Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití nástrojů projektového managementu v praxi
Farkašová, Nela ; Nitranová, Nikola (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku využití nástrojů projektového managementu ve společnosti PENERINI s.r.o. V první časti své bakalářské práce se zaměřuji na teoretickou část. Druhá část se zabývá analýzou současného stavu společnosti PENERINI s.r.o. V závěru je obsažen vlastní návrh na řešení projektu za pomoci využití prvku projektového managementu.
Development of Business Activities for Company Penerini s.r.o.
Nitranová, Nikola ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The master s thesis is focused on the development of business activities of company Penerini s.r.o., whose main activity is the production and sale of fresh roasted coffee. Main goals of comapny are increasing coffee production, developing the market, building a strong brand, and finding new customers. The master s thesis contains an analysis of the current situation and market environment. The financial analysis will assess the benefits of the investment. At the end , a new business model will be created.
Využití nástrojů projektového managementu v praxi
Farkašová, Nela ; Nitranová, Nikola (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku využití nástrojů projektového managementu ve společnosti PENERINI s.r.o. V první časti své bakalářské práce se zaměřuji na teoretickou část. Druhá část se zabývá analýzou současného stavu společnosti PENERINI s.r.o. V závěru je obsažen vlastní návrh na řešení projektu za pomoci využití prvku projektového managementu.
Development of Business Activities for Company Penerini s.r.o.
Nitranová, Nikola ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The master s thesis is focused on the development of business activities of company Penerini s.r.o., whose main activity is the production and sale of fresh roasted coffee. Main goals of comapny are increasing coffee production, developing the market, building a strong brand, and finding new customers. The master s thesis contains an analysis of the current situation and market environment. The financial analysis will assess the benefits of the investment. At the end , a new business model will be created.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.