Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalita kmenových dat a datová synchronizace v segmentu FMCG
Tlučhoř, Tomáš ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou kvality kmenových dat u odběratelů a dodavatelů rychloobrátkového zboží. Cílem je zmapovat tok kmenových dat o produktech v dodavatelském řetězci odvětví FMCG a identifikovat slabá místa způsobující jejich nekvalitu. Důraz je kladen především na analýzu procesu zalistování nového zboží u obchodního řetězce. Jedním ze způsobů zvýšení efektivity procesu zalistování a zlepšení kvality kmenových dat je využití globální datové synchronizace. Dalším cílem práce je proto objasnit příčiny nízké míry využití globální datové synchronizace na českém trhu. Pozornost je rovněž věnována návrhům na opatření vedoucích ke zvýšení kvality kmenových dat v odvětví FMCG a rozvoji globální datové synchronizace v ČR. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů, fungováním dodavatelského řetězce a komunikací jeho jednotlivých článků, teorií datové kvality a přístupy k jejímu řízení. V praktické části jsou řešeny cíle práce, kterých je dosaženo na základě výsledků dvoufázového průzkumu mezi dodavateli a odběrateli rychloobrátkového zboží na českém trhu. Přínosem je obohacení odborné literatury, která se problematikou kvality kmenových dat v segmentu FMCG a globální datové synchronizace příliš nezabývá. Pro dodavatele a odběratele rychloobrátkového zboží mohou výsledky práce představovat impuls pro snahu o zlepšení kvality vlastních kmenových dat. Představeny jsou i způsoby, kterými lze tohoto zlepšení dosáhnout. V organizaci GS1 Czech Republic, jež téma diplomové práce zadala, lze výsledky použít jako podklad pro rozhodování o dalším vývoji v oblasti globální datové synchronizace.
Analýza trhu cukrovinek v České republice z pohledu retail auditu
Konečná, Eva ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Navrkalová, Jana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl provést komplexní analýzu trhu cukrovinek v České republice jako jednoho z největších a nejdynamičtějších trhů. Pro potřeby této analýzy bylo využito metodologie maloobchodního auditu, jehož data umožňují detailní zmapování specifik trhu, které je zcela objektivní a nestranné. Analýza začíná na makro úrovni trhu cukrovinek a zachycuje jeho postavení v FMCG sektoru, poté se zaměřuje na konkrétní kategorii trhu cukrovinek - na čokoládové cukrovinky, kde jde ještě více do detailu až na úroveň konkrétních výrobků na trhu tabulkových čokolád. Jako doplněk metodologie retail auditu slouží vlastní spotřebitelský výzkum, který celou analýzu rozšiřuje o pohled a vnímání spotřebitele. Vedle detailní analýzy trhu cukrovinek poukazuje práce na veliký přínos maloobchodního auditu, zároveň ale s pomocí spotřebitelského výzkumu zachycuje oblasti výzkumu trhu, které naopak svými daty nepokrývá.
Schopnost spotřebitelů reagovat na cenové slevy rychloobrátkového zboží
Brabencova, Eliska ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavní cíl diplomové práce bylo ohodnotit, jak cenové slevy ovlivňují chování spotřebitelů při nakupování rychloobrátkového zboží s důrazem na věrnost značce. Čeští zákazníci se vyznačují tím, že dávají větší důraz na nabídku slevových akcí. Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu cenových slev šamponů v České republice. Letáky hlavních prodejců drogerie byly zanalyzovány, aby bylo možné ohodnotit frekvenci a hloubku cenových slev šamponů. Chování spotřebitelů při nakupování šamponů a jejich postoj k cenovým slevám šamponů bylo popsáno pomocí dotazníku. Dvě hypotézy, že šampony jsou zlevněné velmi často a výrazně, se potvrdily. Zákazníci preferují nakupovat šampony za zlevněné ceny a někteří dokonce věří, že se nevyplatí kupovat šampony za plné ceny.
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Hankeová, Lucie ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat postavení společnosti Coca-Cola na českém trhu nealkoholických nápojů s využitím dat maloobchodního auditu. V první řadě jsou poskytnuty informace o trhu nealkoholických nápojů v České republice jako stanovení kontextu, v němž bude samotná analýza provedena. Jedná se o fakta, jako jsou velikost, trendy či struktura trhu jak z hlediska zahrnutých kategorií tak i výrobců na něm působících. Následně je do kontextu uvedena samotná společnost Coca-Cola jako globálně největší výrobce nealkoholických nápojů a ve vztahu k hlavním aktérům na českém trhu je s důrazem na segment colových nápojů vyhodnocena její pozice. Analýza primárně využívající tvrdých dat maloobchodního auditu je v závěrečné části práce doplněna o výsledky dotazníkového šetření přinášejícího neméně důležitý pohled samotného spotřebitele.
