Název: Návrh úpravy marketingového mixu hotelu vedoucí ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti
Překlad názvu: The Proposal of Changing the Hotel Marketing Mix which Increases its Competitiveness
Autoři: Hubková, Ivana ; Dvorská, Vendula (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnototvorný řetězec; hotel; Konkurenceschopnost; marketingový mix; Competitiveness; hotel; marketing mix; Value chain

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33696

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-548001


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet