Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.09 vteřin. 
Návrh dílčí části informačního systému pro vybraný subjekt
Liebscher, Tomáš ; Richter, Vít (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou a výběrem vhodného informačního systému pro vybranou firmu. Informační sytém je vybrán dle požadavků firmy a má pomoci k zefektivnění firemních procesů. Provedu analýzu jednotlivých informačních systému na trhu a vyberu ten, který nejvíce odpovídá stanoveným kritériím a požadavkům. Následně navrhnu postup implementace do elektronického obchodu a jejich vzájemnou komunikaci. V závěru je provedeno ekonomické zhodnocení.
Bariéry elektronického nakupování
Lech, Josef ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Radka, Radka (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat rozvíjecí se oblast elektronického nakupování, identifikovat bariéry a navrhnout řešení, či opatření vedoucí k eliminaci překážek, konkrétně pro eShop O2.cz. K dosažení cílů bylo využito teoretických východisek vypracovaných na základě samostatného studia tematicky zaměřené odborné literatury a dostupných informačních zdrojů. Praktická část byla tvořena za využití dotazování a to jak v elektronické, tak osobní rovině. Získaná data byla analyzována, aby bylo možné ověřit stanoveného hypotézy. Výsledky z dotazníkového šetření poukázaly na nedostatečnou komunikaci bezplatné dopravy a platebních metod eShopu O2.cz, zároveň byla učiněna doporučení pro zlepšení konverzní míry mezi návštěvností a dokončenými objednávkami.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Kohoutek, Josef ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na návrh nového řešení elektronického obchodu pro firmu ABBAS, a.s. která se specializuje na prodej bezpečnostních systémů, především pak na kamerové systémy. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části se zabývám teoretickými poznatky z dané problematiky. V druhé části se pak zaměřuji na praktickou část problematiky elektronického obchodování jako je SEO analýza, analýza konkurence, analýza klíčových slov, výběr vhodného poskytovatele elektronického obchodu, způsoby propagace a návrh možného řešení.
Návrh elektronického obchodu pro AREAL SYSTEMS s.r.o.
Parimucha, Petr ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem nového elektronického obchodu pro firmu AREAL SYSTEMS s.r.o. Předmětem prodeje budou samolepky na zeď vyrobené na míru každému zákazníkovi. Návrh je řešený ze dvou hledisek, a to z hlediska technického a marketingového. U technického hlediska se zaměřím především na posouzení investice do nákupu plotteru a programování samotného obchodu. V druhé části rozeberu možnosti propagace na internetu a navrhnu jejich vhodnou kombinaci. Na závěr posoudím projekt z finančního hlediska.
Návrh na zvýšení obchodní úspěšnosti elektronického obchodu
Kuna, Martin ; Veselý, Karel (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením základních faktorů, které ovlivňují obchodní úspěšnost elektronického obchodu Anglia-Trading.cz, a návrhem změn, jež by měly jeho obchodní úspěšnost dále zvýšit. První část obsahuje stručný úvod do problematiky elektronického prodeje a obchodní úspěšnosti webu. Jsou zde rovněž představeny faktory, které úspěšnost elektronického obchodu v této oblasti ovlivňují, a to včetně ukazatelů, které je možno pro měření úspěšnosti využívat. Tyto teoretické poznatky jsou následně využity ve druhé, praktické, části ke zpracování analýzy uvedených faktorů, jež je zaměřena zejména na identifikaci slabých míst a příležitostí pro zlepšení. Z tohoto rozboru následně vychází popis návrhů řešení nalezených problémů, který je stěžejní částí práce. Práci pak uzavírá kapitola, ve které jsou popsány hlavní přínosy zavedení navržených změn v praxi.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Šimo, Martin ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na postupy pre vytvorenie a propagáciu elektronického obchodu. V práci je spracovaný prehľad marketingových kanálov, ktoré môžu byť použité pre zviditeľnenie elektronického obchodu u zákazníkov. Práca obsahuje tiež vzorový návrh elektronického obchodu s dôrazom na jednoduchosť prevádzky a automatizáciu procesov.
Výběr informačního systému pro elektronický obchod
Parimucha, Petr ; Turák, Miroslav (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výběrem informačního systému pro elektronický obchod Lepime.cz. Předmětem prodeje jsou bytové dekorace - samolepky na zeď vyráběné na míru. V první části je představena firma, výrobek a nastíněna analýza současného stavu informačního systému s důrazem na sestavení specifikace požadavků. Na tomto základě jsou pak porovnány jednotlivé informační systémy, které se dostaly do užšího výběru. Stěžejní částí je ekonomické srovnání informačních systémů, jak z hlediska počáteční investice, tak následných nákladů na jeho provoz.
Analýza českého e-mail marketingu
Michalec, Pavel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kováčik, Matěj (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit současný stav českého e-mail marketingu. Autor na základě svých zkušeností a pomocných materiálů sestavil významná kritéria, pomocí kterých je tato analýza prováděna na subjektech z oblasti ecommerce. Všechna kritéria mají nastíněna svoji významnost a ideální stav, ve kterém by se měla nacházet. Předmětem analýzy jsou e-mailové kampaně (1439 vzorků) vybraných subjektů, které autor nasbíral během 10 měsíců. V rámci práce jsou kromě samotné analýzy poskytována i doporučení na zlepšení a dosažení kvalitního a efektivního e-mail marketingu, který má přínos jak pro odesílatele, tak i pro příjemce.
BI nástroje MS Excel 2013 v prostředí internetového obchodu
Šleis, Jakub ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá využitím self-service business intelligence nástrojů společnosti Microsoft v prostředí internetového obchodu. Primárním cílem práce je analyzovat a navrhnout metriky a aplikace v nástrojích PowerPivot a Power View, které by sloužily pro efektivní podporu řízení internetového obchodu. Metriky jsou identifikovány na základě metody balanced scorecard. Základ samotných aplikací je vytvořen na referenčním modelu MBI. Práce je uceleným materiálem, který slouží jako podklad pro majitele a správce internetových obchodů, k implementaci vlastního řešení postaveného na principech self-service business intelligence.
Personalizace obsahu na webu
Šatera, Ondřej ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Práce se věnuje personalizaci obsahu na webu, jejím přínosům pro uživatele a jejímu vlivu na konverzní poměr obchodníka. Představuje používané přístupy k její realizaci, analyzuje teoretické základy a popisuje jejich technickou realizaci. Na závěr jsou poznatky aplikovány na dva skutečné webové projekty. Hlavním přínosem práce je kompletní pohled na personalizaci a poskytnutí obecného návod pro její implementaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.