|
Návrh změny CRM systému
Soukupová, Hana ; Buchta, Miroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a možnostmi jejich zlepšení v První brněnské strojírně Velká Bíteš a.s. V teoretické části se autorka zabývá vývojem vztahů se zákazníky, B2B trhy, marketingovou komunikací a řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management). Analytická část bakalářské práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu CRM systému v podniku. Na analytickou část navazuje část návrhová, ve které autorka předkládá vlastní návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně CRM systému.
|
| |
| |
| |
|
B2B marketing
Pospíšilová, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je aplikovat teoretické poznatky z oblasti B2B marketingu na příklad marketingových procesů v konkrétní firmě, zhodnotit současný stav její činnosti s ohledem na principy B2B a navrhnout relevantní doporučení. Teoretická část se zabývá specifickými charakteristikami B2B marketingu, popisuje jeho odlišnosti od marketingu na spotřebitelských trzích, věnuje se problematice nákupního chování organizací a vymezuje zvláštní znaky marketingového mixu v oblasti B2B. V praktické části jsou shrnuté teoretické poznatky vztaženy k aplikaci B2B marketingu ve Schwarzkopf Professional, divizi profesionální vlasové kosmetiky firmy Henkel.
|