvrzeny předpoklady vyplývající z definice metod. V práci je metoda Rozdílové synchronizace rozšířena o části kritizované autorem metody.
Implementace komunikačního serveru ve firemním prostředí
KOZUBKOVÁ, Miroslava
Předmětem této bakalářské práce s názvem "Implementace komunikačního serveru ve firemním prostředí" je obecný popis serverových systémů, vybraných produktů od Microsoftu a IBM a porovnání jejich groupwarových funkcí. Další částí této práce je kvalitativní výzkum zahrnující informace získané při rozhovoru ve společnosti ČD Cargo, kde tyto produkty byly využívány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.