Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 180 záznamů.  začátekpředchozí107 - 116dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Založení malého podniku
Brudíková, Veronika ; Vičarová,, Petra (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením reálného podnikatelského plánu k založení cukrářské výrobny „Nebeské dorty“ v obci Rouchovany. Teoretická část diplomové práce zahrnuje vymezení pojmů z oblasti podnikání a analýz potřebných pro vypracování podnikatelského plánu. V návrhové části je zpracován business model a s ním související organizační, marketingový a finanční plán. Díky dotazníku, který byl podán vybraným respondentům, a provedeným analýzám lze říci, že budoucí podnik má velkou šanci na úspěch.
Založení malého podniku
Vévoda, Michal ; Vykydalová, Pavlína (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování podnikatelského plánu pro založení malého podniku. Podstatou tohoto plánu bude vytvoření služeb zaměřených na servis a odhlučnění vozidel. V první části je práce zaměřena na teoretický přístup k řešení a v části druhé na analýzu současného stavu. Na základě těchto informací je v závěru sestaven samotný podnikatelský plán.
Development of Business Activities for Company Penerini s.r.o.
Nitranová, Nikola ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The master s thesis is focused on the development of business activities of company Penerini s.r.o., whose main activity is the production and sale of fresh roasted coffee. Main goals of comapny are increasing coffee production, developing the market, building a strong brand, and finding new customers. The master s thesis contains an analysis of the current situation and market environment. The financial analysis will assess the benefits of the investment. At the end , a new business model will be created.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Ideal Media s.r.o.
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti Ideal Media, která působí na trhu elektronického podnikání. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu trhu i dané společnosti. Výsledkem práce bude poskytnout návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti.
Podnikatelský záměr - založení internetového obchodu se šperky
Semotam, Jakub ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského záměru pro založení internetového obchodu zabývajícího se nákupem a prodejem šperků z drahých kovů. První část je zaměřena na teoretická východiska, na jejichž základě je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Poslední část je zaměřena na provedení a reálnost záměru.
Založení malého podniku
Sysel, Vojtěch ; Kypet, Tomáš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu na založení hotelu ve Velkém Meziříčí. Práce se skládá ze tří částí. V první části jsou uvedeny teoretické přístupy, na které je navázáno průzkumem trhu, z něhož v části poslední na základě použitých aplikací vznikl podnikatelský návrh.
Návrh strategie podniku
Sabaková, Nikola ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Obsahom diplomovej práce je navrhnúť obchodnú stratégiu pre novozaloženú spoločnosť, ktorá bude pôsobiť na českom trhu. Predmetom podnikania je prevádzkovanie osobitého gastronomického zariadenia vytvoreného spojením dvoch konceptov kaviarne a čajovne so zameraním na diferenciáciu. Obchodná stratégia sa zameriava na založenie novej spoločnosti, vymedzujúce jej konkurencieschopné správanie v horizonte 3 ročného rozvoja. Návrhy sú zacielené na budovanie úspešného podniku a aktivity, ktoré mu prinesú konkurenčnú výhodu. Na základe uskutočnených analýz tak zmapujem konkurenčné podniky, zákazníkov či interné faktory podniku a navrhnem vhodnú stratégiu rozvoja spoločnosti, ktorá povedie k zaisteniu jej rentabilnej prosperity. Mojim cieľom je vytvoriť jedinečný, konkurencieschopný a ziskový podnik, ktorý splní zákazníkom všetky ich požiadavky.
Podnikatelský plán pro založení malého podniku
Valenta, Roman ; MBA, Michal Bábíček, (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu. Tento plán řeší založení e-shopu specializovaného na reproduktory, sluchátka a příslušenství. Práce zkoumá teoretická východiska pro zpracování podnikatelského plánu a využívá analýz SLEPTE, SWOT a McKinsey 7S doplněných rozborem vlastního výzkumu. Na základě výše zmíněných informací je sestaven samotný podnikatelský plán.
Digitalizace obchodních modelů v automobilové dopravě
Ptáček, Adam ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Doprava v současné době prochází výraznými změnami, které mohou pro podniky znamenat jak hrozbu, tak příležitost. Soustředění firem se upírá k odpovědi na otázku, jak vyhovět měnícím se tržním podmínkám a jak vyhovět zvyšujícím se nárokům na mobilitu s minimálním dopadem na životní prostředí. Ve světě existuje již řada etablovaných společností, které těmto nárokům vyhovují. Cílem práce je seznámit čtenáře s tím, jak fungují tyto přední světové a české společnosti. Hlavním nástrojem pro naplnění cíle práce je Business Model Canvas, který slouží ke strukturovanému popisu obchodního modelu. Na základě analýzy můžeme konstatovat, že bez technologie by tu žádné podobné služby nebyly a bez podpory ze strany měst a států tu také dlouho být nemusí. Diplomová práce přináší první takto obsáhlé zpracování tohoto tématu v českém jazyce.
Obchodní model podniku v éře Průmyslu 4.0
Nohejl, Vít ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Průmysl 4.0 je označení pro současný trend automatizace výroby a rostoucí digitalizace širokého spektra činností. Tento trend s sebou přináší revoluci ve výrobě, ale i stinné stránky, které se projeví změnami na trhu práce. Práce přibližuje čtenáři pojmy čtvrtá průmyslové revoluce a Průmysl 4.0. Dále umožňuje pochopit specifické charakteristiky obchodních modelů v digitální společnosti a objasňuje teorii zralostních modelů. Ty slouží jako základ posouzení úrovně vyspělosti společnosti ve vztahu k Průmyslu 4.0. Ve druhé polovině práce je navrženo vylepšení obchodního modelu potravinářské společnosti. Pro tento účel je analyzována oblast výroby a související procesy a provedeno hodnocení současného stavu dle předpokladů Průmyslu 4.0. Na základě tohoto hodnocení jsou následně vybrány problematické oblasti a navrženo jejich konkrétní zlepšení. Dále je v práci obsažen návrh konkrétních kroků, které společnost musí podniknout, aby se kvalitně a včas připravila na Průmyslu 4.0. a využila jeho výhod.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 180 záznamů.   začátekpředchozí107 - 116dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.