Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace vhodného způsobu informatické podpory pro tým obchodních zástupců
Višnovský, Karel ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Zajícová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá implementací nástroje pro správu dat a nástroje pro řízení vztahu se zákazníky do týmu obchodních zástupců. Cílem práce je definování požadavků na tyto nástroje, jejich výběr na základě definovaných požadavků, vlastní implementace a následné nastavení vyhovující pro potřeby týmu obchodních zástupců. Diplomová práce se skládá ze dvou hlavních oblastí, jde o teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na popis problematiky sociálních skupin, pracovních skupin, pracovních týmů a tématu gamifikace. Dále je obecně popsána problematika groupwarových aplikací, na které navazuje téma cloud computingu, a na závěr je představena teorie systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Praktická část se zaměřuje na popis týmu obchodních zástupců a definování požadavků na zlepšení informatické podpory pro jejich činnost. Dále je analyzován trh v oblasti nástrojů pro správu dat a nástrojů pro řízení vztahu se zákazníky. Vybrané systémy jsou následně implementovány a nastaveny tak, aby vyhovovaly týmu obchodních zástupců a mohl tak být prokázán jejich přínos. Hlavním výstupem diplomové práce jsou dva implementované systémy, jeden pro správu dat a druhý pro řízení vztahu se zákazníky. V práci je uveden obecný popis obou těchto systémů a detailní popis instalace, který umožňuje provádění administrátorských činností a případné úpravy funkcionality. Hlavní přínos spočívá ve výběru, implementaci, nastavení a popsání těchto systémů, které tak mohou plnit funkci informatické podpory pro tým obchodních zástupců.
Výběr aplikace pro podporu spolupráce v týmu OSVČ
Višnovský, Karel ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výběrem vhodného softwarového řešení pro podporu činnosti a spolupráce skupiny OSVČ, kdy cílem je vyhledat a doporučit vhodné řešení, které bude pro skupinu přínosné v rámci usnadnění komunikace a správy dat při splnění předem definovaných požadavků. V práci je nejprve uveden teoretický rámec řešené problematiky, kde jsou vysvětleny stěžejní pojmy a popsány základní principy řešené problematiky. První část vznikla na základě studia odborné literatury a internetových zdrojů. V úvodu práce je uveden popis vztahů a činnosti skupiny. Dále je analyzován současný stav komunikace, správy dat a následně jsou definovány nedostatky současného nastavení. Na základě analýzy jsou definovány konkrétní požadavky na funkčnost a technické parametry nového softwaru. Druhou část práce tvoří porovnání vybraných nástrojů dle definovaných požadavků a popis jejich funkčnosti. Jako první jsou porovnáváni zástupci skupiny nástrojů označované jako sdílená webová úložiště, dále pak skupina aplikací jménem Google Apps od společnosti Google a jako poslední je do porovnání zařazeno cloudové řešení IceWarp Mail Server, které má skupina zdarma k dispozici. Na závěr práce je provedeno zhodnocení porovnaných aplikací a doporučeno nejvhodnější. Přínosem bakalářské práce je porovnání aplikací modelu SaaS vhodných pro podporu spolupráce, představení jejich funkcionality a výběr konkrétního řešení vhodného pro danou skupinu OSVČ, potažmo pro jakoukoliv skupinu s podobnými potřebami a požadavky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.