Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změny CRM systému
Soukupová, Hana ; Buchta, Miroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a možnostmi jejich zlepšení v První brněnské strojírně Velká Bíteš a.s. V teoretické části se autorka zabývá vývojem vztahů se zákazníky, B2B trhy, marketingovou komunikací a řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management). Analytická část bakalářské práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu CRM systému v podniku. Na analytickou část navazuje část návrhová, ve které autorka předkládá vlastní návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně CRM systému.
Návrh CRM systému pro společnost Zemědělská technika BOSKO a.s.
Weiserová, Monika ; Weiser, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Zemědělská technika BOSKO, a.s. V teoretické části se zaměřuje na marketing, B2B trhy a řízení vztahů se zákazníky (CRM). Analytická část se zaměřuje na zhodnocení současného stavu společnosti. Poslední část práce zahrnuje návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení řízení vztahů se zákazníky.
Návrh marketingové komunikační strategie a návazných aktivit produktové řady BTP-06 společnosti JABLOCOM s.r.o.
Škorpilová, Pavla ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Předmětem diplomové práce je navržení marketingově komunikační strategie a návazných aktivit pro produktovou řadu BTP-06 společnosti JABLOCOM s.r.o. V teoretických východiscích bude zohledněna marketingová komunikace a její nástroje, které jsou nejběžněji používané na business-to-business trzích. Vzhledem k marketingově komunikačním aktivitám provedených společností v nedávné minulosti dojde k ověření hypotézy a tudíž ke zjištění, zdali změna marketingově-komunikační strategie napomohla ke zvýšení prodejů daných výrobků.
B2B marketing
Pospíšilová, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je aplikovat teoretické poznatky z oblasti B2B marketingu na příklad marketingových procesů v konkrétní firmě, zhodnotit současný stav její činnosti s ohledem na principy B2B a navrhnout relevantní doporučení. Teoretická část se zabývá specifickými charakteristikami B2B marketingu, popisuje jeho odlišnosti od marketingu na spotřebitelských trzích, věnuje se problematice nákupního chování organizací a vymezuje zvláštní znaky marketingového mixu v oblasti B2B. V praktické části jsou shrnuté teoretické poznatky vztaženy k aplikaci B2B marketingu ve Schwarzkopf Professional, divizi profesionální vlasové kosmetiky firmy Henkel.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.