Název:
Konkurenceschopnost firmy ve výberovém řízení na komunikační agenturu pro Alpha System
Překlad názvu:
Competitiveness of Company in the Tender for Alpha System's Communication Agency
Autoři:
Černý, Michal ; Čapka, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Marketingová společnost Propeople s.r.o. byla oslovena výrobcem střešní krytiny Alpha System pro podání nabídky do výběrového řízení na novou komunikační agenturu. Nabídka Propeople s.r.o. vychází především z nalezení konkurenčních prvků výrobce, na nichž může být následně postavena reklamní kampaň, která dokáže tohoto výrobce dostatečně odlišit od jeho konkurentů a posílit tím jeho konkurenceschopnost.
Marketing company Propeople was invited by manufacturer of roofing Alpha System company for submitting of offer for a tender for new communication agency. Offer made by Propeople company is mainly based on finding competitive elements of the manufacturer, on which an advertising campaign will be build up that this manufacturer can be sufficiently distinguished from its competitors and thus enhance its competitiveness.
Klíčová slova:
diferenciace; hodnotový řetězec; Konkurenční strategie; marketing; marketingový mix; reklama; advertising; Competitive strategy; differentiation; marketing; marketing mix; value chain
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25061