Vplyv známych osobností pri výbere kozmetiky na českom trhu
Stašková, Diana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Cieľom diplomovej práce je zistiť aký vplyv majú známe osobnosti na rozhodovací proces pri výbere kozmetiky (vlasovej a pleťovej) na českom trhu. Diplomová práce je rozdelená na dve hlavné časti. Teoretická časť popisuje rozhodovací proces spotrebiteľa, rolu známej osobnosti pri výbere produktu a príklady využitia známych osobností v reklame firmou L'Oréal. Praktická časť sa zameriava na analýzu správania spotrebiteľa prostredníctvom kvantitatívneho (on-line dotazník) a kvalitatívneho výzkumu (skupinové diskusie) s cieľom analyzovania názorov spotrebiteľov na reklamu prostredníctvom známych osobností a do akej miery sú ňou ovplyvnení. Vďaka týmto analýzam som bola schopná identifikovať faktory s najväčším vplyvom na rozhodovací proces pri výbere kozmetiky a umiestniť vplyv známych osobností v rámci tejto skupiny rozhodujúcich faktorov. V závere práce sa takisto nachádza odporúčanie najdôležitejších marketingových nástrojov pri propagácii produktov zameraných na starostlivosť o pleť a vlasy na českom trhu.
Analysis of on-shelf-availability in FMCG industry
Krišťák, Dávid ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Diplomová práce Analýza dostupnosti produktů na prodejně v oblasti FMCG popisuje a analyzuje projekt společnosti Unilever ČR s jedním z jejích zákazníků v oblasti retailového prodeje. Její teoretická část se zabývá definováním a popisem logistického řetězce a specifiky v oblasti rychlo obrátkového zboží (FMCG) a jeho distribuce, problematikou zásob a oblastí dostupnosti zboží pro konečného kupujícího, což je její hlavní částí, které se věnuje i podstatná část praktické části. Práce rozebírá možné důvody, proč dochází k výpadkům a ilustruje chování kupujícího v případě, že zboží, které zamýšlel si koupit, je pro něj nedostupné. Část práce je o projektu OSA, on shelf availability. Tento projekt je zde představen, definovaná metodika a jeho výsledky. Důležitou a nedílnou součástí je oblast zabývající se nápravnými opatřeními, které pomůžou zákazníkovi vyvarovat se podobných problémů v budoucnosti.
Vývoj privátních značek v České republice
Vlachynská, Klára ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Halaštová, Kateřina (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza minulého a současného vývoje trhu privátních značek v České republice. Na tomto základě pak stanovení budoucích možných trendů vývoje s doporučením pro jednotlivé tržní subjekty. První teoretická část se zabývá úvodem do oblasti retail managementu. Jsou zde vymezeny důležité termíny související s privátními značkami. Následující část je věnována stručnému úvodu jak si stojí trh privátních značek ve světě. Na tuto část poté navazuje analýza minulého a současného vývoje trhu privátních značek v České republice. Na základě těchto údajů je dále stanoven vlastní výzkum spotřebitelského chování v této oblasti. Výzkum je zaměřen za segment studentů. V závěrečné části jsou zhodnoceny poznatky výzkumu s doporučením pro maloobchodní praxi.
Analýza on-line komunikačního mixu společnosti Danone a návrh na jeho zefektivnění.
Hodboď, Radek ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Raiman, Alexander (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem on-line komunikace a jejím vymezením v rámci komunikačního a marketingového mixu. Je úzce spojena s překotným technologickým vývojem. Je tedy nutno sledovat trendy, které jsou rovněž součástí práce. Na základě teoretických podkladů, analýzy českého internetového a reklamního prostředí a výzkumu přístupu českých firem k on-line komunikaci, si autor klade za cíl stanovit, jaký význam on-line hraje v porovnání s ostatními částmi komunikačního mixu. Výstupy z výše zmíněného jsou aplikovány v analýze on-line komunikačního mixu rychloobrátkového výrobce i konkurenčních aktivit. Tato zjištění jsou dále formulována v doporučení pro zefektivnění on-line komunikace analyzované společnosti a taktéž slouží ke stanovení nové strategie.
Úroveň péče o zákazníky B2C v oboru FMCG v ČR
Krahulík, Jan ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní zákaznické péče v oboru FMCG se zaměřením na supermarkety, obchody a restaurace. Metodika práce je založena na průzkumu spokojenosti zákazníků se současnou úrovní zákaznické péče a následné vytvoření návrhu na zvýšení této úrovně. Teoretický návrh je ověřen implementací na konkrétní společnosti.
Marketingové komunikace mezi výrobcem,distributorem a spotřebitelem na B2B trhu.
Sámek, Michal ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Raška, Adam (oponent)
Diplomová práce analyzuje postup tvorby marketingové komunikace a na konkrétním příkladě z praxe demonstruje její tvorbu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.