Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh úpravy marketingového mixu hotelu vedoucí ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti
Hubková, Ivana ; Dvorská, Vendula (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá úpravou marketingového mixu hotelu Fit v Přerově, a dle této úpravy předkládá návrh vedoucí je zvýšení konkurenčních schopností podniku. Práce srovnává teoretická východiska se skutečností v hotelu, charakterizuje a popisuje možnosti její změny a způsoby, kterými lze dosáhnout větší úspěšnosti v oboru a oblasti. Analytická část popisuje především vnitřní a vnější okolí podniku, které ovlivňuje jeho činnost, za účelem vytvoření návrhu, který by měl vést ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu a k upevnění pozice firmy na trhu.
Posílení konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o.
Wagnerová, Hana ; Misiorz, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posilováním konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o., který má v současné době finanční problémy a není dostatečně konkurenceschopný. Na základě strategické analýzy jsou provedeny návrhy. Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o. je navržena konkurenční strategie, jejíž součástí je stanovení vize, mise a strategických cílů. Cílem je získat nové zákazníky a posílit tak konkurenceschopnost Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o..
Strategická analýza
Senft, Tomáš ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Mikan, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vypracování strategické analýzy společnosti Al-Namura s.r.o. Tento podnik se zabývá výrobou nealkoholických nápojů a velkoobchodem s nápoji. V První části jsou představeny teoretické pojmy a základní postupy při tvorbě strategické analýzy. V druhé části jsou tyto postupy aplikovány při tvorbě strategické analýzy vybrané společnosti. Díky těmto metodám zjišťujeme příležitosti a hrozby a silné a slabé stránky. Výsledky jednotlivých analýz jsou následně aplikovány do SWOT analýzy, na jejíž základě jsou vypracována strategická doporučení.
Posílení konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o.
Wagnerová, Hana ; Misiorz, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posilováním konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o., který má v současné době finanční problémy a není dostatečně konkurenceschopný. Na základě strategické analýzy jsou provedeny návrhy. Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o. je navržena konkurenční strategie, jejíž součástí je stanovení vize, mise a strategických cílů. Cílem je získat nové zákazníky a posílit tak konkurenceschopnost Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o..
Návrh úpravy marketingového mixu hotelu vedoucí ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti
Hubková, Ivana ; Dvorská, Vendula (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá úpravou marketingového mixu hotelu Fit v Přerově, a dle této úpravy předkládá návrh vedoucí je zvýšení konkurenčních schopností podniku. Práce srovnává teoretická východiska se skutečností v hotelu, charakterizuje a popisuje možnosti její změny a způsoby, kterými lze dosáhnout větší úspěšnosti v oboru a oblasti. Analytická část popisuje především vnitřní a vnější okolí podniku, které ovlivňuje jeho činnost, za účelem vytvoření návrhu, který by měl vést ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu a k upevnění pozice firmy na trhu.
Návrh strategie vinařství Velkopavlovické podoblasti
Rosenbreierová, Monika
Cílem diplomové práce je navrhnout obecně platnou strategii vinařství ve Velkopavlovické podoblasti. Pro analýzu makroprostředí je využita PESTE analýza. Mikroprostředí je posouzeno hlavními charakteristikami odvětví a Porterovým modelem pěti hybných sil. Dále je provedena analýza atraktivity odvětví vinařství ve Velkopavlovické podoblasti. Vnitřní analýza je popsána Porterovým hodnototvorným řetězcem a finanční analýzou. Strategie jsou navrženy s pomocí matice SPACE. Z devíti doporučených strategií je vybrána nejlepší - Zaměření na vinařskou turistiku. Zvolená strategie je ekonomicky zhodnocena a je doporučeno zapojení do projektu Moravských vinařských stezek. Následně je posouzena obecná platnost navržené strategie pro další vinařské subjekty ve Velkopavlovické podoblasti.
Analýza strategických rozhodnutí rozvojového charakteru a posouzení jejich vlivu na prosperitu podniku MODŘANY Power, a.s.
Krajňák, Jakub ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Machát, Vladimír (oponent)
V práci je provedena strategická analýza podniku MODŘANY POWER, a.s. ve smyslu analýzy mikro a makrookolí, analýzy hodnototvorného řetězce, finanční analýzy a analýzy minulých strategických milníků se začátkem v roce 2006. Na základě této analýzy byla zformulována SWOT analúyza, která se stala základem pro vlastní formulaci strategických doporučení.
Pojišťovnictví ve fázi strukturálních změn vyžadující nové vnitřní uspořádání pojišťoven
Štěpánek, Lukáš ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Majtánová, Anna (oponent) ; Janata, Jiří (oponent)
Evropské pojišťovnictví v současnosti stojí před fází strukturálních změn. Transformace v doposud konzervativním a silně regulovaném pojišťovacím oboru bude odlišná od transformací provedených v jiných odvětvích. Pro pojišťovnictví 21. století bude typická změna doposud harmonického pojišťovacího trhu v silně konkurenční prostředí, které bude vyžadovat významné změny v organizační struktuře pojišťoven. Snahou celé práce je napomoci vrcholovému vedení pojišťoven ve tvorbě složitých modelů organizačních zaměření společností a zároveň vytvoření jednoduché teoretické struktury vysvětlující změny v organizační struktuře pojišťoven. Zvláštní důraz je kladen na outsourcing hodnotového řetězce v likvidaci pojištění motorových vozidel. Motivací managementu pojišťoven pro zavedení těchto změn je především cenový boj pojišťoven, který klade významné požadavky na efektivitu těchto finančních institucí. Právě optimalizace hodnotového řetězce pojišťovny může umožnit zvýšenou profitabilitu technického výsledku pojištění oproti konkurenci. Výběr praktického příkladu v dizertační práci záměrně padl na pojištění motorových vozidel, protože: 1. vykazuje velmi často hraniční profitabilitu - combined ratio okolo 100%, 2. v odvětví pojištění motorových vozidel je velmi vysoká cenová konkurence, 3. škody mohou být standartizovány a v důsledku mobility vozidel jednodušeji řízeny.
Strategické podnikatelské aktivity vybraného podniku
Staňková, Denisa ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Lovíšek, Luboš (oponent)
Předmětem diplomové práce je navržení vhodné podnikatelské strategie, která povede k posílení současné pozice společnosti a růstu tržeb. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V první části jsou teoreticky popsány metody a postupy použité v praktické části. V druhé části je nejprve analyzováno vnější pak vnitřní prostředí firmy a na základě těchto analýz jsou vytvořeny SWOT analýza a Bostonská matice portfolia. Z nich pak vychází tvorba strategie, která je vypracována pro každou strategickou obchodní jednotku zvlášť. Zvolené strategie jsou dále rozpracovány ve vztahu k marketingu, financím, R&D a produktovému portfoliu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.