Název: Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji
Překlad názvu: Market Analysis and Competition on the Soft Drinks Market
Autoři: Zháňalová, Lucie ; JUDr. Michal Petr, Ph.D., ředitel Sekce legislativy a mezinárodních záležitostí, ÚOHS (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza obecného okolí; Analýza oborového okolí; analýza trhu; diferenciace; distribuční cesty; geografický trh; konkurence na trhu; konkurenční strategie; matice růstu a podílu; prvenství v celkových nákladech; sběr dat; soustředění pozornosti; SWOT analýza; vyhodnocení dat; vymezení trhu; výrobkový trh; vývoj poptávky.; vývoj trhu; Analyse of business sector; analyses of common environment; competition on the market; competitive strategy; cost leadership; data collection; differentiation; distribution channels; evaluation of data; focus; geographic market; market analyses; market definition; market trends; portfolio based on market growth and market share; product market; SWOT analyses; trend of demand.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9364

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-558093


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet