Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie průběhu zakázky firmou
Štambacherová, Gabriela ; Továrek, Petr (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje studii průběhu zakázky firmou Štambacher, s.r.o., která se zabývá instalatérskými pracemi. Práce obsahuje popis současného stavu a následně návrhy řešení, které by v optimálním případě měly vést k získání nových zakázek, ke zvýšení spokojenosti zákazníků a konkurenceschopnosti společnosti na trhu.
Uplatnění věrnostního programu ve strategii společnosti Assistcar s.r.o.
Kalman, Robin ; Dohnalová, Aneta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je tvorba věrnostního programu pro společnost Assistcar, s.r.o. Tato společnost nabízí rozsáhlé služby v autoopravárenském průmyslu a věrnostní program je to, co společnosti chybí. Diplomová práce obsahuje teoretickou, analytickou a praktickou část. V první části je zpracován teoretický základ, který je nutný pro správnou tvorbu věrnostního programu. Analytická část se skládá z analýzy dostupných a fungujících věrnostní programů. Dále z analýzy konkurenčních programů a celého podniku. Praktická část obsahuje tvorbu konkrétního věrnostního programu pro společnost.
Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti plastické chirurgie The Hospital Group
Řádová, Lucie ; Jirků, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků v oblasti plastické chirurgie ve Velké Británii. Zkoumá marketingovou situaci společnosti a analyzuje způsob zajišťování vysoké spokojenosti zákazníků a jejich přínosů k řízení vybrané společnosti. Praktickou částí práce je dotazník, který napomáhá firmě zjistit, co by mohlo přispět k zvýšení spokojenosti zákazníků.
Spokojnosť obyvateľov s klientskými službami poisťovní v oblasti zákonného havarijného poistenia
Čajková, Viktória
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností obyvatelstva s klientskými službami pojišťoven v oblasti zákonného a havarijního pojištění. Pojistný trh je v dnešní době považován za důležitou a silnou složku finančního trhu. Práce zkoumá, zda existuje pojišťovna, která v oblasti spokojenosti klientů převyšuje ostatní. Rozhodla jsem se zaměřit pouze na oblast zákonného a havarijního pojištění. Cílem práce je zjistit, zda se současným či budoucím majitelům motorových vozidel vyplatí zůstat u pojišťovny, u které mají sjednáno pojištění. A zda by se některá z pojišťoven neměla zaměřit na zlepšení svých služeb pro spokojenost svých klientů. V bakalářské práci je použita metodika dotazníkového šetření a získané údaje jsou vyhodnoceny a porovnány.
Změny v ochotě komunikovat s chatboty v důsledku pandemie
Vítová, Michaela
Tato diplomová práce pojednává o možnostech využití chatovacích robotů jako komunikačního kanálu při oslovování finančních institucí. Dále se zaměřuje na změny v této oblasti, které s sebou přinesla pandemie nemoci COVID-19. Analyzováno bude povědomí českých spotřebitelů o chatovacích robotech, ochotě k jejich využívání, typické zvyklosti komunikace s finančními institucemi a jejich změny v důsledku pandemie. Stanovený cíl práce bude naplněn pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s respondenty.
Empirické vyhodnocení efektů zavedení chatbotů v CS
Šlapal, Petr
Diplomová práce se zabývá problematikou zavádění technologie chatbot v oblasti customer service. První fáze přináší obecný teoretický přehled, definuje základní aspekty customer service, včetně jejího vývoje, který volně přechází v podrobný popis podstaty fungování technologie chatbot. Ve druhé fázi je po zmapování ak-tuálních podmínek ve světě a v České republice proveden sběr primárních dat, který využívá kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Podrobná analýza získa-ných poznatků za využití základních i pokročilých metod statistické analýzy (fakto-rová analýza) ústí v identifikaci klíčových faktorů zavádění technologie chatbot. Konečná doporučení směřující k zainteresovaným komerčním subjektům vychází z poznatků zjištěných napříč celou prací.
Optimalizace logistického systému ve vybraném podniku
BLÁHA, Filip
Bakalářská práce se zabývá optimalizací logistického systému společnosti DHL Freight CZ s.r.o. Zaměřuje se na výběr a vyhodnocení dopravců, interní informační systém a zákaznický servis. Po charakteristice subjektu jsou v práci tyto činnosti popsány a analyzovány. Následně jsou na základě analýzy stanoveny kritické faktory, které jsou vhodnými návrhy optimalizovány.
Uplatnění věrnostního programu ve strategii společnosti Assistcar s.r.o.
Kalman, Robin ; Dohnalová, Aneta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je tvorba věrnostního programu pro společnost Assistcar, s.r.o. Tato společnost nabízí rozsáhlé služby v autoopravárenském průmyslu a věrnostní program je to, co společnosti chybí. Diplomová práce obsahuje teoretickou, analytickou a praktickou část. V první části je zpracován teoretický základ, který je nutný pro správnou tvorbu věrnostního programu. Analytická část se skládá z analýzy dostupných a fungujících věrnostní programů. Dále z analýzy konkurenčních programů a celého podniku. Praktická část obsahuje tvorbu konkrétního věrnostního programu pro společnost.
Návrh logistické koncepce se zaměřením na služby ke spokojenosti zákazníka
Habrovcová, Iva ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na logistickou koncepci společnosti LESAK s.r.o., zabývající se výrobou a prodejem vah a vážících zařízení. Analyzuje současný stav průběhu zakázky společností a následně navrhuje opatření se zaměřením na služby ke spokojenosti zákazníka.
Design of Process Management of a Contract in a Company
Májsky, Adam ; Štrbáň, Ján (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on improving the functioning of business process management in the selected trading company. With the help of theoretical knowledge, based on which an analytical evaluation of the current status and a qualitative research are created, it proposes changes in the individual phases of the currently used process.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.