Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Horák, Tomáš ; Beránek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku posilování konkurenceschopnosti společnosti QUALITY GELATO DOLCE S.R.O., která provozuje cukrárny pod obchodním jménem AIDA. Teoretická část práce se zabývá poznatky z odborné literatury, které se týkají konkurenceschopnosti podniku a posilování konkurenceschopnosti. V praktické části jsou tyto poznatky využity v praxi. V analytické části je identifikována samotná společnost, v této části je společnost analyzována z pohledu vnitřního a vnějšího okolí firmy a na základě těchto výsledků jsou navržena řešení, která by měla vést ke zlepšení svého postavení v konkurenčním boji. Práce poskytuje konkrétní kroky ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Konkurenceschopnost firmy ve výberovém řízení na komunikační agenturu pro Alpha System
Černý, Michal ; Čapka, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Marketingová společnost Propeople s.r.o. byla oslovena výrobcem střešní krytiny Alpha System pro podání nabídky do výběrového řízení na novou komunikační agenturu. Nabídka Propeople s.r.o. vychází především z nalezení konkurenčních prvků výrobce, na nichž může být následně postavena reklamní kampaň, která dokáže tohoto výrobce dostatečně odlišit od jeho konkurentů a posílit tím jeho konkurenceschopnost.
Návrh konkurenční strategie pro firmu Granit Parts komanditní společnost
Rozmarínová, Magdalena ; Nedoma,, Miroslav (oponent) ; Nedoma,, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je vytvoření konkurenční strategie obchodní společnosti. V práci je zkoumán současný stav společnosti, jejímž předmětem podnikání je prodej náhradních dílů a příslušenství na zemědělské stroje. Analyzuje vliv vnějšího a vnitřního prostředí na společnost. Dále byl proveden marketingový průzkum. Ze získaných dat jsou vymezeny strategické cíle společnosti a je zpracován návrh konkurenční strategie a její časový harmonogram.
Uplatnění strategie rozrušení trhu ve vinařském podniku
Balga, Petra ; Vančurová,, Pavlína (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem opatření, které povedou k nalezení konkurenční výhody společnosti CROY Concept s.r.o., která podniká v oboru vinařství a vinohradnictví. Práce analyzuje situaci vinařství CROY na trhu a současně oboru vinařství a vinohradnictví jako celku. Navržená nekonvenční opatření zvýší konkurenceschopnost firmy na vysoce etablovaném trhu s víny a zajistí její další rozvoj a růst.
Competitive Intelligence jako ucelený systém podpory strategického řízení firmy a postup jeho zavedení v podniku.
Štursa, Zdeněk ; Koloušek, Martin (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Konkurenční zpravodajství jako podpůrný systém strategického managementu poskytuje systém získávání a analýzy dat pro vytváření konkurenčního zpravodajství pro strategické rozhodování ve firmě. Diplomová práce analyzuje možnosti, výhody a úskalí zavedení tohoto systému a zaměřuje se jak na teoretický rozbor fungování daného útvaru, tak i praktické dopady jeho zavedení ve firmě. Práce hodnotí přínosy tohoto systému pro firmu a na konkrétním příkladu demonstruje způsob práce útvaru Konkurenčního zpravodajství a tvorby konkurenčního zpravodajství.
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Vokurková, Kristýna ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Posilování konkurenceschopnosti firmy se zabývá současnou situací pensionu Kosanda v Jeseníkách, na základě které jsou vytvořeny návrhy za účelem rozvoje konkurenceschopnosti. Návrhy byly vytvořeny po provedení analýz, prozkoumání údajů a vyhodnocení dotazníků. Tato opatření zahrnují využití potenciálu obce, změny exteriéru pensionu, event marketing, balíčky pobytů, incentivní cestovní ruch. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, principy a metody strategického managementu a marketingu. Analytická část se zabývá samotnými analýzami a v návrhové části jsou navrženy kroky vedoucí k posílení konkurenční pozice.
Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji
Zháňalová, Lucie ; JUDr. Michal Petr, Ph.D., ředitel Sekce legislativy a mezinárodních záležitostí, ÚOHS (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji“ popisuje současnou situaci na trhu, jeho strukturu se zaměřením na stávající konkurenci, klade důraz na vyhodnocení strategie uplatňované nejsilnějším subjektem na trhu, zkoumá a popisuje distribuční cesty a analyzuje poptávku po výrobcích včetně odhadu jejího vývoje do budoucna. Tato práce zohledňuje teoretická východiska jako jsou obecné analýzy sloužící pro přípravu tržních studií, orientované na oborové i obecné okolí firmy i na její vlastní fungování a vychází z definic konkurenčních strategií M.E. Portera. Dále se zabývá zdroji dat a metody jejich zpracování, včetně jejich sběru, třídění, členění a následném vyhodnocení. Diplomová práce je návodem jak postupovat při tržních analýzách a rozhodování o vstupu firmy na trh a mimo jiné odpovídá na otázky týkající se aktuální situace na trhu a subjektech na něm působícím.
Návrh konkurenční strategie firmy
Tesař, Karel ; Janotová, Dana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie malé rodinné firmy. Analyzuje současný stav firmy zabývající se statickou a projekční činností. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje strategické cíle firmy, obsahuje návrh budoucí konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci.
Konkurenční strategie firmy
Krudenc, Miloš ; MBA, Vladimír Sitta, (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování návrhu konkurenční strategie pro firmu Nanograph, s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, z nichž první se zabývá hodnocením současného stavu firmy a odhalení problému, druhá teoretickými východisky k řešení zjištěného problému. Třetí část obsahuje strategickou analýzu společnosti a čtvrtá část nabízí návrh na vyřešení problému.
Konkurenční strategie společnosti AGRALL zemědělská technika a.s.
Matula, Milan ; Trávníček, Josef (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh konkurenční strategie pro společnost AGRALL zemědělská technika a. s., která realizuje obchodní činnost opírající se o tradice primárního a sekundárního sektoru českého hospodářství jako je zemědělství a strojírenství. Identifikace vhodné strategie, tedy vypracování návrhů strategií, které firmě pomohou efektivněji konkurovat, a tím upevní její postavení na trhu, vychází z několika analýz vnitřního a vnějšího prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.