Název: Změny v ochotě komunikovat s chatboty v důsledku pandemie
Autoři: Vítová, Michaela
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: artificial intelligence tools; chatbot; chatterbot; communication; customer service; financial institutions; finanční instituce; komunikace; nástroje umělé inteligence; pandemic changes; změny v důsledku pandemie; zákaznický servis

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=117533

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-539595


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-02-18, naposledy upraven 2024-02-18.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet