Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,046 záznamů.  začátekpředchozí1029 - 1038další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Distribuce audia na Internetu
Gleza, Jan ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato práce analyzuje současný stav distribuce audia na Internetu, jeho autorizovanou i neautorizovanou variantu. Predikuje budoucí vývoj aplikací kryptografie a navrhuje řešení pro zvýšení podílu autorizované distribuce audia pomocí tří pilířů -- zjednodušení nákupu, zvýšení uživatelské přívětivosti a návrhu na začlenění přidané hodnoty autorizované distribuce.
Marketingová a komunikační strategie pro hudební soutěž Skutečná liga
Stanislav, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jakl, Ladislav (oponent)
První, teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingové a komunikační strategie. Praktická část je věnována popisu hudební soutěže Skutečná liga, dále analýze její cílové skupiny, analýze konkurence a dosavadní marketingové a komunikační strategii. Na základě těchto výzkumů byla sestavena SWOT analýza, v jejíž korespondenci byly identifikovány cíle Skutečné ligy. S ohledem na zjištěné výsledky byla navržena jednotlivá, konkrétní doporučení s časovým harmonogramem tvořící nově navrhovanou marketingovou a komunikační strategii.
Návrh internerové televize pro hudební portál Bandzone.cz
Lisý, Martin ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem internetové televize pro hudební portál Bandzone.cz. Internetovou televizí zde chápeme server agregující audiovizuální obsah, kde si uživatelé mohou sami vybrat, na co se chtějí dívat a kdy se na to chtějí dívat. Nejedná se o televizi, která by přenášela pořady v reálném čase a vysílala dle pevně stanoveného programu 24 hodin denně. Úvodní část popisuje různé přístupy k podnikání na internetu. Poté následuje představení hlavních subjektů audiovizuálního mediálního trhu v ČR a ve světě. Další kapitoly se zabývají praktickým návrhem internetové televize, od obsahové stránky, přes business model až po návrh uživatelského rozhraní. V závěru jsou uvedeny klíčové faktory úspěchu navržené e-business iniciativy včetně možností jejího dalšího vývoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,046 záznamů.   začátekpředchozí1029 - 1038další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.